• Hoi.

    Nou kijk,Ik vind een jongen super leuk.Hij is super lief,en knap.En.. Ik heb veel lol met hem.Ik ga hier niet alles neerzetten.Maar ik wil hem dus laten merken,dat ik echt van hem hou,En dat hij meer voor me betekent dan alleen een vriend.

    weten jullie dingen wat ik tegen hem kan zeggen,om hem te laten merken,dat ik hem leuker vind,dan leuk?

    En dan niet gaan zegge van ; Zeg gwn dat je hem leuk vind.

    daar heb ik niks aan,ik wil het namelijk rustig aandoen. :$

    Alvast bedankt! (flower) x


    Sometimes it's best not to care.

    schijf een brief romanties en het werk
    als je je naam er onder zet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Spreek een keer af met hem alleen, als hij ja zegt, wilt hij misschien ook meer. Dan gewoon zelf initiatief nemen en hem kussen ofzo? :'D


    Tanya is de beste.

    schijf een brief romanties en het werk
    als je je naam er onder zet



    Ik weet niet wat er in die brief moet komen staan,En of ik het wel durf.Ik ben bang dat hij me gwn niet wil.Only friends.En,, Ik ben bang hem te verliezen,Omdat hij egt een knappe jongen is:$


    Sometimes it's best not to care.

    je stuurt hem deze link , en je zegt dat jij dat as die dit topicje schreef (A) OF, jha.. je vertelt het gewoon.. of je pakt hem vol op zn bek (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Spreek een keer af met hem alleen, als hij ja zegt, wilt hij misschien ook meer. Dan gewoon zelf initiatief nemen en hem kussen ofzo? :'D



    Hmm, maar waar moet ik met hem afspreken,en wat moeten we dan wel niet doen,en ik weet dan egt niet wat ik moet zeggen. :$


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Ik weet niet wat er in die brief moet komen staan,En of ik het wel durf.Ik ben bang dat hij me gwn niet wil.Only friends.En,, Ik ben bang hem te verliezen,Omdat hij egt een knappe jongen is:$

    als je egt van hem hou moet je het gewoon doen en als hij get je vriend is raak je hem niet kwijt anders is hij (sorry) een egte zak


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    je stuurt hem deze link , en je zegt dat jij dat as die dit topicje schreef (A) OF, jha.. je vertelt het gewoon.. of je pakt hem vol op zn bek (A)



    Dat eerste,nee ik wil niet te snel.

    en dat 2e. wahha :Y) Dan ben ik bang dat ie mij keihard weg drukt,en me never meer wilt spreken ofsoo:$


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Hmm, maar waar moet ik met hem afspreken,en wat moeten we dan wel niet doen,en ik weet dan egt niet wat ik moet zeggen. :$

    Wààr? Ehm, in het stad ofzo. Ga lekker wat actiefs doen. En je zal toch moeten afspreken als je ooit iets wilt hoor.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Wààr? Ehm, in het stad ofzo. Ga lekker wat actiefs doen. En je zal toch moeten afspreken als je ooit iets wilt hoor.


    Jaa dat snap ik ,maar ik ken hem nog niet eens een maand ofsoo :$.

    wat voor actiefs?


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Dat eerste,nee ik wil niet te snel.

    en dat 2e. wahha :Y) Dan ben ik bang dat ie mij keihard weg drukt,en me never meer wilt spreken ofsoo:$


    Als die jongen lol met jou heeft, probeer hem dan hints te geven ^^


    een voorbeeldje: hij stikt een beetje en moet hoesten.

    Dan zeg jij: oehh, straks moet ik je nog mond op mond beademing geven.

    Als zijn reactie goed is, dan weet je hoe laat het is :)

    Maar zo kan je dus nog andere hints bedenken :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    (...)

    Jaa dat snap ik ,maar ik ken hem nog niet eens een maand ofsoo :$.

    wat voor actiefs?

    Ga samen voetballen ofzo, als hij dat graag doet. Vraag of je privé les krijgt. Ga shoppen, als vrienden en daarna iets drinken en in de zon liggen ofzo. Er is zo veel dat je kan doen.


    Tanya is de beste.

    ik vraag altijd aan jongens 'hoe is het in de liefde' als subtiele vraag,en zo weet ik direct veel meer (:

    xx


    everybody needs a song.

    (...)

    Als die jongen lol met jou heeft, probeer hem dan hints te geven ^^


    een voorbeeldje: hij stikt een beetje en moet hoesten.

    Dan zeg jij: oehh, straks moet ik je nog mond op mond beademing geven.

    Als zijn reactie goed is, dan weet je hoe laat het is :)

    Maar zo kan je dus nog andere hints bedenken :D


    dankje!,

    maar jij bent een jongen,Dus ik vraag aan jou,wat zou jij lief of leuk vinden van een meisje ?


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    Als die jongen lol met jou heeft, probeer hem dan hints te geven ^^


    een voorbeeldje: hij stikt een beetje en moet hoesten.

    Dan zeg jij: oehh, straks moet ik je nog mond op mond beademing geven.

    Als zijn reactie goed is, dan weet je hoe laat het is :)

    Maar zo kan je dus nog andere hints bedenken :D

    niet alle jongens kunne suptiele hints opvatten het zeggen werkt vaak het beste


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Naar de bioscoop!


    One who knows nothing can understand nothing.