• Ik ben een meisje als geen ander,
    ongewoon en bovenal niet normaal.
    Beeldschoon is wat ze me noemen, maar ik schep niet graag op
    dus houdt het op neutraal, het zit in me en maakt me tot wie ik ben.
    Want in ruil voor die schoonheid,
    verander ik elke zaterdag, klokslag twaalf uur in een monster.
    Die zijn weerga niet kent.

    Ik ben Everniss Isabel Saddington, afgekort tot Ever. Mensen zeggen dat ik een ylerion ben, een prachtige vogel nog groter dan een adelaar, met enorme, zilverkleurige vleugels. Maar deze mensen hebben het mis, ik ben een monster.


    Omdat mijn oude Draco Malfoy verhaal deze week nog eindigd, ga ik een nieuwe starten en daarvoor heb ik wel een aantal personages nodig, dus als jullie even tijd hebben, vul dit dan in?

    Informatie
    Ever Saddington is vijftien jaar oud, bijna zestien en zit in het vijfde leerjaar. Ze is één jaar jonger dan Draco en Harry en is ingedeeld bij Hufflepuff. Haar uiterlijk is die van Miley Cyrus. (:

    Nodig:
    # één vriendin uit Hufflepuff,
    Heeft geen vrienden, is iets anders dan de rest, niet bloedmooi, gewoon normaal,
    # Vriendin Draco Malfoy
    # 2 Aanhangers van vriendin Draco, uit Slytherin.
    # Leerlingen uit verschillende afdelingen, véél jongens!


    Om in te vullen
    Rol:
    Voornaam, bijnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd, leerjaar:
    Afdeling en rede:
    Bloedsoort:
    Karakteromschrijving:
    Uiterlijk: Beschrijving en foto, (: ook met de naam erbij ajb.
    Toverstok en patronus:
    Familie:
    Overig: Alles wat jij nog belangrijk vind.

    Waarschuwen?

    Ik kies niet de eerste, maar de beste! Je mag zoveel rollen invullen, als je wilt. (:


    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 13:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eurydice schreef:
    Ik maak wel een jongensrol (:
    Maar ik moet eerst boodschappen doen ><'


    Is goed, dan ga ik de hond uitlaten en daarna wat rollen verdelen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zus doet moeilijk. Gaat nog even duren. Scusa.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik ga een jongensrol maken, ik maak daarna die andere wel af, gezien je voor die al genoeg hebt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Beste vriend van Harry en Ron, ofzo? (:
    Voornaam, bijnaam: Ricardo. Hij heeft niet echt een bijnaam, vindt hij, maar zijn vrienden weten wel beter. Ze noemen hem Riki, op een Italiaanse toon met een paar uitdagende handjes erbij. Dit vindt hij helemaal niet leuk.
    Achternaam: Maldini. Dit is een Italiaanse achternaam, wat logisch is omdat Ricardo een Italiaanse jongen is. Natuurlijk is dit zijn vaders achternaam. Zijn moedersachternaam is: Avigo. Dit is inderdaad dezelfde achternaam als Santana heeft. Ricardo's moeder is namelijk de jongere zus van Santana's vader. Ze hebben een slechter relatie met elkaar. Ze haten elkaar, gezien ze beiden erg verschillend zijn.
    Leeftijd, leerjaar: Ricardo is zestien jaar oud, bijna zeventien. Op 10 Augustus wordt hij zeventien. Hij zit wel in het zesde leerjaar, omdat dat beter voor hem was.
    Afdeling en rede: Ricardo is ingedeeld bij Gryffindor. Dit is niet omdat hij erg dapper of stoer is, want dat is totaal niet waar. Hij is een grappenmaker, een aparte maar leuke jongen en iemand die op de juiste manier van het leven weet te genieten. Hij ziet vaak het positieve van iets in en vindt de wereld erg mooi.
    Bloedsoort: Ricardo is een volbloeds tovenaar. Het maakt hem daarintegen totaal niet uit wat voor bloedsoort je bent, zolang je maar normaal doet. Zoals al vertelt is, is Ricardo het neefje van Santana. Ricardo's moeder heeft een hekel aan Santana's vader, net zoals andersom.
    Karakteromschrijving: Sorry, komt nog. Ghehe, pizza halen. :Y)
    Uiterlijk:


    Het leuke is, zijn getinte huid, gecombineerd met zijn donkere haren en ogen. Zijn donkerbruine kijkers vallen op in zijn gezicht, ze zijn omringd door vrij donkere wimpers. Hij heeft korte zwarte haren die meestal met stekels een beetje wild omhoog zitten. Hij heeft een vrij normaal postuur, een beetje gespierd. Hij draagt redelijk normale kleding, een beetje aan de sportieve kant.
    Dooooooh Zayn Malik. :9~
    Toverstok en patronus: Ricardo's toverstok is gesneden uit beukenhout en is 24 centimeter lang. als kern is er een druppel Feniksbloed gebruikt. Deze stok is redelijk donker van kleur en licht buigbaar. Zijn toverstok lijkt veel op de toverstok van zijn moeder, alleen is die van haar drie centimeter langer.
    Familie: Ricardo is enigskind en is opgegroeid bij zijn vader en moeder. Zijn vader, Fabio Maldini, was eens een bekende zwerkbalspeler. Nu is hij al een tijdje gestopt, maar wil hij nog steeds zijn zoon coachen. Ricardo heeft een hekel aan zwerkbal, teveel beweging. Hij is getrouwd met Bella Avigo. Ze hebben samen Ricardo gekregen en zijn samen dolgelukkig.
    Overig: Ricardo is al lang verliefd op Sydney Jones, de slimme en bijdehandte Ravenclawer.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    Rol: Beste vriend van Harry en Ron, ofzo? (:
    Voornaam, bijnaam: Ricardo. Hij heeft niet echt een bijnaam, vindt hij, maar zijn vrienden weten wel beter. Ze noemen hem Riki, op een Italiaanse toon met een paar uitdagende handjes erbij. Dit vindt hij helemaal niet leuk.
    Achternaam: Maldini. Dit is een Italiaanse achternaam, wat logisch is omdat Ricardo een Italiaanse jongen is. Natuurlijk is dit zijn vaders achternaam. Zijn moedersachternaam is: Avigo. Dit is inderdaad dezelfde achternaam als Santana heeft. Ricardo's moeder is namelijk de jongere zus van Santana's vader. Ze hebben een slechter relatie met elkaar. Ze haten elkaar, gezien ze beiden erg verschillend zijn.
    Leeftijd, leerjaar: Ricardo is zestien jaar oud, bijna zeventien. Op 10 Augustus wordt hij zeventien. Hij zit wel in het zesde leerjaar, omdat dat beter voor hem was.
    Afdeling en rede: Ricardo is ingedeeld bij Gryffindor. Dit is niet omdat hij erg dapper of stoer is, want dat is totaal niet waar. Hij is een grappenmaker, een aparte maar leuke jongen en iemand die op de juiste manier van het leven weet te genieten. Hij ziet vaak het positieve van iets in en vindt de wereld erg mooi.
    Bloedsoort: Ricardo is een volbloeds tovenaar. Het maakt hem daarintegen totaal niet uit wat voor bloedsoort je bent, zolang je maar normaal doet. Zoals al vertelt is, is Ricardo het neefje van Santana. Ricardo's moeder heeft een hekel aan Santana's vader, net zoals andersom.
    Karakteromschrijving: Sorry, komt nog. Ghehe, pizza halen. :Y)
    Uiterlijk:


    Het leuke is, zijn getinte huid, gecombineerd met zijn donkere haren en ogen. Zijn donkerbruine kijkers vallen op in zijn gezicht, ze zijn omringd door vrij donkere wimpers. Hij heeft korte zwarte haren die meestal met stekels een beetje wild omhoog zitten. Hij heeft een vrij normaal postuur, een beetje gespierd. Hij draagt redelijk normale kleding, een beetje aan de sportieve kant.
    Dooooooh Zayn Malik. :9~
    Toverstok en patronus: Ricardo's toverstok is gesneden uit beukenhout en is 24 centimeter lang. als kern is er een druppel Feniksbloed gebruikt. Deze stok is redelijk donker van kleur en licht buigbaar. Zijn toverstok lijkt veel op de toverstok van zijn moeder, alleen is die van haar drie centimeter langer.
    Familie: Ricardo is enigskind en is opgegroeid bij zijn vader en moeder. Zijn vader, Fabio Maldini, was eens een bekende zwerkbalspeler. Nu is hij al een tijdje gestopt, maar wil hij nog steeds zijn zoon coachen. Ricardo heeft een hekel aan zwerkbal, teveel beweging. Hij is getrouwd met Bella Avigo. Ze hebben samen Ricardo gekregen en zijn samen dolgelukkig.
    Overig: Ricardo is al lang verliefd op Sydney Jones, de slimme en bijdehandte Ravenclawer.

    Ooh gosh... wat een lekker ding :9~
    zijn dat stretchen in zijn oren? Jummie


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Pam pam pam, ik ben bezig, maar volgens mij laat ik me iets te veel meeslepen en wordt hij heel erg veel te lang. I hope you don't mind?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: Leerling
    Voornaam: Jin
    Achternaam: Walker
    Gehele naam: Jin Hwan Ki Walker
    Bijnaam: Jin heeft niet echt een bijnaam. De mensen die hem niet bij zijn voornaam noemen, noemen hem Walker.
    Leeftijd: 17
    Geboortedag: 15 september
    Leerjaar: Zevende jaar
    Afdeling en reden: Jin zit in Huffelpuf. De bij de geel met zwarte afdeling passende eigenschap die het meest bij Jin opvalt is zeker weten geduld. Het is vrijwel onvoorstelbaar hoe lang hij op iets of iemand kan wachten voordat hij ook maar lichtelijk geïrriteerd raakt. Iets anders waar de Huffelpuffers bekend om staan is het bereid zijn om hard te werken. Ook dit is iets dat bij Jin past. Jin steekt veel tijd in school, maar is daarnaast ook al bezig met wat hij later wil doen.
    Bloedsoort: Jin is een halfbloed. Zijn vader is een halfbloed en zijn moeder is een Dreuzeltelg.
    Karakteromschrijving: Jin is een hartstikke aardige jongen. Hij is sociaal zeer begaafd en zet met zijn glimlach zo iedereen naar zijn hand. Hij behandelt iedereen als gelijk, zoals een echte Huffelpuffer betaamd. Hij geeft niet om bloedstatussen, om hoeveel geld je hebt of om met wie je omgaat. Iedereen die hij ontmoet begint bij hem met een schone lei, ondanks alle verhalen die hij misschien van tevoren gehoord kan hebben. Hij wil zelf niet dat mensen anders over hem gaan denken door simpele roddels, dus kijkt zelf ook met een neutrale blik de wereld in. “Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden” is een zin die beter bij hem past dan bij welke andere leerling op Zweinstein dan ook.

    Jin is bereid mensen die de fout in zijn gegaan meerdere kansen te geven. Hoeveel dat er zijn, ligt er aan hoe lang hij diegene al kent en hoe erg degene het heeft verprutst. Hij is van mening dat iedereen op z’n minst een tweede kans verdient, maar enkelen krijgen er ook zeker niet meer.
    Als je het eenmaal bij Jin hebt verpest, dan heb je het ook echt grandioos verpest. Als zijn kansen en zijn geduld voor jou op zijn (iets wat niet vaak gebeurd), moet je er niet op rekenen dat hij je in de nabije toekomst met hetzelfde respect en geduld behandelt als hij eerst deed. Hij vertelt het recht in je gezicht als je over de grens bent gegaan, waardoor de meeste mensen daarna geen contact meer zoeken. Soms uit schaamte voor hun acties, want als hij vindt dat je te ver bent gegaan, moet je het ook wel erg bont gemaakt hebben. Mensen die zich met hem blijven bemoeien, negeert hij of vraagt hij kalm om weg te gaan. Deze jongen is vrijwel onmogelijk om uit zijn tent te lokken.

    Zoals al eerder gezegd, is Jin ook heel erg geduldig. Daarom geeft hij ook gratis en uit eigen initiatief bijles Bezweringen, Transfiguratie en Verweer tegen de Zwarte Kunsten (drie van de vijf vakken waar hij een Uitmuntend voor had bij de S.L.I.J.M.B.A.L.-len, alleen is het lastig om praktijk les te geven in Toverdranken en Verzorging van Fabeldieren) aan leerlingen die het nodig hebben. Hij trekt gerust een uur uit voor een bijles en richt zich dat uur vooral op de praktijk. Eindeloos lang laat hij de leerling de spreuk of bezwering uitvoeren en geeft telkens commentaar op de beweging of op de uitspraak. Er is engelengeduld voor nodig, maar uiteindelijk krijgt de leerling het vrijwel altijd wel onder de knie.

    Door deze bijlessen, waar hij er zeker rond de tijd van de examens veel van geeft, heeft Jin het nog drukker dan de gemiddelde scholier. Hij probeert zijn aandacht en energie zo goed mogelijk te verdelen. Naast zijn schoolwerk is hij namelijk ook al een beetje bezig met wat hij later wil doen. Al sinds hij een klein jongetje was, is Jin namelijk geïnteresseerd in draken. Al jaren weet hij zeker dat hij later onderzoek naar deze prachtdieren wil doen. Hij leest veel over het onderwerp en vraagt ook raad over hoe hij het beste aan kan pakken aan mensen die al met draken werken. Zo hebben Fred en George, die een jaar hoger zaten dan Jin en hem wel mochten, hem een keer mee naar huis genomen opdat hij met Charlie kon praten. Hij heeft hem over de voor- en nadelen van het vak verteld. Hierna wist Jin nog zekerder wat hij later wilde doen.
    Ook heeft hij mevrouw Wemel toen even kort ontmoet. Ze was, zwak uitgedrukt, zeer onder de indruk van deze lieve jongen en trekt nog steeds wel eens aan de mouwen van Fred en George om hen te vertellen dat “ze die charmante vriend van hen” weer eens mee moeten nemen.

    Naast al deze bezigheden probeert Jin (soms wat wanhopig) om nog wat tijd vrij te maken voor zijn vrienden. Hij is blij dat Zweinstein een kostschool is, aangezien hij zo nog mogelijkheden heeft om naast de lessen en pauzes met zijn vrienden te spreken.

    Ook lijkt het alsof Jin vooraan stond toen de eigenschap trouw, ook een echt karakteristiek iets voor een Huffelpuffer, werd uitgedeeld. Jin is trouw aan zijn familie, zijn vrienden, zijn vriendin en aan zijn afdeling. Hij zou nooit iemand verraden en altijd voor ze opkomen.

    Jin heeft wel een gevoelig punt: zijn vriendin Katja Bell. Ze zijn al ruim anderhalf jaar samen (sinds 25 december 1994) en hij is altijd heel erg bezorgd over haar. Hij is heel bang dat haar iets overkomt en wil haar zoveel mogelijk beschermen. Gelukkig ziet hij zelf ook in dat hij dat niet altijd kan en dat het sowieso het grootste deel van de tijd nutteloos zou zijn, dus probeert hij het impuls om continu te proberen al het kwaad en alle ellende uit zijn meisje d’r wereld te houden te onderdrukken.
    (Ik weet niet of je de aanval op Katja in je verhaal gaat gebruiken, maar voor het geval dat)
    Wanneer Katja echter halverwege het jaar in St. Holisto’s hospitaal beland, heeft Jin het gevoel dat hij heeft gefaald. Mensen krijgen een kant van hem te zien die ze daarvoor nog nooit hebben gezien. Hij trekt zich vrijwel geheel terug van alles en iedereen, komt alleen nog maar naar de lessen omdat het verplicht is. Hij eet amper, slaapt weinig. Hij stort zich volledig op zijn schoolwerk, maakt zijn werkstukken twintig centimeter langer dan nodig en geeft geen bijlessen meer. Hij is bijna altijd te vinden in de bibliotheek omdat je verplicht bent om daar stil te zijn en niemand dus tegen hem aan kan gaan praten.
    Al zijn vrienden zijn bezorgd om de jongen die normaal altijd zo sterk lijkt en juist voor hen lijkt te zorgen, en nu volledig ingestort is. Zelfs mevrouw Rommela, die hem die tijd nog vaker dan Hermelien Griffel ziet, is bezorgd over de jongen. Het is hartbrekend om deze jongen op die manier te zien. Katja betekent alles voor hem, zij is zijn wereld. Het liefst zou hij geen seconde van haar ziekbed wijken, maar de school verbiedt hem dat.
    Uiterlijk:

    Jin heeft kort, warrig haar. Het is zwart met af en toe wat bruinere tinten er doorheen. Meestal staat het nonchalant een beetje alle kanten op. Met een natte kam, heel veel wilskracht en een beetje magie is zijn haar wel een beetje te temmen, maar zelfs zijn moeder heeft de droom van een zoon met een net kapsel een beetje opgegeven. Katja heeft in hun zesde jaar voor de grap nog een keer geprobeerd het een beetje in model te krijgen, maar ze vond het er idioot uit zien en heeft hem giechelend verboden om ooit zijn haar netjes te doen.

    Jins ogen zijn een beetje aan de kleine kant en smal van vorm, maar zijn wel heel mooi donker. Zijn irissen zijn heel donkerbruin, lijken soms wel zwart. Katja kan hele lange verhalen houden over hoe mooi ze zijn ogen wel niet vindt, hoe ze volgens haar betrouwbaarheid uitstralen. Velen verklaren haar voor gek, maar ze is heilig van haar eigen gelijk overtuigd.
    Zijn ogen worden omgeven door heel korte, vrijwel onzichtbare wimpers, waardoor de aandacht nog meer naar zijn ogen zelf wordt getrokken. Zijn wenkbrauwen zijn daarentegen wel dik en niet onopvallend.

    Jin heeft redelijk smalle lippen, die qua kleur niet veel verschillen van zijn duidelijk niet-Engelse huidskleur, die meestal in een glimlach getrokken worden. Hij krijgt dan kleine kuiltjes in beide wangen.

    Opvallend aan Jins gezicht is dat het vrijwel symmetrisch is. Alleen zijn haar voorkomt dat je een dubbelzijdige spiegel tegen zijn gezicht aan kan plaatsen en je aan beide kanten hetzelfde beeld zou krijgen.

    Jin is qua uiterlijk niet een heel erg opvallend jongen. Hij is net iets langer dan een meter tachtig, en misschien net iets gespierder gebouwd dan de gemiddelde scholier, maar verdwijnt desondanks gemakkelijk in de massa. Op Zweinstein is hij echter misschien iets opvallender, omdat er toch vooral Engelse leerlingen op zitten. Jin heeft ook een Engels paspoort, maar zijn familie is niet geheel Engels van oorsprong, wat zijn huidskleur en de vorm van zijn ogen verklaard.
    Jin heeft bijna nooit wat met discriminatie te maken gehad. Zelfs Zwadderaars laten zijn afkomst met rust, aangezien ze zelf ook leerlingen in hun afdeling hebben die overduidelijk niet honderd procent Engels zijn, bijvoorbeeld Zabini, die een jaar lager zit dan Jin, maar omdat hij goede vrienden is met Draco Malfidus toch een redelijke status op heeft gebouwd.

    Voor zijn verjaardag, die vroeg in het schooljaar valt, heeft hij alvast een cadeau meegekregen, een magisch horloge. Meestal krijgt een tovenaar die pas op zijn zeventiende verjaardag, maar het horloge was van zijn oma geweest, die hem graag persoonlijk aan hem wilde geven. Daarom hebben ze maar met een paar dagen gesjoemeld en kreeg hij hem ruim twee weken voor zijn zeventiende verjaardag. Jin vindt het een geweldig ding en doet het alleen af als hij gaat slapen.
    Toverstok: Jin heeft nog altijd de stok die hij op zijn elfde bij Olivander kocht. Het is een toverstok gemaakt van beuk dat een feniksveer omhult. Het is een niet soepele stok van 26,7 centimeter lang.
    Patronus: Jin kan geen Patronus oproepen. Hij heeft in zijn vierde jaar gezien hoe Harry een Patronus op Malfidus & Co afstuurde en vindt het fascinerende magie, maar is zelf nooit begonnen met het onder de knie krijgen. Hij heeft het al druk genoeg met alle andere niet-verplichte dingen die hij naast school doet om zichzelf ook nog eens extreem lastige magie aan te leren, zonder hulp van iemand anders.
    Familie: Jin heeft van huis uit meegekregen dat feitelijk alles draait om respect en dat iedereen jouw respect heeft verdient, totdat diegene er misbruik van maakt, je vertrouwen heeft geschonden, oftewel jou niet met respect behandelt. Deze les, die er echt vanaf jongs af aan al is ingestampt, is heel bepalend geweest voor Jins ontwikkeling. Hij spreekt zijn ouders ook aan met u om respect aan hun te betuigen. Dit betekent echter niet dat ze een afstandelijke band hebben, zeker niet. De Walkers zijn een hechte familie.

    Jins gezin bestaat uit vier leden: zijn vader, zijn moeder, zijn jongere broertje en natuurlijk hemzelf.

    Jins vader heet Peter en is half-Koreaans. Zijn moeder, een Dreuzel, is Koreaans en zijn vader, een volbloed tovenaar, is Engels. Hij woont al sinds zijn geboorte in Engeland. Zijn vader ontmoette zijn moeder namelijk op een vakantie in Korea, waarna hij haar mee bracht naar Engeland waar ze een gezin startten.
    Peter is opgegroeid, wetend dat hij een tovenaar was en later naar Zweinstein zou gaan. Er is vrij bijzondere magie voor nodig om hem te laten verbazen. Hij vond het vroeger erg grappig als zijn moeder weer eens schrok van de magie die zijn vader thuis beoefende.

    Jin lijkt heel erg op Peter. Peter is, net als hem, een erg kalm persoon onder vrijwel elke omstandigheden. De bezorgdheid tegenover zijn vriendin heeft hij ook van zijn vader doorgekregen, hij maakt zich altijd veel zorgen om zijn gezin. De meeste tieners zouden dit ongelooflijk irritant zien, maar Jin ziet het als een teken dat zijn vader veel om hem geeft. Bovendien voelde hij zich vroeger altijd veilig door zijn bezorgdheid, hij voelde zich dan beschermd. Ook al kan Jin nu goed genoeg voor zichzelf zorgen, stiekem vindt hij dat gevoel nog wel fijn. Nu met zekerheid is vastgesteld dat Jeweetwel is teruggekeerd vindt hij het geruststellend, wetend dat hij nog altijd op zijn vader terug kan vallen.
    Peter werkt op het ministerie, op het Departement van Magische Wetshandhaving, als Schouwer.

    Jins moeder Yoon is vol Koreaanse. Op haar negende is ze met haar ouders naar Engeland geëmigreerd. Ze had in het begin erg moeite met aanpassen, zeker de taal vond ze lastig. Toen ze op haar elfde echter, tegen alle verwachtingen in, een brief van Zweinstein bezorgd werd door een leraar, sprak ze de taal al goed genoeg om naar de school te durven. Yoon was immers een Dreuzeltelg, wat betekent dat de brief niet door uilen bezorgd wordt, maar persoonlijk door een leraar werd gebracht om alles uit te leggen. Yoon kan zich nog goed de enthousiaste maar tegelijk ongelovige gezichten van haar ouders herinneren.

    Dus ook Yoon ging naar Zweinstein. Ze zat alleen drie jaar lager dan Peter en in verschillende afdelingen (Peter zat in Huffelpuf, Yoon in Ravenklauw) waardoor ze elkaar nooit echt ontmoet hadden. Peter had zelfs nog nooit van Yoon gehoord voordat ze elkaar na school toevallig ontmoette. Yoon gaf met schaamrood op haar wangen toe dat ze altijd al de vliegkunsten van Peter (waar hij nooit iets mee heeft gedaan) had bewonderd.

    Yoon is een lieve, rustige vrouw. Als je haar ontmoet, is het meteen duidelijk van wie Jin zijn geduld heeft gekregen. Ook bij haar staat gelijkheid hoog in het vaandel.

    Aangezien hun kinderen voor het grootste deel Koreaans bloed door hun aderen hebben stromen, hebben ze besloten om ze Koreaanse namen te geven.

    Jin heeft ook nog een jonger broertje, genaamd Hyeon. Hyeon is een jongere kopie van Jin. Hyeon kijkt dan ook heel erg tegen zijn drie jaar oudere broer op. Zijn broer die het allemaal zo mooi voor elkaar heeft. Zijn broer die een mooi vriendinnetje heeft, veel vrienden heeft en door vrijwel iedereen aardig wordt gevonden. Soms probeert Hyeon (die overigens in Ravenklauw zit, net als zijn moeder) iets te wanhopig op hem te lijken, maar dit stoort Jin totaal niet. Hij vindt het eerder heel erg schattig. Katja en Jin (en soms ook goede vrienden van Jin) praten vaak met hem als ze hem op school tegen komen, waarna hij altijd met een trotse lach naar zijn vrienden toe loopt, die hem ongelovig aanstaren omdat hij met mensen heeft gepraat die wel drie jaar hoger zitten en populair zijn.

    In de zomervakantie van 1995 heeft Katja voor het eerste kennisgemaakt met Jins familie. Ze is met open armen ontvangen en ze hadden het zo gezellig dat Katja eigenlijk geen zin had om weer weg te gaan.
    Crush: Katja en Jin zijn dus al meer dan anderhalf jaar samen. Ze kenden elkaar al veel langer, aangezien ze in hetzelfde jaar zaten en dus een deel van de lessen samen hadden. Ze waren geen ongelooflijk goede vrienden geweest, maar enige woordwisselingen hadden zeker wel plaats gevonden. Jin had nooit op deze manier naar Katja gekeken, totdat hij haar na de zomervakantie aan het begin van het vijfde jaar weer zag. Hij had haar de hele vakantie niet gezien, en ze was erg veranderd. Volgens Jin was ze in die twee maanden een adembenemend meisje geworden.

    Dat jaar vond het Toverschool Toernooi thuis, wat automatisch betekent dat dat ook het jaar van het Kerstbal was. Na al zijn moed bij elkaar geschraapt te hebben, heeft hij haar uiteindelijk gevraagd (hij was zelf verbaasd hoe indrukwekkend kalm hij onder deze situatie bleef). Tot zijn vreugde stemde ze meteen in.

    Het Kerstbal was hun eerste afspraakje geweest. Jin vond Katja beeldschoon in haar jurk. Hun eerste afspraakje, hun eerste dans, hun eerste kus. Van alledrie zouden nog vele volgen.
    Huisdier: Jin heeft een eigen uil, een boeboekuil (in het Engels wel eens mopoke of morepork genoemd). Het is een kleine, bruine uil. Hij heeft hem de naam Mercurius gegeven, naar de Romeinse god van onder andere handel en reizigers.
    Overig: Jin heeft, zoals al gezegd, al van jongs af aan een soort voorliefde voor draken. Niet al zijn dierbaren zijn het eens met zijn keus om met draken te gaan werken na zijn laatste jaar, aangezien het een nogal gevaarlijk beroep is. Deze droom is echter zo belangrijk voor Jin dat hij toch heeft besloten om alles door te zetten.

    Verder bleek tijdens de eerste Vliegles al dat Jin, net zoals zijn vader, een talent heeft voor Zwerkbal. Maar ook op dit punt treedt hij in zijn vaders voetsporen (of, niet helemaal eigenlijk. Op school speelde zijn vader wel Zwerkbal) en doet hij er niets mee. Hij vindt het wel een leuke sport, en vindt het geweldig om Katja te zien spelen en aan te moedigen, maar verder heeft hij er niet zoveel mee en blijft hij liever met beide benen op de grond.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 11:17 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ten eerste: Hij is af, yeah! Dat heeft echt lang geduurd.
    Ten tweede: Ik ben niet zo goed in jongensrollen, aangezien ik toch echt geen jongen ben en dus niet honderd procent weer hoe ze nou precies in elkaar steken. Ik hoop dat je er toch wel wat aan hebt.
    Ten derde: Dit is (100% zeker) de langste rol die ik ooit heb gemaakt. Laatst had ik een rol van bijna 2400 woorden, en dat vond ik al heel erg veel. Als ik Word moet geloven, zijn dit er echter 2851. Sorry voor al het leeswerk.
    Ten vierde: Wauw, nu lijkt het wel heel erg alsof ik geen leven heb. Stiekem heb ik dat wel, alleen is het op dit moment even niet aanwezig :Y)
    Ten vijfde: Ik weet helemaal niets van Koreaans dus heb het risico genomen en vertrouwt op het internet dat het niet al te debiele namen waren.

    Anyway, hopelijk is niet alle moeite voor niets en heb je er iets aan (:

    Edit: Die gozer op de foto is trouwens Siwon. Ik vond deze twee plaatjes het beste weergeven wat ik me bij Jin voorstel.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 1:47 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik vul nog een jongen in.


    Forlife.

    De Rollen, (:


    Vriendin Draco Malfoy: Brooke Williams, Eurydice
    Aanhangers Brooke Williams: Jessie en Kate Gaverwood, OneVoice & Aphrodite Vylore, Captivity
    Vriendinnen Ever: Ryanne Morrinson, ImmortalSoul & Mary Montgomey, Rum
    Overige Studenten: Daniël Tyrn, OHMYJOSH & Elisabeth Holmes, 2013 & Ricardo Maldini, Rum & Jin Walker, Eurydice

    Ik zoek nog steeds een aantal jongens en misschien 1 / 2 meisjes uit bijvoorbeeld Ravenclaw als klasgenootjes. Bedankt!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 15:11 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Thaaanks<3
    Mwih^^

    Ik wil nog wel een rol invullen. Zo meteen, nadat ik Mulan heb gekeken (die heb ik nog nooit gezien en dat schijnt een schande te zijn dus die ga ik nu kijken). Waarschijnlijk wordt die rol wel wat minder lang dan die van Jin, maar die is dan ook weer belachelijk lang :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: Leerling
    Voornaam, bijnaam: Matthew - Matt
    Achternaam: Storme
    Leeftijd, leerjaar: 16 jaar - 6e jaar. Geboren op 2 juni.
    Afdeling en rede: Matthew is bij Gryffindor ingedeeld. Ook al twijfelde de Sorteerhoed tussen Gryffindor en Ravenclaw. Matthew is namelijk zeer slim. In zijn 5e jaar heeft hij voor de grote examens amper moeten leren. Sommige zeggen dat hij een fotografische geheugen heeft en zijn dan ook wat jaloers op zijn 'gave'. Maar ondanks dat hij goed kan leren en goed kan redeneren is hij toch bij de dappere van Gryffindor ingedeeld. En dit komt waarschijnlijk omdat Matthew een ongelooflijke waaghals is. Hij houdt van actie en adrenaline. 'Eerst doen, dan denken!' Is zijn moto.
    Bloedsoort: Matthew is een Halfbloed. Zie familie.
    Karakteromschrijving: Matthew is een jongen dat zeer zelfverzekerd is. Hij laat dit ook wel blijken want in groep is Matthew zeker aanwezig, maar het is nog niet zo erg dat het irritant is. Matthew is staat vooral bij vele leerlingen goed aangeschreven omdat hij altijd klaar staat om andere te helpen. Hij geeft ook bijles in Geschiedenis van de Toverkunst, Dreuzelkunde en Bezweringen. Bij Slytherin is Matthew dan ook niet geliefd. Ze verafschuwen hem omdat hij de leerlingen bijles geeft in Dreuzelkunde. Maar voor Matthew is het belangrijk dat andere ook beseffen dat dreuzels even belangrijk zijn dan tovernaars en heksen. Het zijn ook mensen met gevoelens en passies.
    Matthew kan soms ook wel roekeloos zijn. Hij denkt nooit eerst na voor hij iets doet en dat maakt hem dan weer een waaghals. Hij houdt van actie en de adrenaline dat hij dan door zijn aderen voelt stromen.
    Uiterlijk: Matthew heeft de donker bruine haren van zijn Spaanse moeder meegekregen en felle blauwe ogen van zijn vader. Hij is niet één van de grootste jongens die er op Hogwarts rondloopt. Hij is maar een meter 70, maar dat houdt hem ook niet tegen om grote uitdagingen aan te gaan.
    Matthew heeft ook een scheve glimlach dat vele meisjes harten doet smelten.
    Buiten zijn schoolgewaad draagt Matthew in zijn vrije tijd gewoon een simpele jeans met neutrale shirts, sweaters en vestjes.


    Logan Lerman
    Toverstok en patronus: Matthew zijn toverstok is gesneden uit Eik en is 27cm lang. De kern bevat een haar van de staart van een eenhoorn.
    Familie: Matthew zijn vader is een volbloed tovenaar die voor de charmes voor Matthew's dreuzel moeder is gevallen.
    Zijn moeder, Isabella Laroca, is een Spaanse schone die Matthew's vader, Dean Storme, leerde kennen op een Citytrip naar Londen. Ze hebben elkaar zeer toevallig ontmoet, door simpelweg tegen elkaar te botsen. Het klikte meteen en Isabella kwam er al snel achter dat Dean anders was. Hij was een tovenaar. Isabella is na twee jaar verhuisd naar Londen en samen wonen ze in een leuk appartement in hartje Londen.
    Matthew hun eerste kind en 6 jaar later kwam er nog een klein zusje bij, Alicia Storme. Zij is nu 10 jaar en is nu al bezig met het 'onschuldig' beginnen toveren. Ze vindt het geweldig om bloemen door de lucht te laten zweven.
    Overig: -

    Als je nog jongens nodig hebt, just yell ;D

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 20:17 ]


    Forlife.

    Rol: Leerling
    Voornaam: David
    Bijnaam: De meeste mensen noemen hem gewoon David of Dave. Alleen Lisa Turpijn (Engels: Lisa Turpin) noemt hem wel eens Krullerd, waarna ze even haar hand door zijn bos krullen haalt.
    Achternaam: Marshall
    Leeftijd, leerjaar: David is zeventien jaar en gaat dus naar het zevende jaar.
    Afdeling en rede: David zit in Griffoendor. Bij de Sorteerceremonie heeft hij een minuut lang met de Sorteerhoed op z'n kop gezeten, aangezien die twijfelde tussen Ravenklauw en Griffoendor. Davids dapperheid heeft de doorslag gegeven om hem in Griffoendor te plaatsen.
    Bloedsoort: David is een Dreuzeltelg. David vermoedt dat het begin van zijn moeders stamboom uit tovenaars bestaat, aangezien hij niet de enige Dreuzeltelg is. Zijn oudtante aan die kant van de familie heeft ook magische krachten.
    Karakteromschrijving: Het is niet gemakkelijk om indruk te maken op David, het maakt hem allemaal niet zoveel uit. Hij staat heel relaxed en zorgeloos in het leven, iets wat hem roekeloos maakt. Hij denkt niet heel erg na over zijn keuzes, maar doet wat hem op dat moment het beste of het leukste lijkt en dus ook meestal wat op korte termijn iets oplevert.
    De leraren hebben moeite met zijn houding. Ze kunnen hem 200 regels laten schrijven, extra werk in laten leveren of hem met Hagrid het Verboden Bos in sturen, he just doesn't care.

    David heeft is gelukkig wel goed in leren, eigenlijk hoeft hij er vrijwel niets voor te doen. Op deze manier haalt hij telkens toch wel zijn examens. Zijn resultaten zijn niet indrukwekkend hoog, maar hoog genoeg om veel opties over te houden qua beroepen. David weet namelijk zelfs nu nog niet wat hij na school wil doen, ook niet na alle gesprekken die hij er met professor Anderling over heeft gehad.

    Over het algemeen valt zijn nonchalante houding wel in de smaak bij zijn mede-leerlingen. Op een of andere manier is het dat ze respect hebben voor het feit dat hij met zijn houding rond durft te lopen. Hem maakt het niets uit.

    David zul je niet standaard met een groepje vrienden zien. Hij praat met diegene die het dichtstbij is en bouwt niet echt banden op met mensen. Hij is ook vaak alleen, dan zit hij onderuitgezakt in een comfortabele stoel in de leerlingenkamer van Griffoendor en staart hij nadenkend naar het knapperende haardvuur. Als hij behoefte heeft aan sociaal contact, lult hij gewoon een verhaal tegen de eerst de beste aan.

    Vreemd genoeg zijn er wel mensen die zich aan hem gaan hechten, terwijl het andersom dus niet het geval is. Een voorbeeld is Lisa Turpijn, een Ravenklauwer uit een jaar lager. Zij heeft het gevoel dat zij en David echt goede vrienden zijn, hij geeft even veel om haar als om een willekeurige voorbijganger.

    Het komt eigenlijk nooit voor dat David iemand echt niet mag. Het is alsof iedereen bij hem telkens weer met een schone lei begint.
    Uiterlijk:

    Aaron Johnson
    David heeft een redelijk aparte vorm van gezicht, met zijn scherpe kaaklijn maar toch met high cheeks als hij lacht. Dit, samen met zijn donkere krullen en zijn lichte ogen, maakt hem een aantrekkelijke jongen.

    David is niet een heel opvallende jongen qua uiterlijk. Hij is een meter tachtig lang en redelijk breed gebouwd. Meestal draagt hij gewoon zijn schoolgewaden, en anders een beetje baggy broek met een losjes overhemd.
    Toverstok: David is al weer aan z'n tweede toverstok toe. Zijn eerste heeft hij zelf door midden gebroken toen iemand hem er daartoe uitdaagde. Het was niet de perfecte timing, aangezien het vlak voor zijn S.L.I.J.M.B.A.L.-len was. Hij is toen hij een keer kort daarop naar Zwijnsveld mocht, Verdwijnselt naar de Wegisweg om een nieuwe te kopen. In de tussentijd heeft hij gedaan alsof hij zijn stok telkens vergat mee naar de les te nemen. Het leidde tot irritatie bij de leraren, maar eigenlijk was geen van hen verbaasd.
    Davids nieuwe stok is precies 26 centimeter lang en gemaakt van hulst. De kern bestaat uit drakenhartbloed.
    Patronus: David kan geen Patronus oproepen.
    Familie: Davids vader is toen David nog jong was overleden. Volgens zijn moeder is dit de verklaring voor zijn aparte gedrag en zijn "I don't give a shit"-houding, aangezien hij een goede band had met zijn vader en er dus ook kapot van was. Zijn moeder denkt dat hij zich nu niet meer aan mensen hecht uit zelfbescherming.

    David is enig kind, wat betekent dat zijn gezin uit slechts twee leden bestaat. Hij vindt het thuis veel te rustig en komt, tot verdriet van zijn moeder, dan ook alleen in de zomervakantie thuis.
    Zijn moeder, Serena, is dus vrijwel het gehele jaar alleen thuis. Ze doet dan ook vrijwel niets anders dan werken.
    Overig: David vindt Zwerkbal wel een gave sport en gaat proberen - nu Fred en George van school zijn - om een van de Drijvers-plekken te veroveren. Handig is dat het hem geen moer uitmaakt als hij iemands kaak, been of wat dan ook breekt en er dus op z'n hardst op de Beukers kan meppen.

    Ik heb me ingehouden :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 23:21 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Oh jammer, ik had net mijn rol afgemaakt. Nou ja, maakt niet uit. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Jongen. (:
    Voornaam, bijnaam: Dougie. Dougie wordt in het kort weleens Doug genoemd, maar de meesten hebben het toch liever op Dougie omdat dit meteen ook een troetelnaam is. Dougie's volledige naam is: Dougie Jack Timothy.
    Achternaam: Stark.
    Leeftijd, leerjaar: Dougie zit bij Ever in de klas. Hij mag dan wel zeventien jaar oud zijn, hij zit nog wel in het zesde leerjaar. Hij is niet blijven zitten, maar gewoon op een onhandige datum jarig. Hij is namelijk al op 11 September jarig.
    Afdeling en rede: Dougie is ingedeeld bij Slytherin. Dit is niet omdat hij een grote pester is en zeker niet omdat hij een aanhanger is van Draco en zijn vrienden. Dougie heeft namelijk een hekel aan Draco, omdat hij zich zo arrogant gedraagd. Dougie is een zeer simpel persoon en heeft nooit echt behoefte om hard te werken. Dougie kijkt liever af dan dat hij zal studeren en zijn huiswerk laat hij andere mensen maken, in de ruil voor wat Galjoenen.
    Bloedsoort: Dougie is een halfbloeds tovenaar, iets waar de meeste mensen uit Slytherin een grote hekel aan hebben. Dit heeft hij ook nooit verteld, hij heeft gezegd dat zijn moeder is overleden en wél een heks was. Dougie ziet zijn moeder daadwerkelijk niet meer. Zijn ouders zijn gescheiden, omdat zijn moeder er vandoor was gegaan met een dreuzel, een zakenman. Dougie's vader is de beste man die je je voor kunt stellen, die het beste voor zijn kinderen wil.
    Karakteromschrijving: Dougie is een goede jongen. Hij valt op in de klas, omdat hij graag de aandacht heeft en een grote mond heeft. Hij is niet bang voor een uitdaging en vindt het wel wat hebben om het gevaar op te zoeken. Toch is het niet zo'n dapper persoon, want hij is snel bang en doet zich eigenlijk stoerder voor dan dat hij is. Hij is niet heel slim, maar als hij wat meer zou leren zou hij heus wel voldoendes halen. Dougie is ontzettend lui. Hij ligt het liefste de hele dag op bed en kan eigenlijk naast de kat van Mary Montgomery gaan liggen. Dougie is ontzettend slecht op het gebied van meisjes. Hij wordt dan zenuwachtig, krijgt knikkende knieeën en weet helemaal niet wat hij moet zeggen. Daarom vermijdt hij het liefste meisjes en hij wordt helemaal gek als hij met Ever moet praten. Ookal doet hij zich voor als de stoere jongen, heeft deze jongeman een groot hart. Hij koestert zijn vrienden en heeft ook een grote vriendenkring.
    Uiterlijk:


    Toverstok en patronus: Dougie's toverstok is gesneden uit rozenhout en is 26 centimeter lang. Als kern is er een druppel drakenbloed gebruikt. De stok is redelijk normaal van kleur en lichtelijk buigbaar. Zijn patronus is een konijn.
    Familie: Dougie is opgegroeid in een redelijk normaal gezin, buiten het feit dat zijn moeder hen verlaten heeft toen zijn jongste zusje 4 jaar oud was. De vader des huize is Mack Stark. Deze man is een tovenaar en was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw. Hij was getrouwd met Macy Trust. Ze hebben samen Dougie en Thirza als kinderen. Thirza zit in het eerste jaar op Hogwarts, bij Ravenclaw.


    Big girls cry when their hearts are breaking