• Ja ik hoor mensen steeds praten over de 'oude' en 'nieuwe' Bill Kaulitz, hij is veranderd en behoorlijk ook, maar hij is nog steeds gewoon Bill. Ik moet eerlijk toegeven dat ik zijn kleding af en toe echt over de top vind, echt dan zit ik met ergernis naar zijn kleding te kijken, maar als hij zich daar happy in voelt is het toch goed?

    Nou zag ik dus wat nieuwe plaatjes van hem in LA en eerlijk, volgens mij draait hij weer een beetje bij (tot mijn opluchting) ik vind weer dingen in zijn kledingstijl terug van vroeger, de leren jacks en meer de stoere dingen. Kijk maar (:





    Hij ziet er echt een stuk mannelijker uit nu! En ik zou liegen als ik zou zeggen dat het me niks doet, stiekem ben ik er wel een beetje blij mee. Doet me weer denken aan het 15/16 jarige jochie waar ik smoor verliefd op was op mijn 12e :')

    Wat jullie?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 22:44 ]


    -

    CountMeIn schreef:
    (...)`
    Het eerste of laatste? (krul)
    -Dat verhaaltje speelde zich deze ochtend af :3


    Dit gedeeltje "Nee, Bill is écht veel veranderd, ik vind het ook wel leuk zo, maar dat schattige jongetje van vroeger ga ik nooit vergeten :3" haha (:


    -

    youleftme schreef:
    (...)

    Dit gedeeltje "Nee, Bill is écht veel veranderd, ik vind het ook wel leuk zo, maar dat schattige jongetje van vroeger ga ik nooit vergeten :3" haha (:

    Dat dacht ik al (krul)
    Mmh-, ik ben nog niet zo lang "fan" van Tokio Hotel, maar ik heb ze een paar jaar geleden al een paar keer gezien, ook al was ik toen vrij klein/jong. Als ik zo die foto's van hun terug kijk, zie je ze echt "opgroeien", vooral Bill en Tom ook wel een beetje :3


    Let it come and let it be

    Ik moet zeggen, op die laatste foto ziet hij er echt knap uit. Ik ben geen fan.


    <3

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat dacht ik al (krul)
    Mmh-, ik ben nog niet zo lang "fan" van Tokio Hotel, maar ik heb ze een paar jaar geleden al een paar keer gezien, ook al was ik toen vrij klein/jong. Als ik zo die foto's van hun terug kijk, zie je ze echt "opgroeien", vooral Bill en Tom ook wel een beetje :3

    Ik was 11 rond DDM en werd echt fan met Schrei, dus ik was er redelijk vanaf het begin, 12 jaar en hopeloos verliefd op Bill, best idioot als ik er aan terug denk :')


    -

    Kitchener schreef:
    Ik moet zeggen, op die laatste foto ziet hij er echt knap uit. Ik ben geen fan.

    Ja op die laatste foto ziet hij er heeeel goed uit.


    -

    Ik heb nooit van Bill gehouden, maar ik moet wel zeggen dat er verbetering in zit ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    youleftme schreef:
    (...)
    Ik was 11 rond DDM en werd echt fan met Schrei, dus ik was er redelijk vanaf het begin, 12 jaar en hopeloos verliefd op Bill, best idioot als ik er aan terug denk :')

    Moet je nagaan dat ik nú pas 12 ben :3
    Rond mijn 8e hoorde ik een klein beetje van hun muziek, maar niet veel want mijn moeder háat die muziek. Toen ik net 11 was begon ik er een hékel aan te krijgen, toen kwam ik op Quizlet en het stikte van Tokio Hotel, ik ergerde me er zó aan dat ik niet eens de moeite nam er naar te luisteren.
    En als ik nu zo die albums doorspit denk ik: 'Fuck! Was dat nummer van hun? Ik heb dit vroeger vaker gehoord, maar wist nooit de titel en/of band!'


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Moet je nagaan dat ik nú pas 12 ben :3
    Rond mijn 8e hoorde ik een klein beetje van hun muziek, maar niet veel want mijn moeder háat die muziek. Toen ik net 11 was begon ik er een hékel aan te krijgen, toen kwam ik op Quizlet en het stikte van Tokio Hotel, ik ergerde me er zó aan dat ik niet eens de moeite nam er naar te luisteren.
    En als ik nu zo die albums doorspit denk ik: 'Fuck! Was dat nummer van hun? Ik heb dit vroeger vaker gehoord, maar wist nooit de titel en/of band!'

    Haha awesome! Ja ik ben nu 17 dus dat is al een tijdje voor mij (:


    -

    Hehehehe Creeper Kaulitz :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Hehehehe Creeper Kaulitz :Y).

    Kirsje hij is zo leuk op die foto's ):


    -

    youleftme schreef:
    (...)
    Kirsje hij is zo leuk op die foto's ):
    Ik heb toch ook niet gezegd dat het niet zo is :Y) (pirate). Voor mij is hij nog steeds die über stoere maar vooral schattige kleine jochie en dat zal nooooit meer veranderen hahahah :Y). Tis ook leuk om te zien hoeveel ze nu weer op elkaar lijken, terwijl ze dat altijd uit de weg probeerde te gaan. Ik vind het vet schattig (krul)!
    (Y)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 23:55 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ik heb toch ook niet gezegd dat het niet zo is :Y) (pirate). Voor mij is hij nog steeds die über stoere maar vooral schattige kleine jochie en dat zal nooooit meer veranderen hahahah :Y). Tis ook leuk om te zien hoeveel ze nu weer op elkaar lijken, terwijl ze dat altijd uit de weg probeerde te gaan. Ik vind het vet schattig (krul)!
    (Y)

    Is het ook ze lijken nu echt een tweeling weer. Hopelijk horen we op muzikaal gebied weer snel van ze! (:


    -

    Bill:9~


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Bill Is En Blijft Bill
    En howt, Cute, Sexy, knap etc.(A)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 21:51 ]


    Only those who listen can hear

    youleftme schreef:
    (...)
    Is het ook ze lijken nu echt een tweeling weer. Hopelijk horen we op muzikaal gebied weer snel van ze! (:


    Ja indeed (';


    Only those who listen can hear