• Tot die ontdekking kwam ik dus vandaag.

    Even een kleine uitleg:
    In het spel Dragon Age, heb je honden en die heten dus 'mabari warhounds'.
    Deze honden imprinten op hun eigenaren. Juist, wat doen de weerwolven in Twilight?

    Ze imprinten op mensen. Dus de weerwolven zijn afgeleid van de Mabari warhounds.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ver gezocht, maar oké... Kan best.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    En waarom zou dat nu weer moeten daar van afgeleid zijn. Wat maakt het nu uit dat zij ook imprenten? -.-"

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 19:59 ]


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    En waarom zou dat nu weer moeten daar van afgeleid zijn -.-"


    Nou ze heeft meerde dingen gejat, dus het lijkt logisch, nee? :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nou ze heeft meerde dingen gejat, dus het lijkt logisch, nee? :')

    Ze heeft NIETS gejat! EN trouwens ik denk niet dat Stephenie Meyer Dark Age ofzo gaat spelen

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:00 ]


    Ex astris, sciencia

    Escritura schreef:
    (...)

    Nou ze heeft meerde dingen gejat, dus het lijkt logisch, nee? :')


    EN ERGERE DINGEN GEDAAN!

    Glinsterende bosnymfen vampiers noemen, wtf! Skin of a killer zegt ie emo, terwijl t hele boek derover gaat hoe hard ie zijn best doet om bella niet op te eten xD
    Wat ik niet snap, want zo lekker ziet ze er niet uit (N)


    quidquid excusatio prandium pro

    Amarth schreef:
    (...)
    Ze heeft NIETS gejat!


    Dat betwijfel ik ten zeerste.
    Maar je hoeft ook niet gelijk dat meisje aan te vallen hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Amarth schreef:
    (...)
    Ze heeft NIETS gejat! EN trouwens ik denk niet dat Stephenie Meyer Dark Age ofzo gaat spelen


    Indeed(cat)


    Only those who listen can hear

    Het is standaard in verhalen, geschreven of een verhaal dat iemand gewoon verteld, dat de band tussen baas en beest zo goed is. Er zijn zelfs zo ongelooflijk veel mensen die hun honden als mensen behandelen, ze denken dat ze ook echt zo verbonden zijn. Iets uitgebreider is wel heel vaak te lezen. Dat 'imprinten', is dat ook zo letterlijk in beide verhalen? Letterlijk bedoel ik, dat het ook echt zo genoemd wordt? Dan nog zou het meer zijn dat je het zelf opzoekt, aangezien Twilight ouder is dan dat Dragon Age (eerst Googlen voor je iets beweerd, niet?)

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    EN ERGERE DINGEN GEDAAN!

    Glinsterende bosnymfen vampiers noemen, wtf! Skin of a killer zegt ie emo, terwijl t hele boek derover gaat hoe hard ie zijn best doet om bella niet op te eten xD
    Wat ik niet snap, want zo lekker ziet ze er niet uit (N)

    Totaal niet. Als je er niets van snapt, hou je er dan buiten. Stop met Edward Emo te noemen.


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    Totaal niet. Als je er niets van snapt, hou je er dan buiten. Stop met Edward Emo te noemen.


    hohohoho! Edward en Harry potter hebben een ding gemeen: ZE ZIJN EMO!

    En dan bedoel ik niet de kledingstijl, maar het stereotiepe emo gedrag van zelfhaat etc (ik zit ff niet emo's te pesten hoor, heb der gewoon een woord voor nodig ;))
    Edward haat zichzelf namelijk. Daarom rent ie weg van bella. Daarom wil ie haar niet zoals hijzelf maken, ook al gaat ze dood. En over bella zeg ik helemaal niks, het domme kind... 6 maanden huilen omdat der stalkende vriendje weg is? echt? serieus?


    quidquid excusatio prandium pro

    Amarth schreef:
    (...)
    Totaal niet. Als je er niets van snapt, hou je er dan buiten. Stop met Edward Emo te noemen.


    Stop jij dan ook met mensen aanvallen, misschien zullen ze dan wat vriendelijker worden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    hohohoho! Edward en Harry potter hebben een ding gemeen: ZE ZIJN EMO!

    En dan bedoel ik niet de kledingstijl, maar het stereotiepe emo gedrag van zelfhaat etc (ik zit ff niet emo's te pesten hoor, heb der gewoon een woord voor nodig ;))
    Edward haat zichzelf namelijk. Daarom rent ie weg van bella. Daarom wil ie haar niet zoals hijzelf maken, ook al gaat ze dood. En over bella zeg ik helemaal niks, het domme kind... 6 maanden huilen omdat der stalkende vriendje weg is? echt? serieus?

    totaal niet. En wat komt Harry Potter hier nu weer bij doen? Nee, daar zit je fout, hij wil Bella geen vampier maken omdat hij haar ziel niet wilt vernietigen, want zo ziet hij dat. Je hebt mensen die er nooit over komen, dus vind ik dit nog redelijk.


    Ex astris, sciencia

    Prophecy schreef:
    (...)

    Stop jij dan ook met mensen aanvallen, misschien zullen ze dan wat vriendelijker worden.

    Ik val mensen niet aan, zij moeten gewoon Twilight niet zo beledigen. Of dingen gaan beweren die niet waar zijn.


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    totaal niet. En wat komt Harry Potter hier nu weer bij doen? Nee, daar zit je fout, hij wil Bella geen vampier maken omdat hij haar ziel niet wilt vernietigen, want zo ziet hij dat. Je hebt mensen die er nooit over komen, dus vind ik dit nog redelijk.


    PRECIES! Hij haat zichzelf. Hij denkt dat hijzelf geen ziel heeft. Hij doet zoveel moeite om bella een sappig (en maandelijks bloedende) broedmachine te houden (okay, ik haatte dat stuk, t sloeg nergens op, laat me) omdat hij niet wil dat zij zoals hij wordt! dus hij haat zichzelf!

    En harry potter leek me een goeie vergelijking omdat iedereen hem kent :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Amarth schreef:
    (...)
    Ik val mensen niet aan, zij moeten gewoon Twilight niet zo beledigen. Of dingen gaan beweren die niet waar zijn.


    Het is een kwestie van mening :Y) Ik vind dat Smeyer veel dingen uit de boeken gewoon gejat heeft, en een slechte schrijfstijl heeft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.