• The 92th Hunger Games

    Everyone has got talents, and the Capitol knows that.
    But what if they decided to improve those talents?
    What if they'll make them stronger. What if they'll make a power of it?
    This is exactly what they did.
    They made this games special.


    Iedereen heeft zijn eigen talenten. Dingen waar hij of zij goed in is, dingen waar hij of zij minder goed in is.
    Omdat het Capitool besloten heeft dat deze spelen speciale spelen moeten worden, zullen zij de talenten van de tributen omvormen tot krachten.
    Elke tribuut heeft één bepaalde kracht. De ene zal kunnen vliegen, de andere kan gedachten lezen en nog iemand anders zal dan weer in een oogknip een stenen toren in brand kunnen steken.

    REGELS
    X Ik wil geen perfecte personages. Dat is verschrikkelijk vervelend om tegenover te spelen. Ik ga elk personage op zich na op het Mary-Sue bestaan door de quiz van Gilbertson
    X Je mag maximum 2 personages hebben. Maximum 1 meisje, omdat die sneller gaan.
    X Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    X Probeer minimum 1 keer om de 3 dagen te posten in de vakantie. Als dit om de een of andere reden niet lukt, meld dat dan, alsjeblieft.
    X Niet allemaal 16+’ers. Natuurlijk is de kans groter dat je als 16+’er getrokken wordt, maar er zullen altijd wel wat jongeren in zitten.
    X Niet godmodden, powerplayen,…
    X “Hij/zij is een beroeps” is nog steeds geen reden je personage perfect te maken.
    X Ook beroeps hebben wapens waar ze niet mee kunnen omgaan, en ik heb liever dat dat er meer dan 1 of 2 zijn.
    X Niemand kan 35 dingen bemachtigen bij de hoorn. Je mag meerdere dingen hebben, maar hoe meer/hoe belangrijker de spullen zijn, des te groter de wonde die je oploopt.
    X Wonden verdwijnen niet zomaar. Die blijven totdat ze genezen zijn en zo’n wond is niet genezen als je gewoon even “floempie” zegt. Behalve als je natuurlijk de kracht hebt wonden te genezen.
    X Minstens 100 woorden per post
    X OOC tussen haakjes, maar nog steeds liever in het praattopic.
    X Geen one-liners. Lijkt me logisch als je 5 lijntjes moet schrijven.
    X Enkel ik (Hwin) open nieuwe topics, tenzij ik het aan iemand anders vraag en die persoon dat ook wil.
    X Ik trek lootjes voor de doden. Niemand wordt voorgetrokken, ook ikzelf niet.
    X Geen krachten in de trant van mensen kunnen doden met één oogknip. Tijdverdrijven kan ook niet, want niemand heeft het talent een beetje terug te kunnen keren in de tijd.
    X Caesar is rood, de hoofdspelmaker is groen.
    X We stoppen met tributen in te vullen als er nog 8 over zijn, we moeten tenslotte nog bloedbaddoden hebben. Er worden GEEN uitzonderingen gemaakt!


    Rollen
    District 1 || Luxeproducten:
    -
    -

    District 2 || Wapens en vredebewakers:
    -
    -

    District 3 || Elektronica:
    - Anastasia 'Anna' Larkins || WenseKronik
    - Laurens Marcell Oliver || LyraPhoenix

    District 4 || Visserij:
    - Madison Rose Evans || Celebration
    - Jonah Fisher || Hwin

    District 5 ||Opwekken van energie/medisch onderzoek:
    -
    - Nikolaj 'Nik' Petrov || WenseKronik

    District 6 || Transport:
    -
    -

    District 7 || Hout- en papierindustrie:
    - Eleanor Alice Carter || Gilbertson
    -

    District 8 || Textiel:
    -
    - Florence Thalua Rosewhite || LunaLovesit

    District 9 || Graan:
    -
    -

    District 10 || Vee:
    - Selena Semper || wankotje
    -

    District 11 || Landbouw:
    - Ayla Woods || MissPirate
    -

    District 12 || Steenkool:
    - Evelynn Fae Hawthorne || Cloacina
    -


    Arena:



    ~ Iedereen die niet ingevuld is sterft bij de hoorn
    ~ De kleding (felgroen, zie je lopen in het bos!): T-shirt, vestje (met kap), normale broek, laarzenµ
    ~ Als de RPG dreigt dood te lopen, trek ik lootjes. Anders om de week.
    ~ Rollen worden niet meer aangepast!


    Happy hunger games, and may the odds be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (MT!)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Waat begint het in de arena)

    Selena semper
    We hebben 60 seconden de tijd om de hele arena in ons op te nemen. Ik kijk naar de hoorn, ik keijg een neiging om ernaar toe te rennen, maar mijn mentor zei dat dat niet mocht. Ik zag onderweg naar de hoorn wel een rugzakje. Ik besloot dat kleine mini rugzakje te pakken. Ik besloot om gewoon heel ver het bos in te rennen. Op dat moment hoorde ik de gong gaan. Ik ren heel snel naar het rugzakje en ren daarna gelijk het bos in. Na een paar minuten ben ik al moe. Ik probeer door te rennen, maar ben echt te moe. Volgens mij was ik niet eens 5 minuten aan het rennen. Ik besloot om gewoon even te lopen en op adem te komen. Mijn plan in de arena was wel om een paar bondgenoten te zoeken. Toen ik weer een beetje op adem was begon ik weer te rennen. Toen ik dacht dat ik ver genoeg was stopte ik. Ik keek in mijn rugzakje en vond een zakmes een touw 1 pakje gedroogd vlees en fruit in een bakje.

    Mijn tropica


    Vampire + Servant = Servamp

    [Mijn topics.]


    :)

    [moeten we bij de Arena beginnen? Niet dat het erg is maar vroeg het mij af :p want miss is het leuk om de tributen eerst kennis met elkaar te laten maken tijdens het trainen enzo en een specifieke datum neerzetten wanneer de spelen beginnen want dan heeft iedereen genoeg tijd om zijn of haar verhaal te schrijven is maar een ideetje, weet niet hoe Latier hier naar kijkt?]


    Nikolaj 'Nik' Petrov || District 5
    Anastasia 'Anna' Larkins || District 3

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 17:58 ]

    [We beginnen inderdaad in de arena]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    [We beginnen inderdaad in de arena]

    Okidoki,
    btw iemand die samen wilt werken met Anna of Nik ?

    Nikolaj 'Nik' Petrov || District 5
    Nikolaj voelde zijn ademhaling steeds zwaarder worden naarmate de tijd werd afgeteld, de arena waar ze terecht in kwamen was mooi. Blauwe lucht en een bos om hen heen. Het keek naar Amelia die naast hem stond ze was van zijn district maar hij mocht haar totaal niet. Ze was arrogant en achterbaks en verdiende het om gedood te worden. Hij dacht aan de trainingssessie ze had toen "per ongeluk" een mes naar hem gegooid, had gelukkig voor hem kon hij het op tijd ontwijken. Amelia zou daarom de eerste zijn die hij zou doden, hij moest en zou dat doen. Toen het alarm afging voelde hij zich verdoofd, zonder echt goed te kijken rende hij op de spullen af, ontweek net aan een speer die gegooid werd en iemand raakte uit District 1, hij pakte een kort mes, stuk touw en rende daarna naar Amelia toe die er blijkbaar ongemakkelijk bij stond.
    'Deze is voor jou.' Hij voelde hoe zijn mes langs haar ranke hals ging, bloed eruit spatten en daarna rende hij door. Vanachter een boom kon hij precies zien wat er nog meer gebeurden, het was vreselijk om te zien hoe mensen elkaar afslachten. Hij keek naar zijn hand en voelde een rare tinteling over zijn lichaam gaan hij keek naar zijn arm die de zelfde kleur als de boom had, iets ander patroon maar het scheelde niet veel. 'Shit,' mompelde hij terwijl hij naar zijn kleding keek, hij deed zijn shirt uit, broek uit en wachten van achter zijn boom. Als het avond was zou hij wel nog wat spullen ophalen maar voor nu, zetten hij een kleine val op en hoopte dat er een dier zou inkomen. Daarna terwijl hij praktisch naakt stond achter de boom, ging hij zitten. Hij voelde zich erg ongemakkelijk maar het was nodig, zo viel hij niet op. Op zijn kleding zat hij, zijn laarzen waren bruin geworden van de modder waardoor die een beetje camoufleerde.


    Anastasia 'Anna' Larkins || District 3
    Anna bleef staan op haar plek, iedereen om haar heen was bezig elkaar af te slachten of te vluchten. Ze stapte rustig af, hoe ze zo rustig was wist ze ook niet. Ze berekende hoeveel mensen er ongeveer zouden dood gaan, zag hoe Nikolaj zijn eigen district lid vermoorde en hem wegrennen. Netzoals ze zag dat iemand een speer gooide en de jongen van district 1 vermoordde. Het was complete chaos, ze slikte toen ze iets verkeerd berekend had en een mes langs haar arm voelde gaan. Haar arm begon te bloeden en ze zag Laurens niet meer, zou hij al dood zijn? Anna besloot het slimste was om voor dood te spelen en dat deed ze ook. Daarbij vergat ze wel dat mensen ook over haar zouden kunnen rennen en voelde hoe iemand op haar hand stond. Ze beet op haar lip en bleef doodstil liggen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:19 ]

    Laurens Marcell Oliver//District 3
    Gespannen wachte ik de secondes af. Ik keek om me heen of ik een makkelijke uitweg kon zien, ik keek daarna om me heen of ik Anastasia kon zien, maar blijkbaar stond ze achter de hoorn.
    De gong galmde door de arena en ik rende van het plateau af richting de hoorn. Ik zag een tribuut op me afrennen en ontweek het net optijd.
    Net voordat ik bij de hoorn kwan, voelde ik iets langs mijn hoofd suisen. Ik keek geschrokken om me heen wie het was, maar ik kon verder niemand vinden. Een warm stroompje bloed, sijpelde langs mijn wang naar beneden. Shit, ik ben geraakt, bedacht ik me en was hier nu niet om te luieren. Ik greep een rugzak vast en rende richting het bos als ik plotseling over iemand struikel. Een misselijkmakend gekraak vulde mijn oren en ik keek op waar ik over gestruikeld was. Het was Anastasia, maar ze leek zich niet te bewegen.
    Met de rugzak in de ene hand en mijn andere schudde ik haar langzaam heen en weer. 'Kom op, we moeten hier weg, en snel,' zei ik nog steed hopend dat ze leefde.


    Vampire + Servant = Servamp

    Anastasia 'Anna' Larkins || District 3

    Was blij dat ze de stem herkende het was Laurens! Laurens trok haar omhoog toen hij zag dat ze nog leefde, Anastasia week haar blik af van haar hand, ze wou het niet zien. Hield hem stevig tegen haar borst aan en zetten het op een rennen achter Laurens aan. Ze voelde met elke stap die ze zetten hoe veel pijn haar hand deed. Wellicht hoopte ze dat haar vingers gebroken waren en niet haar hand, anders had ze echt een probleem.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:42 ]

    [Ik heb vrienden uitgenodigd om mee te doen (: dus ja er kunnen nieuwe personages bijkomen x) weet niet of dit een probleem is ?]

    Nikolaj 'Nik' Petrov || District 5

    Nikolaj keek omhoog de boom in, hij kon zijn ogen niet geloven toen hij zag dat hij onder een appelboom zat. De appels waren niet heel groot maar ook niet klein, zou hij het durven? Nee stel voor dat ze giftig waren sprak er een stem in zijn hoofd, maar als je het niet probeert weet je het niet sprak een andere. Nikolaj liet de appels hangen en besloot dat het beter was te wachten of zijn val werkte. Hij moest wel vuur gaan maken, maar zo dicht bij de hoorn zou gevaarlijk kunnen zijn. Eerst maar wachten, hij keek naar de hoorn vanuit zijn schuilplaats. Er lagen verschillende lijken en nog heel wat spullen. Er waren nog steeds mensen aanwezig en die waren aan het vechten voor leven of dood.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 15:01 ]

    WenseKronik schreef:
    (...)

    (moet je je kracht in de arena ontdekken of weten zij het al)

    (Wil iemand bondgenoten worden later met selena?)

    [MT]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .