• heej mensen. ik geef eerlijk toe dat ik ook weleens grapjes maak over th, mar ik heb soms ook het idee dat sommige fans echt niks kunnen hebben ( ik heb het over enkele, niet in het algemmen !) maar kinderen in mijn klas vinden het luek :P om me agenda een mep te verkopen omdat er th foto's instaan. Dan rope ik altijd keihard : BESCHERM DE VROUWEN :|:|xDxDxD ik weet natuurlijk dat het jongens zijn maar tog vind ik het wel melig om te zeggen en ik denk dat ik niet de enige ben. Ik respecteer bill's gewoon zoals hij is en dat geld ook voor de rest, maar een beetje humor kan nooit kwaad. Zo heb ik dus ook zo mijn ideeën over georgie in een roze konijnenpak en een cape en dat hij daan een vliegende kietelmogool is xD het spijt me als ik iemand beledig maar tog het is wel melig.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    (...)

    Dat zeg ik ook altijd. [=

    lol:P


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    zo vaak x3

    en sommige sijn egt so fcking vaag x3

    normaalste is dat bill altijd huppelend in een rokje bij mij op de thee komt en dat hy dan boos word alsk geen koekjes meer voor hem heb x3


    We can only learn to love by loving.

    ik zeg alleen een keer per maand

    bill+haar+elektriciteit=is zijn haar
    begrijp je omda it so hoog is:Pmaar eigenlijk nooit:D


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    heej mensen. ik geef eerlijk toe dat ik ook weleens grapjes maak over th, mar ik heb soms ook het idee dat sommige fans echt niks kunnen hebben ( ik heb het over enkele, niet in het algemmen !) maar kinderen in mijn klas vinden het luek :P om me agenda een mep te verkopen omdat er th foto's instaan. Dan rope ik altijd keihard : BESCHERM DE VROUWEN :|:|xDxDxD ik weet natuurlijk dat het jongens zijn maar tog vind ik het wel melig om te zeggen en ik denk dat ik niet de enige ben. Ik respecteer bill's gewoon zoals hij is en dat geld ook voor de rest, maar een beetje humor kan nooit kwaad. Zo heb ik dus ook zo mijn ideeën over georgie in een roze konijnenpak en een cape en dat hij daan een vliegende kietelmogool is xD het spijt me als ik iemand beledig maar tog het is wel melig.

    hahahaha georg in een konijnen pak ik zie het al voor me:D:D:D


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    Tuurlijk!
    Je moet overal toch wel humor in kunnen zien?
    En TH is gewoon pérfect om belachelijk te maken.
    haha dat klopt


    *points@ass* kijk eens! en god zag dat het goed was ;D

    wij ligge constant strijk met van die dingen , zo hebben we een keer een heel verhaal verzonnen over dat bill in zijn haar een siamees 3ling zusje verstopte dat voor hem zong, georg eigelijk een vrouw is, maar dat hij dat heel goed kan verstoppen, het wordt alleen duidelijk als hij lacht (HIIIIIHIIIHIII xD) en gustav heel stiekem een sandwichje van de delhaize is :-) don't tell anyone ^^ xD
    oe staat ie op quizlet ????


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    (...) oe staat ie op quizlet ????


    neeh, maar da kan mss nog kome :D

    ja, ik maak daar wel eens grapjes over!!
    So?!?!


    Let me be me...

    tuurlk wel! ^-^
    gisteren nog met mn vriendin in de stad:
    (ik weet nu niet precies meer over wat het ging xD)
    ik:'..ja maar jah, het is BILL weet je wel, die is daar gewoon te dom voor xD' (maar voor wat hij te dom is weet ik niet meer :')
    vriendin:'Ja, ik bedoel, Bill, wanneer gaat die eens volwassen worden??'
    ik:'Nooit waarschijnlijk!'

    of wanneer Bill iets aan heeft dat op het eerste zicht erug fout is:'mgod..Bill..wneer ga je nu eens iets fatsoenlijks aantrekken -.-

    maar ik hou zo van mn billysgat ^-^
    ik maak over mn vriendinnen ook zo vaak grapjes van:'jij bent zo achterlijk he!'

    daarnet riep ik nog naar mn chihuahua dat hij stinkt (niet dat het veel nut heeft om dat te roepen tegen een chi maar goed -.-' drm zie ik mn stinkiechihuahua niet minder graag ha xD en mn mama heeft hem toch al gewassen ondertussen :Y) ok, ik dwaal af! xD)

    grapjes moeten kunnen!
    ik heb net nog een foto gevonden, kapotlachen! xD
    het is zo'n sgrale foto van Tom die een rare move maakt.. xD en Bill kijkt zo verveeld naar boven van 'mgod, Tom doe normaal..' en eronder staat er:

    Retards
    we all know one

    xD

    okee..veel te lange comment xD

    ik vind het flauw als je niet tegen die grapjes kunt... een zo'n vriend van mij zegt altijd tering hotel.. waarom zou ik dan kei kwaad moeten worden als hij dat vind dan vind ie dat... ik weet wel beter

    ik heb dus een keer voorgesteld hoe bill er uit zou zien als bejaarden.. kwam er een bejaarden met een stok voorbij ik zo: Kijk Daar loopt Bill.. maar die man heet dus fucking echt Bill... :|


    ik heb dat ook eens gehad! xD op reis!
    we zaten zo in een klein dorpje iets te eten, en opeens kwamen er vrienden van vrienden van ons die daar wonen bij ons aan tafel zitten: duitsers.
    en die ene vent heette Bill xD