• heej mensen. ik geef eerlijk toe dat ik ook weleens grapjes maak over th, mar ik heb soms ook het idee dat sommige fans echt niks kunnen hebben ( ik heb het over enkele, niet in het algemmen !) maar kinderen in mijn klas vinden het luek :P om me agenda een mep te verkopen omdat er th foto's instaan. Dan rope ik altijd keihard : BESCHERM DE VROUWEN :|:|xDxDxD ik weet natuurlijk dat het jongens zijn maar tog vind ik het wel melig om te zeggen en ik denk dat ik niet de enige ben. Ik respecteer bill's gewoon zoals hij is en dat geld ook voor de rest, maar een beetje humor kan nooit kwaad. Zo heb ik dus ook zo mijn ideeën over georgie in een roze konijnenpak en een cape en dat hij daan een vliegende kietelmogool is xD het spijt me als ik iemand beledig maar tog het is wel melig.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    beetj vaag geschreven maar ja...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ja, ik zeg dan: "OMG idd het zijn wijven man!"
    En dan kijken ze me heel dom aan. Maar ik zeg dat altijd om mensen uit te lullen

    ah vrouwn zeg ik nooit tgn ze ma wezl gwn van: Bill en zen ontplofthaar en blablaxD
    ma gwn vo de lol


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Altijd?
    Men dat doe ik over iedereen, en like, zij zijn zo makkelijk om af te kraken o.o
    Geniaal gewoon

    Jaah, er mge tog wel wa 'grapjes' ovr gmaakt worde?! Kbedoel, anders is alles zo stijf :S ^^


    007



    Ik maakte onlangs nog de grap: 'Hé, Bill is geselecteerd in Best Male ... Volgens mij moest het FEmale zijn' HAHAHAHA, totaaaaal niet grappig als ik het zo vertel :')




    Ik maak ook wel eens grapjes over hun. Vooral als Bill weer echt verkeerde kleding aan heeft Maar dat kan toch best


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Altijd?
    Men dat doe ik over iedereen, en like, zij zijn zo makkelijk om af te kraken o.o
    Geniaal gewoon


    Whahaha helemaal mee eens!!
    En trouwens, ik zie niet wat er mis zou zijn om grapjes over ze te maken..


    i need you like a heart needs a beat.

    Altijd?
    Men dat doe ik over iedereen, en like, zij zijn zo makkelijk om af te kraken o.o
    Geniaal gewoon


    whahah dat is waaar wat je zegt. ach ik maak ook geintjes over ze,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    alleen dat bill het stopconcact heeft uit gevonden :D


    i like cookies :Y)

    Eigenlijk doe ik dat altijd als mensen grapjes over ze maken ;]


    I do not hook up.

    alleen dat bill het stopconcact heeft uit gevonden :D
    omg, die is goed jonge XD

    alleen dat bill het stopconcact heeft uit gevonden :D


    Dat zeg ik ook altijd. [=


    -

    Like adôh tuurlijk maak ik grapjes over hun xD Solly maar als je geen grapjes maakt is het ook maar saai hea :P

    OMG sommige mensen voelen zich gewoon beledigt als je grapjes over ze maakt maar I mean.. het is toch nie verboden om grapjes over ze te maken dat lijkt me nogal saaii.. :S