• Tot die ontdekking kwam ik dus vandaag.

    Even een kleine uitleg:
    In het spel Dragon Age, heb je honden en die heten dus 'mabari warhounds'.
    Deze honden imprinten op hun eigenaren. Juist, wat doen de weerwolven in Twilight?

    Ze imprinten op mensen. Dus de weerwolven zijn afgeleid van de Mabari warhounds.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Omdat mensen met je in discussie gaan? x'D Ja, dat gebeurt hier op het forum. lolol.

    Nee ik ben het hier gvd al maanden beu!


    Ex astris, sciencia

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Aangezien jullie het niet leken op te merken, Ik meen het!


    Ik merkte het op. Maar op jou heb ik niets te zeggen, aangezien je al vrij duidelijk hebt gemaakt dat ja aan haar kant staat, hoewel die nogal zwak en licht aangebrand is, negeer ik je nu weer gewoon. Bedankt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Amarth schreef:
    (...)
    Nee, ik ben het kotsbeu dat je geen slecht woord er over mag zeggen of 'je verpest iemand zijn jeugd' laat me niet lachen. En dan nog de mensen die denken dat je echt bij die idiote afdelingen horen. Zelfs mijn kleine neef doet nog niet zo kinderachtig.


    Ze zijn blijkbaar volwassener dan jij omdat jij mensen neit gewoon lol kunt laten hebben :Y) Twilight toch neit zo geweldig? Jaloezie? Nog nooit van roleplay gehoort? You has a sad


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amarth schreef:
    (...)
    Nee, ik ben het kotsbeu dat je geen slecht woord er over mag zeggen of 'je verpest iemand zijn jeugd' laat me niet lachen. En dan nog de mensen die denken dat je echt bij die idiote afdelingen horen. Zelfs mijn kleine neef doet nog niet zo kinderachtig.


    Kind zijn is een belangrijk onderdeel van volwassen horen :Y) ANDERS WORD JE SAAI! Oh, en ik wed dat er een Twilight rage was, toen was je vast wel blij :P

    EN EMMA WATSON LOVES ME! SHE JUST DOESNT KNOW IT YET! BUT I WILL BED HER!


    quidquid excusatio prandium pro

    Prophecy schreef:
    (...)

    Ik merkte het op. Maar op jou heb ik niets te zeggen, aangezien je al vrij duidelijk hebt gemaakt dat ja aan haar kant staat, hoewel die nogal zwak en licht aangebrand is, negeer ik je nu weer gewoon. Bedankt.


    Droogheid X'D you rule.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prophecy schreef:
    (...)

    Joh, kijk naar je eigen god damn mentaliteit.
    Je valt mensen aan over een fucking FICTIEF KARAKTER.
    Hoe oud ben je? 12?
    En de HP heisa heeft hier niets mee te maken.
    Dit gaat erom dat jij het niet kan hebben dat anderen gelijk hebben.

    Totaal niet waar! Ik ben het hiet al maanden beu.


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    Nee, ik ben het kotsbeu dat je geen slecht woord er over mag zeggen of 'je verpest iemand zijn jeugd' laat me niet lachen. En dan nog de mensen die denken dat je echt bij die idiote afdelingen horen. Zelfs mijn kleine neef doet nog niet zo kinderachtig.


    Probeer JIJ mensen op quizlet nou KINDERACHTIG te noemen? wauw, hilarisch?
    x'D


    Numbers.

    Amarth schreef:
    (...)
    Nee ik ben het hier gvd al maanden beu!


    Och arme.
    Kan je het écht niet hebben?
    Want dit was echt niets. Dit was alleen maar jou je ongelijk bewijzen. Dan heb je nog niet eens ruzie met me gehad.
    En geloof me ik heb al een aantal forum bans versleten door ruzie op het forum. >:')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    (...)

    Ik merkte het op. Maar op jou heb ik niets te zeggen, aangezien je al vrij duidelijk hebt gemaakt dat ja aan haar kant staat, hoewel die nogal zwak en licht aangebrand is, negeer ik je nu weer gewoon. Bedankt.

    Ik sta aan niemand kant, ik vind dat ze gelijk heeft, maar ik ben het constante geruzie beu, daarom reageer ik --'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Prophecy schreef:
    (...)

    Och arme.
    Kan je het écht niet hebben?
    Want dit was echt niets. Dit was alleen maar jou je ongelijk bewijzen. Dan heb je nog niet eens ruzie met me gehad.
    En geloof me ik heb al een aantal forum bans versleten door ruzie op het forum. >:')


    SCREW EMMA WATSON! I AM YOUR FAN NOW! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    Droogheid X'D you rule.


    Het is gewoon zo.
    Eerst duidelijk maken dat ze aan de kant van dat depressieve geval staat en dan nog een wanhopige schreeuw voor aandacht doen. Rot toch op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    SCREW EMMA WATSON! I AM YOUR FAN NOW! :Y)


    Teehee. (':


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Ik sta aan niemand kant, ik vind dat ze gelijk heeft, maar ik ben het constante geruzie beu, daarom reageer ik --'


    XD Droogheid: ik sta aan niemands kant maar je bent het met haar eens. kudo's voor die logica schat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Kind zijn is een belangrijk onderdeel van volwassen horen :Y) ANDERS WORD JE SAAI! Oh, en ik wed dat er een Twilight rage was, toen was je vast wel blij :P

    EN EMMA WATSON LOVES ME! SHE JUST DOESNT KNOW IT YET! BUT I WILL BED HER!

    Nee, dat was ik niet. Ik ben nooit echt blij geweest met hoe het hier op Q was.


    Ex astris, sciencia

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Ik sta aan niemand kant, ik vind dat ze gelijk heeft, maar ik ben het constante geruzie beu, daarom reageer ik --'


    je vindt dat ze gelijk heeft maar staat niet aan haar kant?

    IMPOLSSIBRU!


    quidquid excusatio prandium pro