• Ik voel me zo, zo leeg nu.
    Ik zit net een heel verhaal te vertellen tegen B (Mijn vriend.)van dat ik depressief ben en niet snap wat hij mooi aan mij vind, zegt hij van: Ik vind je mooi van de binnenkant.
    Ofterwijl: Je bent inderdaad niet knap, maar je karakter is mooi.
    Dat maakt me nog niet zo veel uit, maar daarna begin ik te vertellen hoe ik me dagelijks voel al 3 jaar ofzo: Ik voel me leeg, ik hoor schreeuwen in mijn hoofd, heb pijn overal en ben depressief en denk regelmatig over zelfmoord.
    Zegt hij dood gewoon: Dan kan ik je niet verder helpen.
    En de vorige keer werd hij boos en zei hij zomaar zonder dat ik iets had gedaan van 'Ik maak het uit met je.' midden in een winkel, ik voel me nu zo.. zo leeg en weet echt niet wat ik moet doen.
    En ik moet vandaag persee bij hem gaan logeren omdat we morgen gaan verhuizen en de verhuizers om 10 uur al op de stoep staan, ook weer zoiets, de vorige keer ging ik een weekje bij hem logeren iedere keer lag hij aan de andere kant van het bed.
    Op een gegeven moment zei ik van: 'Kom bij me liggen.' zegt hij geirriteerd van: 'Ja als mijn arm pijn gaat doen is het jouw schuld!' een paar minuten later, hij slaapt nog niet en gaat weer aan de andere kant liggen..
    Dit is echt verschrikkelijk.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Agh goshie toch, wat een eikel is die vriendje zeg. Maar misschien moet je gewoon met een goede vriendin ofzo praten, misschien heltp dat, maar die vriendje van je is wel raar als hij zo doet... Miss moet je ook ff met hem praten..?

    Jij bent echt niet lelijk hoor, geloof me. Zo een persoon kan zich geen vriendje noemen. Ik ben zeker dat er iemand is die het beste met je voor heeft en zich niet zo gedraagt als een klootzak. Dumpen die handel.
    En mss kan je er met een vriendin of famielid over praten?

    Sterkte meid (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    JChoo schreef:
    Agh goshie toch, wat een eikel is die vriendje zeg. Maar misschien moet je gewoon met een goede vriendin ofzo praten, misschien heltp dat, maar die vriendje van je is wel raar als hij zo doet... Miss moet je ook ff met hem praten..?

    Zou graag met een vriendin praten, het klinkt alleen zo sad om te zeggen dat ik geen vriendinnen heb.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Je kan met altijd pbben
    Sterkte


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Je kan met altijd pbben
    Sterkte

    Dankjewel, als ik het nodig heb doe ik het <3


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    ik heb net in je fotoboek gekeken en je bent mooi _O_

    en veel sterkte ^^


    Shoganai i ne~

    Sorry, ik heb al genoeg aan mijn eigen problemen...
    Ik kan je jammer genoeg niet helpen maar er zijn genoeg mensen die dat wel kunnen :')


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Sorry, ik heb al genoeg aan mijn eigen problemen...
    Ik kan je jammer genoeg niet helpen maar er zijn genoeg mensen die dat wel kunnen :')

    Jij ook sterkte dan, met wat er ook is<3


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ah dat is vreselijk, dat je vriend je niet steunt en helpt! en ook dat hij zei dat je mooi was van de binnenkant. Maar je bent heus niet lelijk, niemand is lelijk.
    Oh en ik heb je foto's bekeken, hij is blind, want je bent echt niet lelijk!
    Als je je verhaal bij iemand kwijt of je rot voelt wilt kun je me altijd een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 17:29 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oké, heeft jouw vriend soms geen ogen? Ik heb zonet je fotoboek even bekeken, maar je bent echt een superknap meisje!
    Dat klinkt overigens wel een beetje fout, maar ik val gewoon op jongens hoor. :'''''D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Oké, heeft jouw vriend soms geen ogen? Ik heb zonet je fotoboek even bekeken, maar je bent echt een superknap meisje!
    Dat klinkt overigens wel een beetje fout, maar ik val gewoon op jongens hoor. :'''''D


    Ik ben het met haar eens! :Y)

    Maar je vriendje is wel een eikel. Hij moet gewoon luisteren. En als je wilt dat ie bij je komt liggen na een moeilijk verhaal niet gaan klagen over zijn arm :O


    quidquid excusatio prandium pro

    Je bent helemaal niet lelijk, integendeel :'D je vriend is gewoon een klootzak, ik zou hem dumpen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik wil zeggen dat jullie hier altijd zo lief zijn.
    AAAGHHH, Ik zou bijna gaan zeggen dat ik van jullie hou maar ik ken de meeste van jullie hier op Q niet eens.
    Als er iets met jullie is kunnen jullie het ook bij mij kwijt <3


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Insouciance schreef:
    (...)
    Jij ook sterkte dan, met wat er ook is<3

    Dankje <33 Ik voel me namelijk ook depressief :'(
    Ik kan elk moment in huilen barsten...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    veel sterkte *slaagt arm om schouder* (K)

    @MrsChartered jij ook


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel