• Dumbledore is gespeeld door twee acteurs?
    Michael Gambon;


    Richard Harris;



    En als ik het goed begrijp is Richard overleden en heeft hij alleen in de eerste 2 films meegespeeld?
    Omg, I'm having a mini-heartattack.
    Edit; dudes, nee! Ik zag het verschil niet omdat ik erover heen keek! ik vind de hp serie echt geweldig en ik vind het vreselijk dat die man er niet meer is. Ik zag het gewoon niet, oké?
    Ik vind het al erg genoeg dat ik er zo laat achter kwam.
    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:34 ]

    Liefje toch, maak je er niet teveel zorgen over! Het is normaal dat je het verschil niet had gezien, ik wist het zelf ook pas toen ik het in het nieuws las!
    En let niet op die idiote mensen die daar kritiek op geven - alsof zij alles weten, stelletje no-lifers. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Lothlorien schreef:
    Ja, dat wist ik eigenlijk al heel lang...


    -

    Ja, dat wist ik. Ik vind het nog steeds jammer. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Captain schreef:
    Liefje toch, maak je er niet teveel zorgen over! Het is normaal dat je het verschil niet had gezien, ik wist het zelf ook pas toen ik het in het nieuws las!
    En let niet op die idiote mensen die daar kritiek op geven - alsof zij alles weten, stelletje no-lifers. ^^

    Idd, alsof je een debiel bent als je geen die-hard fan bent en even niet door had dat er twee Dumbledores zijn.


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    (...)
    Idd, alsof je een debiel bent als je geen die-hard fan bent en even niet door had dat er twee Dumbledores zijn.

    Precies! (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Tendencies schreef:
    HAHA dat wist ik ook niet :'D


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Jaah, de ene ging dood toen nam de tweelingbroer het over


    Don't dream your life, but live your dream!

    Cherokee schreef:
    Jup. Ik vond het echt heelheelheel erg dat die eerste Dumbledore overleed, want ik had hem zo graag die rol uit zien spelen... Die andere is ook wel oké


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Captain schreef:
    Liefje toch, maak je er niet teveel zorgen over! Het is normaal dat je het verschil niet had gezien, ik wist het zelf ook pas toen ik het in het nieuws las!
    En let niet op die idiote mensen die daar kritiek op geven - alsof zij alles weten, stelletje no-lifers. ^^

    Agree! Ik had het ergens gelezen en daardoor wist ik het, maar anders had ik het vast ook niet gezien.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Cresselia schreef:
    kom je er nu pas achter xD


    Believe in yourself, change the world.