• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Raiskattiin - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Panettiere - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Charade - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 22:24 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nikki, ik snap je heel goed hoor. Als je het wilt vertellen of wat anders waar je mee zit mag je me best PB'en om je te uiten en dat je je verhaal kwijt kan. Omdat ik zelf weet dat het fijn is om sommige dingen kwijt te kunnen. Je kan altijd bij me terecht, dat weet je vast wel omdat het niet de eerste keer is. (:


    Everything is worse without music.

    + Nikki dat zal wel niet zijn hoor. Als iemand achter de feiten aan fladdert ben ik het. Wat ik zelf ook vervelend vind. Maar ik vind echt niet dat je jezelf buiten gesloten moet voelen want je bent tenslotte een van onze WAG'S en dat is niet voor niets, dat is omdat je erbij hoort. Misschien voelt het voor jou nu wel zo maar, ik hoop dat dat gevoel snel over gaat!


    Everything is worse without music.

    Gelukkig maar (:
    En dat je hier minder lang bent dan de rest maakt echt niet uit, je hoort er gewoon bij! <3<3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat is net de reden waarom ik jullie niet achter kan laten. Jullie hebben allemaal een plaatsje in mijn hart gekregen op die korte tijd. En eens je daar zit kan ik je niet meer loslaten. En het verhaal zal ik eens opstellen en naar je sturen. Je gaat het mss beter snappen. Anne heb ik he tgistern op msn verteld omdat ik toen echt serieus kapot was even. En ik wil het jullie ook delen, want het heeft mij veranderd en rgotendeels kapo gemaakt. Sinds dien ben ik bang van vanalles, mijn zelfbeeld heeft een daling gekent een grote daling en mijn vertrouwen in mensen kan soms op een nogal kwetsbaar punt staan.
    Maar wete zelfs als ik vertrek ik hou zielsveel van jullie allemaal want stap hie rbinnen met een probleem en dan zijn jullie er. <3


    Tears are words the heart can't say.

    Het zou inderdaad wel fijn zijn als je het zou sturen, dan kunnen we er rekening mee houden en het beter begrijpen. Maar voel je niet verplicht om het naar ons te sturen, als je er nog niet klaar voor bent moet je het niet doen he!

    <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nikki ik snap je ook. En je kan alles kwijt bij ons, dat moet je weten <3


    Hope goes lost but never dies.

    Dit zijn dingen waar ik mezelf heb overgezte en waar jullie geen rekening mee kunnen houden. Niemand. Enkel die ene enkele persoon die het nooit beseft heeft. Ik spreek over dingen van toen ik 12 jaar was en die misschien niks te zien hebben volgens jullie met hoe ik nu ben. Maar dat is de reden waarom ik stil en onzeker ben geworden. Zelf kan ik het niet in een deftige lijn uitleggen. Het is 1 grote warboel, maar toch zal ik het proberen neer te krijgen. Niemand kan hiermee rekinn houden, het is enkel een uitleg waarom ik ben hoe ik ben. Waarom ik me zo snel niet meer thuis voel.


    Tears are words the heart can't say.

    Al is het verhala heel belachelijk. Vind ik.


    Tears are words the heart can't say.

    Oke ik ga word even open zetten en eens proberen het wat op papier te krijgen. Zonder dat er eer rivier bij komt kijken hoop ik.


    Tears are words the heart can't say.

    Dat rekening houden bedoel ik meer van; wanneer je stiller bent weten we wat er is dus dan gaan we niet zeiken/zeuren van wat er is (: .
    En misschien vind jij je verhaal wel belachelijk, het is iets wat jou gebroken heeft...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het heeft mij kapot gemaakt. En sinds dat moment heb ik die ene persoon nnoit meer in de ogen kunnen kijken. Nooit meer. En ik hoop dat ik het nooit hoef te doen.


    Tears are words the heart can't say.

    Raiskattiin schreef:
    Dat rekening houden bedoel ik meer van; wanneer je stiller bent weten we wat er is dus dan gaan we niet zeiken/zeuren van wat er is (: .
    En misschien vind jij je verhaal wel belachelijk, het is iets wat jou gebroken heeft...

    En dat betekent juist dat het niet belachelijk is want het heeft jou gebroken! Iets wat iemand breekt is niet belachelijk.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 14:02 ]


    Everything is worse without music.

    Charmer schreef:
    (...)
    En dat betekent juist dat het niet belachelijk is want het heeft jou gebroken! Iets wat iemand breekt is niet belachelijk.


    Dat bedoelde ik er eigenlijk ook mee te zeggen (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HazzaStyles schreef:
    Het heeft mij kapot gemaakt. En sinds dat moment heb ik die ene persoon nnoit meer in de ogen kunnen kijken. Nooit meer. En ik hoop dat ik het nooit hoef te doen.


    Dat begrijp ik (:
    Ik ben op de basisschool gepest door de broer van een vriendin van me, en nu kom ik daar alleen nog thuis als ik weet dat hij er niet is. Is hij thuis dan ga ik daar gewoon niet langs.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    oke dit is echt moeilijk. En zo'n lang verhaal als vertel ik het nog redelijk kort.


    Tears are words the heart can't say.