• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Raiskattiin - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Panettiere - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Charade - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 22:24 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HAHAAH echt hea, nu word het wel gevaarlijk eng! Ik denk dat ik maar weer eens ga (krul)


    Everything is worse without music.

    Hahaha, doe maar niet :Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vertrouw Ronald Koeman nog steeds niet helemaal..


    Hope goes lost but never dies.

    Grint schreef:
    Ik vertrouw Ronald Koeman nog steeds niet helemaal..


    Why not? (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Voorruit dan blijf ik + Why amber?


    Everything is worse without music.

    Idk hij was ajacied dus ik snap hem niet. En ik mocht hem ook niet.

    Maar ik ga weer haha m'n bb is sloom.


    Hope goes lost but never dies.

    Haha bye bye ):


    Everything is worse without music.

    Heeey


    Tears are words the heart can't say.

    Hmm ja okee, maar hij heeft ook bij Feyenoord gespeel later. Maar ik snap wel wat je bedoeld..

    Adios <3<3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hee Nikki (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hi Nikki ;D!


    Everything is worse without music.

    Ik wil even iets zeggen.
    Ik weet dat ik gisteren op een rare manier vertrokken ben, en ik weet niet maar het zou misschien nog meerdere keren kunnen gebeuren. Soms he ik het gevoel dat ik hier niet hoor. Dat ik hier een buitenbeentje ben. Ik ben onzeker om een heel lang verhaal wat ik jullie wel wil vertellen, maar niet hier. Niet in dit topic open en bloot voor iederen. Want ik vertrouw jullie meer dan genoeg met dit verhaal. Ook al is het een halve woordenboek dik bijna. Ik ben iemand die zeer weing kan hebben. Door dat, maar dat zorgt er niet voor dat ik het laat merken als ik me gekwetst voel. Ik zal dat haast nooit zeggen. Maar de laatste tijd heb ik nogal veel over mijn hoofd gekregen en dat doet pijn. Ik voel me op vele plaatsen niet meer thuis. Ondermeer hier thuis voel ik me soms niet thuis en zo heb ik het wel bij iedereen. Gewoon omdat ik me niet zo goed in mijn vel gevoeld heb en dus maar spoken ben gaan zien ofzo. Ik weet het niet. Maar soms wordt alles me gewoon even te veel en dat zal ik vast nooit meer afleren. Misschien dat jullie nu een beetje snappen waarom ik zo onzeker en stil ben. Ik weet het niet. Ooit vertel ik het verhaal wel. Maar nu niet en al helemaal niet hier.

    En dit is dus een veel te lange uitleg die je niet gaat quoten want ik haal hem vast zo weer weg omdat niet iedereen op Quizlet zakens heeft met alles van mij.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ga eventjes mijn nagels lakken (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik snap het Nikki (:
    En als er iets is ofzo kun je het altijd zeggen, of wanneer je me vervelend ofzo vind. Ik hoor liever dat ik vervelend ben dan dat jij weer weg gaat omdat je je hier ook niet thuis voelt.
    In het begin toen je hier kwam had ik wel zo iets van; hmm met jou weet ik het niet. Maar nu ik je beter heb leren kennen heb ik één ding geleerd; ga niet van een eerste indruk uit. Want ik houd echt van je, en je bent net zo belangrijk voor me als ieder ander uit EC. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maar ik vind je niet vervelend hoor dat is het niet. Maar soms voelt het aan alsof ik hie rniet lang genoeg ben om echt betrokken bij jullie tee zijn, alsof ik er maar wat achteraan fladder. Het kan evengoed zijn dat ik me nu dingen inbeeld omdat ik me kut en stom voel.
    En wat je hebt gezegd betekent heel veel voor me want ik huil en dat zegt genoeg. <3


    Tears are words the heart can't say.