• Hi
    Ik heb me net aangemeld voor donor, stel als ik dood ga kunnen ze de organen gebruiken voor zieke mensen die het zeker nodig hebben.

    Dus ik heb een vraag wie van jullie is donor?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik niet en ik wil het ook niet


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nee,

    reden: Ik weet dat mensen mijn organen misschien nodig
    hebben, maar ik vind het een enge gedachte ;x. Ook
    wil ik in mijn geheel begraven worden.

    slechte meningen hierop hoef ik niet, tis geheel mijn mening.


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Amorous schreef:
    Nee,

    reden: Ik weet dat mensen mijn organen misschien nodig
    hebben, maar ik vind het een enge gedachte ;x. Ook
    wil ik in mijn geheel begraven worden.

    slechte meningen hierop hoef ik niet, tis geheel mijn mening.


    das ook mijn mening maar ik kon daarnet de woorden neit vinden(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    nee ik kan nog bedenken tot ik 18 ben (krul)


    Shoganai i ne~

    Flawless schreef:
    Ik niet en ik geef alleen aan mijn familie en vrienden. Kan asociaal overkomen, maar dat is nu eenmaal wat ik alleen zou willen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Amorous schreef:
    Nee,

    reden: Ik weet dat mensen mijn organen misschien nodig
    hebben, maar ik vind het een enge gedachte ;x. Ook
    wil ik in mijn geheel begraven worden.

    slechte meningen hierop hoef ik niet, tis geheel mijn mening.


    Dat kan, eerst vond ik dat ook een enge gedachte, maar ik dacht eigenlijk nu, eigenlijk waarom niet, vele mensen hebben organen nodig.. kijk ik heb wel ingevult wat ze wel mogen gebruiken en wat niet.

    Maar ieder zijn eigen mening :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik vraag me nu af... sommigen van jullie willen niet doneren, maar wel een orgaan van een ander?

    Sommige gelovigen willen namelijk als geheel begraven worden, dus heeft een van jullie dit?

    Nee ik word niet boos etc. Ik ben nieuwsgierig.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    Ik vraag me nu af... sommigen van jullie willen niet doneren, maar wel een orgaan van een ander?

    Sommige gelovigen willen namelijk als geheel begraven worden, dus heeft een van jullie dit?

    Nee ik word niet boos etc. Ik ben nieuwsgierig.


    ik wil wel heel graag heel begraven worden, maar ik zou het ook niet zo prettig vinden om een orgaan van een ander te krijgen eerlijk gezegt.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Uhm, ik ben geen donor maar wil het wel zijn. Van mij mogen ze alles gebruiken (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik moest van mijn moeder dus ja :'D


    -

    Yoseob schreef:
    Ik vraag me nu af... sommigen van jullie willen niet doneren, maar wel een orgaan van een ander?

    Sommige gelovigen willen namelijk als geheel begraven worden, dus heeft een van jullie dit?

    Nee ik word niet boos etc. Ik ben nieuwsgierig.


    Ik wil wel doneren,maar alleen aan familie en vrienden. En ik wil niet in mijn geheel begraven worden,maar verbrand en als dat kan wil ik dat ook in het geheel ja.
    + Ik zou het raar vinden dat ik een orgaan van een onbekende krijg.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:51 ]

    Flawless schreef:
    (...)

    Ik wil wel doneren,maar alleen aan familie en vrienden. En ik wil niet in mijn geheel begraven worden,maar verbrand en als dat kan wil ik dat ook in het geheel ja.
    Kan ook x)

    Bedankt voor het antwoorden (en LizzyTennant)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben gelovig, dus ik mag sowieso geen donor worden :') en al mocht het, dan zou ik het ookniet doen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mijn ouders weten dat ik het wil, maar ik ben te lui om zo een formuliertje aan te vragen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nevada schreef:
    Ik niet, en ik word het ook niet.