• Tot die ontdekking kwam ik dus vandaag.

    Even een kleine uitleg:
    In het spel Dragon Age, heb je honden en die heten dus 'mabari warhounds'.
    Deze honden imprinten op hun eigenaren. Juist, wat doen de weerwolven in Twilight?

    Ze imprinten op mensen. Dus de weerwolven zijn afgeleid van de Mabari warhounds.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben het al heel deze conversasie met Amarth eens. :Y)
    Daar is denk ik alles mee gezegd.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    PRECIES! Hij haat zichzelf. Hij denkt dat hijzelf geen ziel heeft. Hij doet zoveel moeite om bella een sappig (en maandelijks bloedende) broedmachine te houden (okay, ik haatte dat stuk, t sloeg nergens op, laat me) omdat hij niet wil dat zij zoals hij wordt! dus hij haat zichzelf!

    En harry potter leek me een goeie vergelijking omdat iedereen hem kent :Y)

    Hij haat zichzelf niet


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    Hij haat zichzelf niet


    Jawel, hij heeft gelijk. dat kun je zien aal jou koppige antwoord zonder uitleg. je weet niets meer te zeggen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amarth schreef:
    (...)
    Ik val mensen niet aan, zij moeten gewoon Twilight niet zo beledigen. Of dingen gaan beweren die niet waar zijn.


    Ieder heeft zijn eigen mening, en jij bent niemand om mensen te ontzeggen dat ze hun mening niet mogen uiten.
    En zoals ik al eerder zei, ik betwijfel ten zeerste of Meyer niet dingen jat uit andere boeken, al zou ik het persoonlijk niet jatten noemen maar dingen overnemen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Amarth schreef:
    (...)
    Hij haat zichzelf niet


    OH WAT NOBEL! Hij laat Bella creperen op de tafel en haar nooit haar kind zien, en haar kind opgroeien zonder moeder, omdat ie van haar houdt, en niet omdat ie zichzelf haat en niet wil dat ze zoals hij wordt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Amarth schreef:
    (...)
    Hij haat zichzelf niet


    Oh nee?
    Want volgens mij kan ik me herinneren dat hij iets in die trant zei, meerdere malen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Escritura schreef:
    (...)

    Jawel, hij heeft gelijk. dat kun je zien aal jou koppige antwoord zonder uitleg. je weet niets meer te zeggen

    nee, ik ben het beu om steeds hetzelde antwoord te typen want het haalt toch niets uit.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:18 ]


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    nee, ik ben het beu om steeds hetzelde antwoord te typen want het haalt toch niets uit.


    Waarom blijf je dan reageren? :>


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amarth schreef:
    (...)
    nee, ik ben het beu om steeds hetzelde antwoord te typen want het haalt toch niets uit.


    En weet je hoe dat komt?
    Omdat wij met feiten komen.
    En jij met je eigen mening, zonder argumenten.
    Admit it, we're right.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Amarth schreef:
    (...)
    nee, ik ben het beu om steeds hetzelde antwoord te typen want het haalt toch niets uit.


    Je geeft geen antwoord, je ontekent dat t waar is maar zegt niet waarom edward zichzelf niet zou haten


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Je geeft geen antwoord, je ontekent dat t waar is maar zegt niet waarom edward zichzelf niet zou haten


    Ach joh, ik ben er vrij zeker van dat Edward minstens 2 keer iets in de trant heeft gezegd.
    In het eerste boek aan het einde, en het tweede boek aan het einde. Oh en in het derde boek als hij Bella niet warm kan houden en hij jaloers is op Jacob.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    (...)

    Ach joh, ik ben er vrij zeker van dat Edward minstens 2 keer iets in de trant heeft gezegd.
    In het eerste boek aan het einde, en het tweede boek aan het einde. Oh en in het derde boek als hij Bella niet warm kan houden en hij jaloers is op Jacob.


    Jssss, ik weet. Had hij niet ook zoiets gezegd in die scene in het bos?


    quidquid excusatio prandium pro

    People,
    zullen we stoppen met ruzie maken
    Amarth heeft zijn mening, en jullie ook.
    Back off, alle 3.
    Houd het gezeliig!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:37 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Jssss, ik weet. Had hij niet ook zoiets gezegd in die scene in het bos?


    Ja in die tent!
    En in het eerste boek volgens mij in de balletzaal of het ziekenhuis.
    En in het tweede boek weet ik het niet meer waar, maar ik ben er zeker van dát hij het zei.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Iemand is nu wel heel stil :Y) Hebbe nwe toch gelijk


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.