• Ja ik hoor mensen steeds praten over de 'oude' en 'nieuwe' Bill Kaulitz, hij is veranderd en behoorlijk ook, maar hij is nog steeds gewoon Bill. Ik moet eerlijk toegeven dat ik zijn kleding af en toe echt over de top vind, echt dan zit ik met ergernis naar zijn kleding te kijken, maar als hij zich daar happy in voelt is het toch goed?

    Nou zag ik dus wat nieuwe plaatjes van hem in LA en eerlijk, volgens mij draait hij weer een beetje bij (tot mijn opluchting) ik vind weer dingen in zijn kledingstijl terug van vroeger, de leren jacks en meer de stoere dingen. Kijk maar (:





    Hij ziet er echt een stuk mannelijker uit nu! En ik zou liegen als ik zou zeggen dat het me niks doet, stiekem ben ik er wel een beetje blij mee. Doet me weer denken aan het 15/16 jarige jochie waar ik smoor verliefd op was op mijn 12e :')

    Wat jullie?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 22:44 ]


    -

    Sorry maar ik vind de "oude" Bill toch echt een stuk knapper.
    Het boeit me niet zo heel erg hoe hij er uit wilt zien zolang hij er happy mee is.
    Maar zijn grote mooie haartjes vond ik toch ehm.. sowieso schattiger,maar dat wilt hij niet zen hele leven blijven,maar het paste zo goed bij hem of zen "hanenkam" vond ik ook geweldig.


    Conclusie: Bill vinnik knapper met lang haar >.<


    Gwn mijn mening, srry als andere het niet met me eens zijn
    :X


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 17:45 ]


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Ik vind hem er wel stoer uitzien lol xD


    Stop wishing, Start doing..

    Met oude Bill bedoel ik echt de Bill van vroeger, deze dus:


    -

    youleftme schreef:
    Met oude Bill bedoel ik echt de Bill van vroeger, deze dus:

    Voor de meeste mensen hier is de 'oude' Bill de fraulitz van 2009/2010 :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    BeRavenclaw schreef:
    *loopt uit Topic voor dat ze mensjes gaat beledigen*

    youleftme schreef:
    Met oude Bill bedoel ik echt de Bill van vroeger, deze dus:



    Ik mis die schattige puppy, die langzamerhand maar zeker wel snel in een mooie grote hond is veranderd! En nu lijkt 'ie niet meer op een hond, alleen zijn trouwe oogjes nog. Maar in mijn ogen blijft hij altijd hetzelfde! :Y)


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Ik mis die schattige puppy, die langzamerhand maar zeker wel snel in een mooie grote hond is veranderd! En nu lijkt 'ie niet meer op een hond, alleen zijn trouwe oogjes nog. Maar in mijn ogen blijft hij altijd hetzelfde! :Y)

    Agree:Y)


    Only those who listen can hear

    Jonsu schreef:
    (...)
    Voor de meeste mensen hier is de 'oude' Bill de fraulitz van 2009/2010 :Y)

    Ja daar ben ik nu ook achter haha, ik mis dat schattige jongetje wel eens af en toe! Maar hij is zo volwassen geworden nu, hij ziet er een stuk beter uit dat 2 jaar geleden (:


    -

    Georgina schreef:
    Don't like it (:


    Life is all about having a good time.

    Ik was, toen ik 8 (?) was zwáár verliefd op bill hahaha. Toen was hij zo lief, hij had toen zo'n pony en de rest van z'n haar stond omhoog. Toen was ie vet knap, nu niet echt meer. (krul)


    Smile and live.

    Ik vind dat hij positief veranderd is. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Casuelle schreef:
    Ik was, toen ik 8 (?) was zwáár verliefd op bill hahaha. Toen was hij zo lief, hij had toen zo'n pony en de rest van z'n haar stond omhoog. Toen was ie vet knap, nu niet echt meer. (krul)

    Hij is nog wel knap alleen op een andere manier, veel volwassener (:


    -

    Ik ben geen echte TH-fan, maar Tom & Bill zijn wel knap. dat kan je niet ontkennen. (: Ik vind Bill hier echt leuk, alleen mis ik zijn oude leeuwenkapsel.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 15:18 ]


    Save me from myself.