• ik heb dus 2 nieuwe kleuren gehaalt zilver/grijs achtig en groen ^^
    maar daar wil ik eigenlijk geen topic voor maken:
    ik ben dus nonchalant naar de winkels gegaan omdat het plan vandaag was om niet naar buiten te gaan . ik dus lopen waren er 2 meiden die riepen :"ohh moet je kijken hoe mooi ik ben" en "kijk mij nou" en dan heel vaak >.<. dus ik dacht van whatever ik mag het ook een keertje doen *steekt middelvinger op* "yeah bite me" .ik wist dat ze het tegen mij hadden aangezien dat ze aleen maar naar mij keken en er niemand in de buurt was :3 .
    ik vertelde het tegen me moeder en die vond het niet zo leuk terwijl me het grappig vond. ik ben vroeger gepest dus ik denk echt nu wil ik echt een keer tegen spreken. het klinkt dom maar het voelde goed ^^

    om het nuttig te houden wie houd ook niet van zulke ego mensen ? :3


    Shoganai i ne~

    Haha go you.

    En ik denk dat niemand van 'ego mensen' houd.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Goed zo! (:
    Gewoon schijt hebben aan die mensen.

    Ik hou ook niet van 'ego mensen'. Of van di jongens die dan gaan roepen "meisje, meisje!" of "lekker ding, wil je met me uit?" en dan heel hard lachen en zo.


    “Love is a contradiction.”

    Way to go:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Way to go:


    Wat doe je me aan? :'D

    Celestial schreef:
    Goed zo! (:
    Gewoon schijt hebben aan die mensen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Celestial schreef:
    (...)
    Wat doe je me aan? :'D

    Ja zeg xd


    Where there is a sea there are pirates...

    xD

    Ik vind die meisjes meestal grappig, vooral omdat t nogal vaak erg luidruchtige en lelijke meisjes zijn, hebben ze echt niet door hoe ze er echt uit zien? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Archibald schreef:
    Ik hou ook niet van 'ego mensen'. Of van di jongens die dan gaan roepen "meisje, meisje!" of "lekker ding, wil je met me uit?" en dan heel hard lachen en zo.


    Oh, dat is zo irritant!
    Dan staan ze in een groepje en roepen ze dat naar een paar meisjes die juist al zo onzeker over zichzelf zijn.
    En het ergste is dan nog dat iedereen dat stoer vind. Yeah right(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Slaan die teverij!
    Sorry ik heb ook de pest aan zo'n mensen.