• Yiehaaa.

    Ik voel me hyper man xD

    Maarja.. daar hebben jullie niks aan.
    Ikkuu weer nieuwe rollaah voor jullie heb xD
    Weer met verassingen mááááááááár i.v.m Ruzie's heb ik dus besloten om niet op verzoeken in te gaan van 'Verassing die met Bill te maken heeft' etc. Je zegt gewoon een nummer en die kryg je dan. Ben je daarna niet tevreden met je rol kan ik nog altyd voor je kyken of iemand met je wil ruilen. Meer kan ik niet voor je doen dus. Of hooguit je een andere rol geven. MEER NIET!
    Het verhaal gaat over: Bill, die smoorverliefd word op zyn nichtje. Maar helaas, dat wordt Tom ook. Hun nichtje is bloedmooi en heeft ook een 2ling. Die niet op haar lykt. Tom en Bill zyn verliefd op de hoofdrol maar die wil hun niet. Het 2 ling zusje van de hoofdrol wil hun weer wel maar Tom en Bill haar niet. Ook heeft de hoofdrol een eigen band: Black Queens

    Rollen:

    Verassing 1.=TOMSDICK
    2.=THxMilkshake
    3.=xdreamxOn
    4.=TomSexx
    5.=GloomyxBear
    6.=xBreakAwayx
    7.=xGusxJacQx
    8.=sayXkiss
    9.=SWEETxQUEEN
    10.= PersianRose (A)


    Good Luck.

    Naam:
    Leeftyd:
    Karakter:
    Hobby's:
    Plaatje:
    Extra Info:
    Text:

    THAT WAS IT -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    VERASSING 3 :D

    infoo komt :D

    Naam:
    Chantou
    Leeftyd:
    17
    Karakter:
    Lief,Aardig,Koppig,Eigenwijs,GRappig
    Hobby's:
    Zingen,Slapen xD
    Plaatje:
    http://i172.photobucket.com/albums/w15/oneandonlygw/nfs.png
    Extra Info:
    LOLLYLIEFDE :D
    Text:
    Jow wezentjes,
    Mijn naam is duss CHantou, en ik bn 17 jaartjes oud.
    Yap,Dus nog leerplichtig ,,jmmr genoeg¬¬
    Maar als school dan eindelijk gedaan is,Wat eeuwen lijkt te duren, Bn ik meestal buiten te vinden, IN de frisse lucht xD
    Meestal bij de skatebaan fsoo ,Niet dat ik skate,, Maar dat is seg maar de ontmoetingsplek vn mij en me vrienden ,,
    Verder heb ik liefde aan hello kitty en haarspeldjes en haat aan huppels en players,
    EN ikke bn zwaar lollyverslaafd :D
    Maaaruhh ,,iik moet gaan
    BUhhBaai,,Take Care Biatch


    Crack a bottle

    Verrassing 6, info komt eraan. :'3


    ok

    Verassing 2! INFO komt! Zo snel mogelijk (A)

    VERASSING 4


    naam, Annoeska

    leefdtijd, 18

    Karakter: lief,bitchy,eigenwilletje, koppig

    hobbies, Skaten/shoppen/zingen

    foto
    [url] http://media.photobucket.com/image/jenn%20curbstomp/drea_4200/jenn%20curbstomp/l_21039f2f1e0cdc7fd1405d96e0df76f2.jpg?o=17[/url]

    Tekste



    Hii ik ben hier zo 18jaar geleden op de wereld gedropt en die rare ouders noemden mijannoeska ^^ eindelijk van die kut sgool af niemand die my nog moet commanderen , ik doe lkkr wat ik wil

    als ik niet kan skaten of shoppen is heel mijn dag verkloot ^^ ligt mijn haar niet goed dan breekt de hel los !

    Byeee


    Gilles (ll)

    Naam: Madena

    Leeftyd: Mag je zelf bepalen, want ik weet niet wat voor rol ik heb, dus ook niet wat voor leeftijd ik kiezen moet ¬¬'

    Karakter: Wordt niet snel boos, houdt van winkelen, shoppen, muziek, en kan af en toe een beetje bitchy overkomen.

    Hobby's: Winkelen, muziek luisteren, lol maken met vriendinnen.;3

    Plaatje: http://i252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/596800894.jpg

    Extra Info: Is er niet ¬¬'

    Text: Hé poeperds. Ik ben Madena en ik ben .. jaar oud =3 Ik hou van winkelen, lol maken met vriendinnen, enzovoort. DAMN, ik kan niks verzinnen¬¬' Oké, leuk. Verder kan ik af en toe bitchy zijn enzo, maar dan moet je wel iets gedaan hebben wat ik niet leuk vind. Me vriendinnen noemen me gek, en ze vinden me stijl ook gek. Maar ik vind dus van niet, en het kan me geen ene reet schelen wat mensen van mij denken. Maargoed, ik moet me moeder gaan helpen !

    Bye !


    VERRASSING 6


    ok

    Naam;Paris
    Leeftyd;18
    Karakter;Lief,bitchy&betrouwbaar
    Hobby's;Zingen,shhoppen&uitgaan
    Textje;

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen en ja je raadt het al,ik ben dan ook eigenlijk iedere dag wel érgens in de stad te vinden.De ene keer om te shoppen,de andere keer om uit te gaan met vriendinnen en natuurlijk ook op karaokeavonden.Ik kan dus best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3

    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69782


    VERASSING 9


    Lalalalalalalala.

    VERASSING 2!


    Naam: Merel

    Leeftyd: 16

    Karakter: Lief,soms bitchy,vriendelijk,betrouwbaar.

    Hobby's:Muziek luisteren,uitgaan en chillen enzoww

    Plaatje:http://a920.ac-images.myspacecdn.com/images01/91/l_f19ff405d60dfc9e938f5fef22b7ebef.jpg

    Extra Info: Ik ben verslaafd aan hello kitty,muziek en chocolaaa!

    Text: Haaii

    Ik ben Merel,ik 16 jaartjes jong.Maar word bijna 17.Ik hou van muziek.En van jongens!Soms vind ik ze de raarste wezens op aarde,en soms zit ik er gewoon nachten over te dromen.Raar kan ik dus ook zijn :') Verder hou ik van uitgaan,en shoppen.Ik winkel het liefst in H&M en Newyorker.Maar ook nog wel andere winkels.Ik drink het liefst gewoon water.Eten doe ik niet vaak.Ik ben niet dik,maar ook niet dun.Vind ik.Maar de meeste zeggen dat ik veel te dun ben.Daar snap ik dus niets van.Maar nu moet ik gaan,

    Doedels!

    xMerel

    dankje voor de rol lieverd<33


    Lalalalalalalala.

    Kies maar

    Naam: Jacqueline

    Leeftyd: 18 bijna 19..

    Karakter: Bitch en lief xD

    Hobby's: shoppen, fotos maken,tekenen en gitaar spelen.

    Plaatje:

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Extra Info: Ik ben wel een Bitch maar gek op het konijntje nijntje xD !

    Text:

    Hi dude..

    Ik ben dus Jacqueline, een meisje wat opzich zelf woont, ik ben thuis vaak weggelopen, omdat ze m''n kleding hoerig vonden.. Nouja boeien.. Ik hou eenmaal van shirtjes met inkijk en korte rokjes.. Ook draag ik wel eens skinny's.. Maar oke even terug naar m'n leven !!

    Ik ben fotomodel, al ongeveer 3jaartjes, ik geniet van m'n werk ik maak enorme mooie en sexy fotos.. Ik heb ook een klein geheimpje me dagboek staat er vol mee. Ze gaan over Tom en Gustav !! Het staat er vol mee.. Maar ik zal ze vast nooit ontmoeten denk ik ! Weetje ik heb een hekel aan m'n buurmeisje hier in de flat e denkt alles te zijn, maar ik besteed haar geen aandacht.. Nouja ik ben geen emo iedergeval maar wel een beetje scene.. Maar toch meer de bitch !!

    Naja ik ga wat fotos maken dude ! En dan shoppen met me friends.. Wie weet kom ik wel lekkere jongens tegen zoals Tom!! <3

    xx <3


    dankje voor de rol lieverd<33

    Graag gedaan hoa ;) (K)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ xGusxJacQx

    Welke verassing wil je?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dankje voor de rol!(A)

    Schat.(A)

    Dnkuu voor de rol !

    (K)


    Gilles (ll)

    Rol: 8

    Naam: Say

    Leeftyd: 15 (Mag je veranderen)

    Karakter: Lief, aardig, trouw en behulpzaam als je dat ook voor mij bent! Verder heel erg eigenwijs, nieuwsgierig en koppig!

    Hobby's: Gitaar spelen, tekenen, skaten, schrijven, muziek luisteren, met vrienden afspreken

    Plaatje: http://www.gitaartabs.nl/img_upl/avril-lavigne-218---.jpg of http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    Extra Info: nope

    Text:

    Hey!
    Vijftien jaar geleden vloog ergens boven NL een dronken ooievaar over, die veroorzaakte een gevaarlijke kettingbotsing... En vanaf dat moment liep ik vrolijk op de aarde rond! Ik speel gitaar, skate, teken, schrijf en doe graag leuke dingen met mijn vrienden. Over dat laatste: Die zijn heilig voor me dus blijf van ze af! Ik heb 2 verslavingen: Muziek en lolly's. Ik ben niet in een hokje te stoppen dus dat zou ik ook maar niet proberen! (A)
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...