• op mijn te leuke nieuwe ketting en jumpsuit :9~
    voorkant:


    achterkant:


    jumpsuit:


    Zijn ze niet leuk? :9~:9~:9~
    Laat nu maar eens foto's zien van jullie nieuwe aankopen waar jullie helemaal weg van zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -- nvm.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 17:13 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb roze bloemetjesschoenen gekocht, voor maar vijf euro, haha :'D
    Heb er alleen nog geen foto van...


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga van deweek pas shopppen.
    Sorry papa, voor het geld dat ik je armer ga maken(A)


    Food.

    Eos schreef:
    Ik heb roze bloemetjesschoenen gekocht, voor maar vijf euro, haha :'D
    Heb er alleen nog geen foto van...

    Oooh 't klinkt alleen al leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb ook zo'n jumpsuit, die met een korte broek zijn zoooo leuk. 9~
    En die ketting is ook vet.


    Your make-up is terrible

    Ik ben te lui om foto's te maken
    Maar ik heb een heel leuk t-shirtje gehad
    Grijs, met roze kant randje van boven en dan is het weijd met van onder een grijs touwtje
    En een donkerbruin/rood hemdje met cool rafels van onder


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    Ik heb ook zo'n jumpsuit, die met een korte broek zijn zoooo leuk. 9~
    En die ketting is ook vet.

    Ja hè, ik heb er echt helemaal weg van en deze was maar 10 euro! Echt een koopje gewoon! En ik heb er nog 1 maar die was dan weer 25 euro maar ook leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ogooosh wat leuk die jumpsuit!
    i want ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    In zo'n jumpsuit zou ik me net een baby voelen in zo'n rompertje (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    CNBLUE schreef:
    ogooosh wat leuk die jumpsuit!
    i want ^.^

    Hij is echt leuk, ik heb hem dan gekocht in het land waar ik op vakantie ben. Maar ik weet zeker dat ze hem ook in van die kleine boetiekjes in Amsterdam hebben, want daar had ik toen een jurkje gekocht en die is van precies hetzelfde merk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.


    Nja, deze dus x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omg, waar heb je die geweldige ketting gekocht? M'n zus zoekt er al tijden zo eentje en ik denk dat ze deze ook leuk vindt =D
    En ik heb (helaas) nog geen nieuwe kleren of accessoires gekocht, maar ik heb wel nieuwe boeken, mwehe :9~


    “Love is a contradiction.”


    in feite uggs, alleen dan van Le Coq Sportif, en van leer met schapenwol ;D
    Die van mij zijn zwart ;D


    Alleen dan in het grijs met roze ;D

    die jumpsuit is zó leuk <3 ik wil er ook een, maar niet nu omdat het nu te koud is hier.


    Destroy what destroys you.

    Die jumpsuit is echt leuk, ookal houd ik er zelf niet van. Deze zou ik zelf ook nog wel eens kunnen kopen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Archibald schreef:
    Omg, waar heb je die geweldige ketting gekocht? M'n zus zoekt er al tijden zo eentje en ik denk dat ze deze ook leuk vindt =D
    En ik heb (helaas) nog geen nieuwe kleren of accessoires gekocht, maar ik heb wel nieuwe boeken, mwehe :9~

    In een winkeltje op vakantie (Slowakije) voor maar 4 euro. Echt een koopje in Nederland zijn ze veel duurder!
    Maar in Amserdam vind je die kettingen ook wel en hier hebben ze ook wel kettingen met uilen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.