• heej mensen. ik geef eerlijk toe dat ik ook weleens grapjes maak over th, mar ik heb soms ook het idee dat sommige fans echt niks kunnen hebben ( ik heb het over enkele, niet in het algemmen !) maar kinderen in mijn klas vinden het luek :P om me agenda een mep te verkopen omdat er th foto's instaan. Dan rope ik altijd keihard : BESCHERM DE VROUWEN :|:|xDxDxD ik weet natuurlijk dat het jongens zijn maar tog vind ik het wel melig om te zeggen en ik denk dat ik niet de enige ben. Ik respecteer bill's gewoon zoals hij is en dat geld ook voor de rest, maar een beetje humor kan nooit kwaad. Zo heb ik dus ook zo mijn ideeën over georgie in een roze konijnenpak en een cape en dat hij daan een vliegende kietelmogool is xD het spijt me als ik iemand beledig maar tog het is wel melig.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik heb dus een keer voorgesteld hoe bill er uit zou zien als bejaarden.. kwam er een bejaarden met een stok voorbij ik zo: Kijk Daar loopt Bill.. maar die man heet dus fucking echt Bill... :|


    Tom and Georg could write a bad romance.

    wij ligge constant strijk met van die dingen , zo hebben we een keer een heel verhaal verzonnen over dat bill in zijn haar een siamees 3ling zusje verstopte dat voor hem zong, georg eigelijk een vrouw is, maar dat hij dat heel goed kan verstoppen, het wordt alleen duidelijk als hij lacht (HIIIIIHIIIHIII xD) en gustav heel stiekem een sandwichje van de delhaize is :-) don't tell anyone ^^ xD

    Tuurlijk!
    Je moet overal toch wel humor in kunnen zien?
    En TH is gewoon pérfect om belachelijk te maken.


    being wanted became a thrill I never knew

    Ik ben altijd vet sarcastisch over ze.


    blame the bully.

    baah tuurlijk doe ik dat XD dude je wil neit weten wat ik allemaal over zse zeg, het is zeg maar net op het randje van een hater XP


    BAM!

    Als ze vragen, ben jij ook fan van tokio hotel? Zeg ik altijd, nee van Travo Hotel. Als mensen zeggen dat Bill een wijf is, schreeuw ik dat t dan wel een geil wijf is, en ik de grootste pot op aarde ben. Tom moet t vaak verduren bij mij. Hij is de nepneger! jaja. Maarja, zo is het leven. En als mensen het stom vinden. is dat hun probleem =D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als ze vragen, ben jij ook fan van tokio hotel? Zeg ik altijd, nee van Travo Hotel. Als mensen zeggen dat Bill een wijf is, schreeuw ik dat t dan wel een geil wijf is, en ik de grootste pot op aarde ben. Tom moet t vaak verduren bij mij. Hij is de nepneger! jaja. Maarja, zo is het leven. En als mensen het stom vinden. is dat hun probleem =D

    HAHAH XD Nja bij mij ook zoiets. :'D


    blame the bully.


    Grapjes? Ja, altijd ^^ Soms wat gemeener dan de andere keer, maar dat verschilt! :'D Ik doe het alleen als ik me verveel en beetje chaggie ben.
    Maar come one het is gewoon grappig om het te doen, of je nu fan bent of niet ^^ En btw ik maak ook over andere artiesten domme grapjes.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Springen, nicht! is ook gewoon echt grappig. o_O


    blame the bully.

    alleen dat bill het stopconcact heeft uit gevonden :D


    Dat heb ik ook een keer gezegt ^^

    niet gemeen bedoeld naa bill natuurlijk

    Is eignlyk leuk om grapjes te makuh :$
    Anders lykt et me saai eignlyk xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja,, Helemaal gelijk..
    Iederren roept tegen mij dat ik op een Wijf Geil,, Dan roep ik ook altijd,, Ja maar het is wel mijn Geile Wijf! De meeste snappen het niet,, dat ik Bill zelf dn ook een wijf noem :S Ik Roep het maar voor de grap ofzo.. Er is hier ook een Topic over, een HAte site,, Ik lach helemaal Dubbel toen ik er op zat,, gewoon zo droog. maar de meesten vonden het echt Afschuwelijk. Maar dan denk ik ook van,, Kom Op, Als je Daar niet eens tegen kan, kan je je wel over alees druk lopen maken als iemant iets zegt over de Jongens :S


    Dunno ><

    ik bill vind ik echt een egel..enzoo


    Some angels have no wings.

    Springen, nicht! is ook gewoon echt grappig. o_O


    Die zeg ik ook altijd x)

    En dat bill zijn haar een eigen leven leid [:
    En nog wel meer eigenlijk.. maar het is eigenlijk gewoon leuk om grapjes over ze te maken[A] [van andere mensen ook majax]]


    If you want me to listen, whisper...

    Zo vaak. (:
    Kom op, als je boos wordt om grapjes ben je wel heel érg.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'