• Ik ben een meisje als geen ander,
    ongewoon en bovenal niet normaal.
    Beeldschoon is wat ze me noemen, maar ik schep niet graag op
    dus houdt het op neutraal, het zit in me en maakt me tot wie ik ben.
    Want in ruil voor die schoonheid,
    verander ik elke zaterdag, klokslag twaalf uur in een monster.
    Die zijn weerga niet kent.

    Ik ben Everniss Isabel Saddington, afgekort tot Ever. Mensen zeggen dat ik een ylerion ben, een prachtige vogel nog groter dan een adelaar, met enorme, zilverkleurige vleugels. Maar deze mensen hebben het mis, ik ben een monster.


    Omdat mijn oude Draco Malfoy verhaal deze week nog eindigd, ga ik een nieuwe starten en daarvoor heb ik wel een aantal personages nodig, dus als jullie even tijd hebben, vul dit dan in?

    Informatie
    Ever Saddington is vijftien jaar oud, bijna zestien en zit in het vijfde leerjaar. Ze is één jaar jonger dan Draco en Harry en is ingedeeld bij Hufflepuff. Haar uiterlijk is die van Miley Cyrus. (:

    Nodig:
    # één vriendin uit Hufflepuff,
    Heeft geen vrienden, is iets anders dan de rest, niet bloedmooi, gewoon normaal,
    # Vriendin Draco Malfoy
    # 2 Aanhangers van vriendin Draco, uit Slytherin.
    # Leerlingen uit verschillende afdelingen, véél jongens!


    Om in te vullen
    Rol:
    Voornaam, bijnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd, leerjaar:
    Afdeling en rede:
    Bloedsoort:
    Karakteromschrijving:
    Uiterlijk: Beschrijving en foto, (: ook met de naam erbij ajb.
    Toverstok en patronus:
    Familie:
    Overig: Alles wat jij nog belangrijk vind.

    Waarschuwen?

    Ik kies niet de eerste, maar de beste! Je mag zoveel rollen invullen, als je wilt. (:


    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 13:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    *Abo* Als ik vanavond tijd heb :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vul er vanavond een paar in, nu werk ik nog even aan mijn papers --'
    Klinkt echt leuk trouwens!


    Forlife.

    Onevoice schreef:
    Ik vul er vanavond een paar in, nu werk ik nog even aan mijn papers --'
    Klinkt echt leuk trouwens!


    Bedankt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Om in te vullen
    Rol: Een vriendin uit Hufflepuff
    Voornaam, bijnaam: Isabelle, Belle
    Achternaam: Vresia
    Leeftijd, leerjaar: 15 jaar in het 5de jaar.
    Afdeling en rede: Hufflepuff, ze is heel erg ijverig en werd niet door een andere afdeling gekozen.
    Bloedsoort: ras echt
    Karakteromschrijving: Belle is een lief en ijverig meisje, ze zou nooit iemand pijn doen. Ze is niet verlegen, maar trekt niet snel haar mond open. Ze houdt heel veel van water, waardoor ze graag zwemt. Belle is meestal alleen, want ze valt niet echt op,
    Uiterlijk: Beschrijving en foto, (: ook met de naam erbij ajb. Lily Cole.


    Ze heeft rood haar, met krullen aan de onderkant. Een hartvormig gezicht, rode, volle lippen, een mooie neus.
    Ze heeft donker blauwe ogen en sproeten, ze is heel bleek.
    Toverstok en patronus: Eenhoornhaar, buigzaam, 29,2 cm, kersenhout. Haar patronus is een zeehond
    Familie: Haar vader zat vroeger in Hufflepuff en daar heeft hij haar moeder ontmoet. Ze heeft geen broers, maar wel een zus, die in Slytherin zit.
    Overig: Alles wat jij nog belangrijk vind. /
    Waarschuwen? Ja graag.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 17:47 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: Leerling Ravenclaw, jongen (:
    Voornaam, bijnaam: Daniel - bijnaam: Dan
    Achternaam: Tyrn
    Leeftijd, leerjaar: 16, leerjaar (?) - geen idee, haha, leerjaar 5 of 6 denk ik.
    Afdeling en rede: Ravenclaw, heeft veel kennis en is heel leergierig, minder moed, goed gevoel voor humor. Ook heeft de hele familie in Ravenclaw gezeten.
    Bloedsoort: Volbloed.
    Karakteromschrijving: Nieuwsgierig, maar meestal niet moedig genoeg om het dan tot de bodem uit te zoeken. Populair, vooral vanwege het feit dat hij goed kan leren en uitleggen, maar ook vanwege zijn humor. Is wel verlegen, maar vooral als hij nieuwe mensen leert kennen.
    Uiterlijk: Beschrijving en foto, (: ook met de naam erbij ajb. Foto (: - Daniel is een vrij stevige, niet dikke, eerder brede, jongen met donkerblond tot bruin haar, wat altijd kort is. Lang haar staat hem niet. Zijn ogen zijn donkerbruin. Wat kleding betreft, zijn Zweinstein kleding natuurlijk, maar thuis casual, meestal wat strakkere jeans met t-shirts met print en een hoody eroverheen.
    Toverstok en patronus: 27.8 cm, mahoniehout en feniksveer. - Uil
    Familie: de Tyrn familie, wijze tovenaars die allemaal in Ravenclaw hebben gezeten.
    Overig: Was bijna in Gryffindor gekomen.
    Waarschuwen?: nee, niet echt fan van harry potter stories (: ik doe je alleen een plezier! (;

    naam voor bij de foto: Liam Cromby. Voor andere foto's krijg je vrijwel alleen maar met een gitaar erbij.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 14:17 ]


    Destroy what destroys you.

    Rol: Vriendin Draco.
    Voornaam: Lily
    Achternaam: Sharp
    Hele naam: Lily Maria Katherine Temperance Sharp
    Bijnaam: Kitten
    Leerjaar: 6e
    Leeftijd: 16 jaar.
    Afdeling en rede: Slytherin + zie bij bloedsoort en karakter.
    Bloedsoort: Volbloed
    Karakteromschrijving:
    Trouw: Ze is trouw aan haar vrienden. Wanneer haar vrienden haar iets vragen, helpt ze altijd. Dit is anders dan waneer een vreemd iemand haar iets vraagt. ->
    Kil: Tegen vreemde mensen is ze ontzettend kil. Ze ziet al gauw iemand als buitenstaander, en is tegen hen ook niet de vriendelijkste. Dit is natuurlijk ook de reden waarom de meeste haar niet mogen bij de eerste ontmoeting. Maar ze is aan de andere hand ook niet medelijdend met mensen als zij ze niet mag.
    Verleidelijk: Ze kan heel goed mensen verleiden met haar charmes.
    Slim: Ze is ontzettend slim. Als ze niet bij Draco, Pansy of Blaise in de buurt is, is ze wel te vinden bij de bibliotheek. Ze wordt daarom ook wel voor Hermoine 'uitgescholden'. Ze is niet alleen slim, maar ook serieus, en dat is precies wat Draco nodig heeft.
    Uiterlijk:
    Lily heeft zwarte, halflange haren en helder blauwe ogen.
    Ze draagt vaak geplooide rokjes met een blouse. En gezien haar lengte, draagt ze altijd hakken-schoenen.



    Dit zijn de enigste foto's die ik heb.
    Toverstok: Kersenhout en Drakenhout.
    Patronus Een vos, gebaseerd op Draco.
    Familie: Mag ze de dochter van Snape zijn? Zo ja, dan heeft ze geen moeder.
    Zo nee, dan woont ze bij haar oom en tante en weet ze niet wie haar ouders zijn.
    Overig: Ze heeft een ontzettend goede band met Severus en met Draco.
    Ze heeft veel lichamelijk contact met Draco, zoals knuffelen enz. Maar ze hebben niet echt een relatie, terwijl veel mensen dat toch denken. Draco en Lily snappen elkaar ook volkomen.
    Waarschuwen? Doe maar.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 14:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is het goed als ik zometeen de vriendin van Draco invul? (kan wel even duren, ik ben langzaam)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: Vriendin van Draco Malfoy
    Voornaam: Lucy
    Achternaam: MacBeth
    Volledige naam: Lucy Julia MacBeth
    Bijnaam: -
    Leeftijd, leerjaar: Lucy zit in het zesde leerjaar en is zestien jaar oud.
    Afdeling en rede: Slytherin vanwege haar ambitie, sadisme en egoïsme.
    Bloedsoort: Puudbloed
    Karakteromschrijving: Lucy is een eigenaardig persoon. Ze doet zich vaak poeslief voor, vooral tegenover leraren maar haar échte innerlijk is heel anders. Lucy is een gemeen meisje, wiens grote eigenschap sadisme is. Ze houd er namelijk er veel van om mensen pijn te doen. Ze antwoord vaak kattig op onvoorspelbare vragen en doet nooit aardig tegen iemand die niet van Slytherin is. Ze is een meisje die gewend is dat ze krijgt wat ze wil, kosten wat het kost. Lucy kan aardig zijn, maar dat doet ze alleen tegen haar familie en échte goede vrienden. Lucy is erg ambitieus en wilt altijd de beste zijn in alles, zodra dat haar niet lukt word ze erg geïrriteerd. Je hebt mensen die hun hart gebruiken en mensen die hun hoofd gebruiken, Lucy is zeker iemand van de laatste categorie. Lucy bedenkt altijd eerst haar plan helemaal uit voordat ze op actie over gaat. Ze is erg trouw naar haar familie toe en heeft een grote bewondering voor Heer Voldemort. Lucy komt vaak serieus en stil over, terwijl ze soms knettergekke gedachtes heeft.
    Uiterlijk:


    Megan Fox

    Lucy heeft een kattig uiterlijk, iets wat overheen komt met haar innerlijk. Lucy is een mooi meisje, dat is iedereen opgevallen. Ze heeft lang zwart haar tot ongeveer haar borsthoogte. Over haar haren zit een prachtige en natuurlijke glans. Lucy heeft een mooi en egaal gezicht en een zijdezachte huid. Ze heeft van nature hele zachte en lichtkleurige lippen, daardoor vallen haar lichtgroene ogen erg op. Lucy is behoorlijk lang voor haar leeftijd, vooral haar lange benen zijn het geen wat haar lang maken en vele jongens smachten daarvoor. Lucy heeft het figuur van een zandloper.
    Toverstok: De houtsoort is palissander, de kern is een haar van een Terzieler en de lengte is 24 cm. De toverstaf heeft een zwarte kleur en is gevuld met de edelsteen onyx.
    Patronus: Een gigantische spin
    Familie: Lucy komt uit een rijke tovenaarsfamilie en kan het uitstekend vinden met Death Eathers. Lucy is enig kind. Haar moeder werkt niet en heeft een eigen verdieping in het huis waar ze vaak te vinden is. Haar vader is een bekwaamd Death Eather. Ze hebben één huiself, wat voor sommige een verrassing is aangezien ze in een groot kasteel wonen, maar dit komt omdat ze huiselfen haten en ze niet vertrouwen, daarom is het er slechts één. Het kasteel is gelegen in Wiltshire, waar ook Draco's huis zich bevind.
    Overig: Lucy heeft een zwarte kat als huisdier genaamd Horrible. Lucy word vaak vergeleken met Bellatrix Lestrange, Dit omdat ze knettergekke dingen af en toe in haar hoofd haalt.
    Waarschuwen? Ja.

    Als de rol van vriendin Draco al bezet is, wil je me dan een aanhanger van vriendin Draco, uit Slytherin maken? Of anders een leerling uit Slytherin?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 16:05 ]


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Eurydice schreef:
    Is het goed als ik zometeen de vriendin van Draco invul? (kan wel even duren, ik ben langzaam)


    Ja hoor, prima!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Vriendin van Draco
    Voornaam: Brooke
    Achternaam: Williams
    Volledige naam: Brooke Elisa Williams
    Bijnaam: Brooke heeft geen bijnaam. Iemand noemde haar ooit Brookie, en die heeft ze toen vervloekt. Sindsdien neemt niemand meer het risico.
    Leeftijd, leerjaar: Brooke is zestien jaar oud, en zit dus ook in het zesde schooljaar.
    Geboortedag: 29 juli
    Afdeling en rede: Brooke zit in Zwadderich, iets dat niemand verbaast. Ze schept er plezier in om anderen te pesten en te vernederen.
    Bloedsoort: Puurbloed, natuurlijk.
    Karakteromschrijving: Brooke is een erg getalenteerd meisje op verschillende vlakken en weet dat dondersgoed. Ze vernedert andere mensen, scheldt ongelooflijk veel en is vrij gemakkelijk met vervloekingen. Er zit niet een of ander zielig verhaal achter, over dat er op jonge leeftijd iets mis is gegaan en dat ze nu op deze manier anderen mensen op afstand houdt. Nee, Brooke is gewoon een ongelooflijk verwend kind dat van jongs af aan al heeft meegekregen dat ze beter is dan de rest van de wereld. Zíj is immers een puurbloed, zíj is immers rijk, zíj is immers mooi. Niemand kan haar overtreffen, en daarom mag ze de rest van de bevolking als een voetveeg gebruiken.

    Brooke is dan ook heel arrogant en egoïstisch. Ze gaat er vanuit dat allemaal mensen van alles voor haar doen, puur omdat zij Brooke is. Ze laat onschuldige, onwetende eerstejaars vaak haar troep opruimen, berichten rondbrengen en meer van dat soort rotklusjes. Haar huiswerk wordt vaak gemaakt door Michelle, een vijfdeklasser die enorm hard tegen haar opkijkt en zo ongeveer alles voor haar overheeft.

    Niemand wil Brooke als een vijand. Ze is populair, maar dat is alleen omdat iedereen bang voor haar is. Als je haar tegenwerkt, loop je namelijk het risico vervloekt te worden.
    Maar Brooke is ook heel goed in het mentaal kapot maken van iemand. Haar grappen zijn dan ook alleen maar beledigingen tegenover anderen. Af en toe kiest ze een slachtoffer uit, dat ze dan een paar weken lang lastig valt met haar vervelende opmerkingen. Griffel is haar favoriete slachtoffer. Een modderbloedje, met enorme tanden (terwijl die ouders van haar nog wel voor hun werk met hun handen in vieze Dreuzel-gebitten wroeten. Dan laat je je kind toch niet zo rondlopen?) en een belachelijke voorliefde voor boeken.

    Aan de andere kant weet Brooke wel heel erg goed hoe ze mensen in moet palmen. Als het nodig is, verandert ze in een oogwenk in een charmante jongedame die gemakkelijk iedereen om haar vingers windt. Haar karakter verandert dan drastisch.
    Uiterlijk:


    Gemma Ward

    Onze blonde god Draco date natuurlijk niet zomaar ieder meisje. Brooke is zonder twijfel het mooiste meisje van Zwadderich.

    Brooke heeft niet alleen een mooi gezicht, maar ook nog een heel erg interessant gezicht. Het is totaal niet doorsnee, zeker niet iets dat je elke dag tegenkomt.

    De bijzondere vorm van haar gezicht komt het best tot zijn uiting als ze haar haren in een staart doet, iets wat ze dan ook vaak doet. Heel af en toe heeft ze haar blonde, lange lokken los hangen, maar ze heeft zelf het idee dat dat haar een veel te lieve indruk geeft, dus doet dat liever niet.

    Het opvallendste aan haar gezicht zijn waarschijnlijk haar grijsgroene ogen. Zeker omdat haar huid zo egaal is en haar lippen niet heel erg veel van kleur verschillen vergeleken met haar huid, zijn het letterlijk en figuurlijk echte blikvangers.

    Verder heeft Brooke een ongelooflijk mooi dun lichaam. Als ze niet zo'n ongelooflijk zelfverzekerde uitstraling zou hebben, zou ze er breekbaar uitzien.
    Brooke is ongeveer een meter vijfenzeventig lang, maar draagt alsnog vaak hakken om nog net wat langer te lijken.
    Toverstok: 24,7 centimeter lang, fenixveer als kern en meidoorn als omhulsel.
    Patronus: Brooke kan geen Patronus oproepen.
    Familie: Brooke komt uit een bloedzuivere familie.
    Haar gezin is klein, bestaat uit enkel zij en haar ouders. Ze zijn rijk, heel erg rijk. Brooke krijgt dan ook alles wat ze wil.
    Haar moeder, Cynthia, werkt niet. Ze besteed haar tijd vooral aan het verwennen van Brooke, roddelen met vriendinnen en de Huiself uitkafferen.
    Haar vader, Magnus, werkt daarentegen wel. Hij heeft een belangrijke functie op het Ministerie.

    Cynthia stuurt haar dochter zo'n twee keer per week een brief, vaak samen met een doos snoep. Elke brief vertelt ze uitgebreid hoe trots ze op haar dochter is, maar Brooke gooit ze meestal al weg voor ze ze geopend heeft. Het snoep vindt ze belangrijker. Ze schrijft haar moeder dan ook nooit terug.
    Overig: De relatie tussen Brooke en Draco is nou niet echt het beste voorbeeld van een goede liefdesrelatie. Bot gezegd draait het eigenlijk vooral om de seks. Ze zijn samen omdat het hoort, de populairste jongen en het populairste meisje moeten wel een stelletje worden. Net zoals in de Dreuzelwereld de Quarterback en de Hoofdcheerleader altijd samen zijn.
    Draco gaat echter niet vreemd (nee, hij zou niet durven. Brooke zou hem na die vernedering waarschijnlijk de ziekenzaal in vervloeken, of in ieder geval zorgen dat hij nooit meer kinderen kan krijgen), en ook Brooke blijft trouw aan hem.

    Ze doen niet aan handjes vasthouden of knuffelen in het openbaar. Nee, ze pakken elkaar liever meteen op de bek. Als ze samen zijn, kunnen ze echter onverwacht aanhankelijk zijn.
    Waarschuwen? Yes, please.

    Mwuh. Kort voor mijn doen. Maar het werd te ingewikkeld als ik haar veelzijdig ging maken, dus nu is ze lekker oppervlakkig :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 17:08 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: vriendin Draco please
    Voornaam, bijnaam: Elysion (Ellys)
    Achternaam: Cerberus
    Leeftijd, leerjaar: 17
    Afdeling en rede: Slytherin
    Bloedsoort: pure blood
    Karakteromschrijving:door haar zuivere bloed, haar ‘leiderstype zijn’ en ambitie is ze in Slytherin geraakt, verder heeft ze niet zoveel gemeen met de afdeling. Ze is rechtvaardig, eerlijk, trouw aan haar afdeling en normen en waarden, ze weet wat ze wil en is niet bang om voor haarzelf op te komen. Ze kan gemeen uit de hoek komen en wordt gezien als een bullebak, maar dat is een facade.
    Ellys zal nooit voor haar plezier mensen pesten, alleen als ze wordt aangevallen of als iemand iets gemeens zegt over haar. Als dat gebeurt, zullen ze voor de rest van hun schoolcarrière geviseerd worden. Mensen als Draco Malfoy dagen haar echter altijd uit en dan is ze niet bang om een van de onvergefelijke vloeken op hen te gebruiken. Haar ouders houden haar echter op school als ze daardoor op het punt staat om weggestuurd te worden. Draco en Elly zijn er echter achter gekomen dat ze stiekem verliefd op elkaar waren en zijn sindsdien samen. Ze heeft een enorme druk op haar schouders, want ze stamt af van een lange lijn van pure bloods en heeft ouders die death eaters zijn. Ze moet sterk zijn, hard zijn. Haar ouders hebben haar nooit veel liefde en genegenheid gegeven, om ervoor te zorgen dat ze sterk en hard wordt. Ze durft niemand echt te vertrouwen en haar de zachte kant van haar karakter te tonen. Ze heeft als het ware een beschermend fort om haar heen, waar niemand doorgeraakt. Als ze alleen is durft ze zich wel te uiten, op papier of via muziek.
    Uiterlijk: Beschrijving en foto: lang, zwart haar; lichtgroene, grote, amandelvormige ogen met dikke, zwarte wimpers; erg bleke huid, bijna doorschijnend; slank; smalle en lange vingers; volle en rozige lippen; rechte neus. Ze is misschien niet van de mooiste maar ze kan er ook niets aan doen. en Foto (persoon op foto: ik)
    Toverstok en patronus: Robiniahout, hartenbloed van een Basilisk, onbuigzaam, 23,5 cm
    Patronus: koningspython
    Overig:
    Niemand begrijpt de relatie tussen Draco en Ellys, de grootste pestkop en de Ijskoningin die samen zijn en affectie voor elkaar tonen. Draco is de enige die weet wat echt in haar afspeelt en begrijpt haar, en zij hem.
    verklaring naam:
    Elysion: in de onderwereld het goede deel, waar de mensen die een eerlijk leven leidden heengaan, Elysion is het goede wat de mensen overkwam.
    Helleborus: afgeleid van een kruid, de kerstroos, die volgens de mythen zorgde voor gekheid en het vereren van Dionysos
    Cerberus: de driekoppige hond die de onderwereld bewaakt, de beschermer van het Rijk.
    Verklaring staf:
    Robiniahout: robiniahout is extreem duurzaam en sterk, ook giftig.
    Hartenbloed Basilisk: het puurste bloed van het monsterlijke wezen, Lilith is een sisseltong en kan dus spreken met slangen, net zoals haar hele familie.
    verklaring patronus: een koningspython is niet gevaarlijk, ook al denkt iedereen van wel en zijn ze er bang voor. Elly is een goed mens, ook al denkt iedereen dat ze slecht is. Haar daden zijn slecht, zoals haar staf insinueert, maar haar persoon is goed.
    Huisdier: een albino korenslang, omdat ze een sisseltong is, mag ze een slang houden. De slang heet Lilith.

    Alles lekker uitgedacht ^^
    enne, eigenlijk zou ik dit persoon voor mijn story houden, maar jij kan hem lekker gebruiken :)
    and if I get the role, please tell me^^

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 19:41 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Rol: Vriendin, Hufflepuff
    Voornaam, bijnaam: Ryanne - Rynne
    Achternaam: Morrison
    Leeftijd, leerjaar: Leerjaar 5 - 16 Jaren.
    Afdeling en rede: Hufflepuff, dit omdat zij anders is. Zij zal niet naar voren schieten als er een probleem is, zal zich niet als eerste in, op een gevaar storten als een Gryffindor. Zij is niet sluw genoeg om een Slytherin te zijn, zij vind het niet fijn onaardig te zijn, het liefst zou ze een ieder tot haar vrienden benoemen, als anderen dit toelieten. Zij is niet leergierig genoeg om in Ravenclaw te plaatsen. Niets, geen van deze afdelingen zou trots zijn haar in de afdeling te voegen. Enkel Hufflepuff is geschikt voor haar.
    Bloedsoort: Halfbloed.
    Karakteromschrijving: Vaak lijkt ze met haar hoofd hoog in de wolken, lijkt ze anderen niet op te merken, lijkt ze alles om zich heen niet op te merken, vaak lijkt ze in haar eigen wereld te zijn, in haar eigen wereld te leven. Soms lijkt ze niet te luisteren, kijkt ze langs je heen naar een niet bestaand punt ergens achter de persoon die tot haar spreek, het lijkt alsof ze niet meekrijgt wat er wordt gezegd, alsof ze niet hoort waarover gesproken wordt. Toch vangt ze elk woord op, hoort ze alles wat gezegd wordt, weet ze wat er gedacht wordt. Ze hoort alles wel degelijk, ze ziet alles wel degelijk, ze lijkt het te negeren, alles om haar heen. Ze kan uit het niet beginnen over iets wat lang geleden is gezegd, kan vragen hoe het daarmee staat. Pas op dat moment krijg je door dat ze werkelijk luistert wanneer er haar wat wordt verteld. Ze houd van gezelschap rond haar heen, houd van een gezellige drukte. Ze kan goed luisteren, al lijkt dat vaak niet zo te zijn.
    Uiterlijk: Ze is niet iemand wie vaak complimenten over haar uiterlijk krijgt. Ze heeft een op zich niet zo bijzonder uiterlijk. Koperrood gekleurde lokken welke in een slag tot net voorbij haar smalle schouders vallen. Een rechte pony doet een deel van haar ogen verbergen. Ogen blauw/grijs gekleurd. Een neus welke licht naar omhoog wipt, waar sproeten rond dansen. Een lichte huid, welke snel kan verbranden in de zon.


    Toverstok: Het hout van een Kers, met de kern van een haar uit de staart van een eenhoorn. De lengte van de stok is zo’n 26 centimeter.
    Patronus: Een Lynx.
    Familie: Haar vader is van haar ouders de enige welke zoals zij magie bezit, hij was tevreden over het Hufflepuff embleem welke zijn gewaad sierde in zijn schooljaren. Haar moeder is van het tweetal een simpel mens, welke zo goed als kwaad het gaat de wereld welke zij en haar vader kennen te begrijpen, de wereld van magie.
    Overig: Zij heeft een rat, welke ze ondanks de regels overal met zich mee draagt. De rat is grijs van kleur, met enkele bruine vlekjes over de vacht nog verspreid, ze heeft het dier de naam Shynke gegeven.
    Waarschuwen?: Wel, graag.

    Oke, dit is het dan. Mocht ze niet voldoen als vriendin, zou ik haar graag als een simpele leerlingen hebben. =)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:19 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Rol:
    Een vriendin uit Huffelpuf

    Voornaam, bijnaam:
    Ze is geboren met de naam Elisabeth Mary-Kate, maar de meeste mensen maken het zich gemakkelijk door haar gewoon Eli of Beth te noemen.

    Achternaam:
    Holmes

    Leeftijd, leerjaar:
    Eli is zestien jaar en ze begint haar zesde jaar.

    Afdeling en rede:
    Elisabeth zit in Huffelpuf.
    De reden daartoe is omdat ze erg 'open minded' is. Ze accepteert iedereen zoals ze zijn. Het maakt haar niet uit of je nu geel, bruin, wit of rood bent, ze zal je nemen zoals je bent. Elisabeth heeft ook de gave of niemand te beoordelen op hun daden en wensen. Ze zal nooit iemand veroordelen en ze heeft een ontzettende afkeer tegenover labels.

    Bloedsoort:
    Beth is een halfbloedje.
    Haar vader is een welgekende tovenaar-schrijver. Haar moeder baadt een bakkerij uit in het drukke hart van Londen.
    Elisabeth heeft dus weet van beide werelden, zowel de tovenaarswereld als de dreuzelwereld.

    Karakteromschrijving:
    Elisabeth is over het algemeen een erg vrolijk persoon. Ze glimlacht altijd, zelfs wanneer ze gemene dingen naar haar hoofd gesmeten krijgt. Soms lijkt het alsof die glimlach op haar gezicht vastgebeiteld is.
    Beth is iemand die mensen altijd als eerste ten hulp snelt, zelfs wanneer het er niet echt op lijkt dat ze hulp nodig hebben. Hierdoor vinden mensen haar eigenlijk nogal vervelend, omdat het lijkt dat ze haar neus graag in andermans zaken steekt.
    In tegenstelling tot de meeste Huffelpuffers, zoekt Eli graag het gevaar op. Zo heeft ze al eens geblinddoekt door de gangen van Zweinstein gewandeld, drinkt ze haar boterbier altijd in één teug leeg en is ze niet vies van een paar nachtelijke uitstapjes in het kasteel of erbuiten, en dan niet het liefst in het Verboden Bos. Niet omdat ze geen vrees kent, maar omdat de angst die ze dan voelt haar dan levend laat voelen. Het is bijna een obscessie.
    Beth heeft humor die niemand echt volledig begrijpt. Het is dan ook niets nieuws wanneer Elisabeth iets zegt en daarna in de lach schiet, dat zij de enige is die aan het lachen is. Het kan haar niet echt schelen, zij heeft plezier, dat is het belangrijkste.
    Het duurt best lang voordat Eli iemand in vertrouwen neemt. Meestal moet jij haar eerder in vertrouwen nemen en haar tonen dat jij haar ook vertrouwd, voordat zij jou iets verteld dat niemand eigenlijk moet weten. Hierdoor komt ze nogal mysterieus over, zonder dat ze dat eigenlijk echt wilt.
    Wanneer een onderwerp dat in de lessen aan bod komt Elisabeth echt niet kan schelen, zal ze er ook geen moeite voor doen. Waarom zou ze als ze er geen toekomst in ziet? Ze houdt zich liever bezig met dingen die haar wél een moer kunnen schelen, zoals weerwolven, draken en feeksen. Elisbeth heeft inderdaad een vreemde interesse naar gevaarlijke toverdieren, maar het is allemaal nog steeds erg onschuldig.
    Wanneer er iets van haar gevraagd wordt, zal Eli het op haar eigen manier oplossen en alleen op haar eigen manier, niet met de manier van iemand anders. Ze haat het bijgevolg ook wanneer iemand haar de les probeert te spellen, maar jammer genoeg voor die persoon heeft Beth altijd de beste argumenten. Daarom zijn er maar weinigen die ooit ruzie met haar gezocht hebben.
    Elisabeth is er niets vies van om te dromen. Ze heeft een enorm dik schetsboek waar ze die dromen ook in tekent of neerschreeft. Nog niet veel mensen hebben dat boek gezien. Dat blijkt het enige te zijn waar Eli zich voor schaamt, haar tekentalent.


    Uiterlijk:


    Elisabeth verbergt haar gezicht eigenlijk altijd met een hele hoop make-up, wat eigenlijk niet nodig is, aangezien ze best wel een mooi meisje is. Ze heeft bruine ogen en haar lippen zijn van nature zachtroze.
    Ze heeft lang, bruin haar waar elk meisje jaloers op zou zijn. Ze doet er meestal leuke dingen mee, zoals het opsteken of het in vlechten.
    Ze is erg lang en mager. Met haar lengte steekt ze altijd een klein beetje boven de menigte uit, maar dat vindt ze niet zo erg, want dan ziet er alles wat er gebeurt.
    Als kind was ze net zo avontuurlijk als dat ze nu is, dus heeft ze hier en daar wel een litteken.
    Ze houdt haar kledingsstijl buiten school erg simpel: een sweater en een gemakkelijke broek is genoeg voor haar.
    Cher Lloyd

    Toverstok en patronus:
    Eli's toverstok is 25 cm lang en is van eikenhout. Hij heeft als kern een eenhoornhaar en hij is uitermate geschikt voor Gedaanteverwisseling en Verweer Tegen Zwarte Kunsten.
    Haar patronus is een pinguïn.

    Familie:
    Eli's vader en moeder leerden elkaar gewoon op straat kennen.
    Haar moeder, Allysa, werkt al haar hele leven in de bakkerij van haar ouders en ze was de uitverkorene om die bakkerij verder open te houden wanneer Elisabeths grootouders stierven, was sinds kort ook zo gebeurde.
    Beths vader, Harold, heeft eigenlijk geen saai en geen slechte jeugd gehad. Hij studeerde af op Zweinstein en ging werk zoeken, totdat hij Allysa ontmoette. Nu is hij een schrijver van tovenaarsfictie en Eli is erg trots op haar vader.
    Elisabeth is enig kind en daar kan ze perfect mee leven.

    Overig:
    Ugh, ik ben echt leeg, dus nee, ik denk dat ik nies overig heb.

    Waarschuwen?
    JA JA JA

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 16:20 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Rol: Aanhanger van vriendin Draco
    Voornaam: Morsaine
    2e, 3e naam: Yilla Kania
    Achternaam: Linstens
    Bijnaam: door vrienden: Mor. door vijanden: Blackeye (vanwege haar makeup)
    Leeftijd: 16
    Leerjaar: 6e jaar.
    Afdeling en rede: Slytherin, Morsaine stamt niet alleen via haar vaders kant af van een grote familie van Slytherins, ze is zelf ook erg vals en ze ziet zichzelf in de toekomst met het teken van de Deatheaters op haar onderarm.
    Bloedsoort: Pureblood
    Karakteromschrijving: Morsaine is een kalm persoon en analyseert eerst elke situatie voordat ze zich erin mengt. Ze merkt dingen op die anderen nooit zien en heeft een grote geest. Door te kijken en te luisteren weet ze vaak meer over je dan je zou verwachten. Daardoor weet ze ook vaak hoe ze mensen het best kan kwetsen. Ze houdt zich het liefst op de achtergrond, maar is zeker geen meeloper. Ze gaat akkoord met dingen die ze zelf oké vindt en durft te weigeren als ze er niet mee eens is. Ze is een echte Slytherin, met alle karaktereigenschappen die daarbij horen, en deinst niet terug voor een beetje bloed. Haar cijfers zijn goed, haar beste vak is Leer der Oude Runen.
    Uiterlijk: Morsaine heeft een bruine tint in haar haren, net als haar moeder. ze heeft grijs/groene ogen en draagt vaak dikke zwarte makeup rondom haar ogen, de rest van haar gezicht bedekt ze meestal met lichtere makeup. Ze is ongeveer 1.70 en heeft niet veel vet op haar beenderen zitten. Als ze haar uniform niet aan hoeft en thuis is, geeft ze de voorkeur aan chique, iets meer volwassene kleding. Een chique, maar simpele blouse en een bijpassende zwarte broek is dan ook haar favoriete outfit. Als ze op stap gaat met vrienden draagt ze meestal een zwarte spijkerbroek en een topje, maar ook dat is van hoge kwaliteit.



    (dit model is Veronica Zoppolo)
    Toverstok: Essenhout, 26 centimeter, haar uit de staart van een eenhoorn
    Patronus: een uil
    Familie: Ze is enig kind. Haar moeder, Aubbrey Deer, is gestorven tijdens de bevalling. Haar vader is William Linstens, een Deatheater.
    Overig: Haar moeder was tijdens haar leven schrijfster van fictieve boeken en biografieën van bekende tovenaars. Omdat haar vader zoveel van haar moeder hield, gaf hij zijn dochter de namen van de hoofdpersonen van haar manuscripten die nog niet gepubliceerd waren. Haar vader zat vroeger in Slytherin, haar moeder in Ravenclaw. Haar vader probeert Morsaine zo lang mogelijk van lord Voldemort weg te houden; hij heeft de hoop dat ze van gedachte verandert al opgegeven en weet dat het een kwestie van tijd is voordat ze een deatheater wordt.
    Waarschuwen? Ja, graag.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Rol: Haar vriendin uit Hufflepuff
    Voornaam, bijnaam: Mary is haar voornaam, tenminsten de naam die vrijwel iedereen gebruikt omdat ze haar volledige én echte voornaam niet eens weten. Ze heeft namelijk Marianna Evelynne Isabella Zyta Joliènne. Een hele lange naam, maar dat is gebruikelijk in de familie van Mary. Ze wordt, door de mensen die haar pesten, Maryghost genoemd.
    Achternaam: Montgomery is Mary's achternaam, maar ze wordt ook áltijd bij haar moedersachternaam genoemd: Savarin. Vreemd, maar het gebeurt. Haar volledige naam is dus: Marianna Evelynne Isabella Zyta Joliènne Montgomery - Savarin.
    Leeftijd, leerjaar: Mary is nog net vijftien jaar oud en ze is begonnen aan haar zesde leerjaar. Op 4 augustus wordt ze zestien.
    Afdeling en rede: Mary is ingedeeld bij Hufflepuff. Dit heeft de voornamelijkste reden dat ze erg stil en verlegen is. Ze houdt zich graag op de achtergrond en heeft ook nooit echt behoefte om met mensen een gesprek te voeren. Maar misschien is de reden ook dat Mary vrij apart is. Ze praat helemaal niet graag met mensen en vindt het juist moeilijk om een lopend gesprek met iemand te voeren.
    Bloedsoort: Mary is een volbloeds heks, iets waar ze eigenlijk helemaal niet blij mee is. Haar ouders zijn namelijk vrij bekend in de toverwereld. Haar vader is namelijk de advocaat van de minister, haar moeder heeft een zeer populair winkeltje op Daigon Alley. Mary wordt vaak herkend, maar ze wordt er gek van. Ze houdt niet van die aandacht, die niet eens écht voor haar bedoeld is. Ze verzint dan ook graag dat ze is opgegroeid bij hen, maar dat zij haar ouders niet zijn.
    Karakteromschrijving: Mary is anders, apart. Ze wordt vaak verstoten omdat ze zich anders gedraagt dan de doorsnee leerling op Hogwart. Ze is heel intelligent en laat dit ook graag merken, maar ze is geen ijverige student en cijfers kunnen haar niet veel schelen. Hoger halen dan de rest, kan haar wel schelen. Daarom haalt ze goede punten omdat ze beter en slimmer wil zijn. Voor plezier hoef je niet bij Mary te komen, omdat ze vrij serieus is en een hele andere smaak van humor heeft. Mary heeft vaak rare opmerkingen en kan mensen hier goed mee raken. Ze is totaal niet sociaal en weet ook eigenlijk niet hoe het is om een hele vriendengroep te hebben. Wat ze wel weet, is hoe het voelt om gepest te worden. Er komt meer, ik ga nu. (:
    Uiterlijk:


    Mary zou misschien een mooi meisje mogen zijn, maar ze heeft totaal geen uitstraling of charme. Ze staart altijd vrij emotieloos uit haar ogen en kan soms zo lang staren dat het lijkt alsof ze niet meer leeft. Ze is slechts 1.55M lang en heeft een vrij ongevormd lichaam, als je het zo zou kunnen noemen. Ze heeft lichtgroene ogen met een lichtbruine gloed er door heen. Deze kijkers zijn omringd door flinke wimpers, die ze eigenlijk nooit opmaakt, zelfs niet voor speciale gelegenheden. Ze heeft een klein gezicht, die erg fijn is. Ze heeft lange, bruine haren die met slag over haar schouders vallen en tot borstlengte komen. Om haar tengere lichaam heeft ze, buiten haar school uniform, vaak vrij donkere kleuren aan. Ze denkt dat zo niet opvalt en mensen denken dat het haar uniform is. Ze heeft áltijd een kettinkje om. Als hangertje is het een klein sterretje. Ze heeft het kettinkje van haar oom gehad, die nu overleden is en zelf een dreuzel was. Ze is het kettinkje één keer kwijt geraakt, doordat Draco hem had afgepakt. Toen had hij het wel geweten. Ze was zo boos geworden en had hem voor een maand lang vervloekt, zo erg dat hij nooit meer naar haar durfde te kijken. Ze was hiervoor bijna geschorst.
    Sarah Hyland
    Toverstok en patronus: Mary's toverstok is gesneden uit eikenhout en is 22.2 centimeter lang. Deze toverstok bevat als kern een veer van een hippogrief. De toverstok is licht van kleur en niet buigbaar. Haar patronus is een jong katje.
    Familie: Het verhaal van Mary's ouders is bekend, bekend in de hele toverwereld, maar eigenlijk weet niemand het echte verhaal - alleen Mary. Mary's vader, Arie Montgomery, is een vrij opvallende man. Hij heeft niet alleen een opvallend uiterlijk, maar ook een uitgesproken mening. Hij laat zich horen wanneer hij zijn zaken doet en weet veel af van mensen. Hij heeft wel wat humor in zich, maar dit komt er nauwelijks uit en zeker niet als hij aan het werken is. Mary's moeder, Tracy Savarin, is een strenge moeder. Ze komt in het gezicht van anderen, bezoekers door haar genoemd, over als de meest lieve vrouw en moeder die je kunt hebben, maar ze is in het gezicht van Mary en de andere kinderen niet zo'n schatje. Mary heeft een broer en een jonger zusje. Haar broer, Mitchell, is een achtienjarige student die ook toverrechten studeert. Hij is precies een kopie van zijn vader en zat net als hem ingedeeld bij Ravenclaw. Mary's jongere zusje is Lucy en is tien jaar oud. Volgend jaar gaat ze naar Hogwarts en zal ingedeeld zijn bij Gryffindor, net als haar moeder.
    Johnny Depp, Julie Bowen, Andrew Garfield en Elle Fanning.
    Overig: Mary vindt in het geheim Seamus Finnigan leuk. Dit weet alléén Ever. Ever heeft ook gezworen het nooit door te vertellen en zelfs in een ruzie zou ze dit nog niet doen. Mary wil ook helemaal niet verliefd op Seamus zijn, maar je kan je liefde niet kiezen, toch? Mary heeft een huisdier, ook wel bekend als de kat die altijd kwijt is. Deze kat is genaamd Drizzle. Hij is wit van kleur en ontzettend dik. Hij is lui en wil alleen maar slapen, eten en slapen. Je komt hem overal, behalve bij Mary, tegen.
    Waarschuwen? JAAAa. (:
    ik maak het nog af, maar ik moet nu eeeecht gaan. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 10:11 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking