• Hi
    Ik heb me net aangemeld voor donor, stel als ik dood ga kunnen ze de organen gebruiken voor zieke mensen die het zeker nodig hebben.

    Dus ik heb een vraag wie van jullie is donor?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Flawless schreef:
    (...)

    Ik wil wel doneren,maar alleen aan familie en vrienden. En ik wil niet in mijn geheel begraven worden,maar verbrand en als dat kan wil ik dat ook in het geheel ja.
    + Ik zou het raar vinden dat ik een orgaan van een onbekende krijg.

    En als je nou iemands leven daarmee zou kunnen redden?
    Of dat jouw leven daardoor gered zou worden?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nee, maar ik denk niet dat ik het word


    You can't not look cool with a crossbow.

    Prim schreef:
    (...)
    En als je nou iemands leven daarmee zou kunnen redden?
    Of dat jouw leven daardoor gered zou worden?
    Ik denk dat ze daar zelf wel lang genoeg heeft over nagedacht.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nog niet, misschien wel later.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 21:07 ]


    Destroy what destroys you.

    Nevada schreef:
    Ik niet, en ik word het ook niet.

    Nee, maar daar heb ik geheel mijn eigen mening over


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik niet maar ik ben wel van plan dat ooit te worden. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Prim schreef:
    (...)
    En als je nou iemands leven daarmee zou kunnen redden?
    Of dat jouw leven daardoor gered zou worden?


    Er zijn momenteel 1000den mensen die wachten op een donor. En oke,dat is waar ik kan 1 van die mensen zijn die 1 van die 1000den kan helpen,maar toch ik zou het ergens erger vinden dat ik voorbeeld iets afgeef aan een onbekende en dat later niet meer aan een vriend of familielid kan geven. Dat is heel jammer dan van die onbekende,maar ik kies daarboven wel mijn familie of vrienden.

    Ik zou waarschijnlijk in die situatie niet willen dat iemand iets aan mij geeft, tenzij een familielid of vriend dat écht zou willen doen. Puur omdat het een zware operatie is én tenslotte weet je niet eens of het zou lukken.

    Ben ik niet, word ik niet.

    Enkel aan mijn ouders of mijn zus zou ik geven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben geen donor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nee, in ieder geval nóg niet. Ik moet daar nog over nadenken.


    Gradually, then suddenly..

    Endure schreef:
    Ben ik niet, word ik niet.

    Enkel aan mijn ouders of mijn zus zou ik geven.


    Nog even toevoeging hierbij ;p Ik doe dit niet omdat ik vind dat als iemand dood is je diegene met rust moet laten, ik weet niet, ik vind het respectloos om nog in overleden mensen te gaan snijden en dergelijke.

    En dadelijk gaan mijn (bijvoorbeeld) nieren naar iemand, terwijl ik die persoon misschien helemaal niet zou mogen. Je kent die hele persoon niet, misschien verdient hij/zij het wel niet en dat hele 'iedereen verdient het om te leven' vind ik ook een beetje onzin. n_n But that's me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als ik klein was wou ik dat altijd zijn, maar blijkbaar is dat automatisch zo, enkel als de familie het niet wilt, ben je geen donor als je dood bent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nee, want ik ben een egoïstisch klerewijf :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik wou het wel maar aangezien ik ziek ben kunnen ze met mijn organen niet veel aanvangen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.