• Voor mijn nu nog geheime project *spannend muziekje*. Maar ik heb dus 12 weeshuiskinderen nodig, waarvan er 2 à 3 de "pesters" zijn. Hiervoor heb ik niet héél veel achtergrond informatie nodig. Ik heb 4 begeleiders van het weeshuis nodig, ook hier niet zo veel informatie nodig. En... ehm, voor nu is dit nog genoeg. Als ik meer rollen nodig heb zie je het hier wel verschijnen :].

    #Het is een meisje.
    #De hoofdpersonage is 11/12 jaar (later ouder, maar dat is nu niet van toepassing).
    #Ze is niet de populairste.
    #Ik heb nu al 2 begeleidesr die onder de 30 zijn, graag nu oudere mensen. Denk aan een strenge oude directrice.
    #Ook heb ik al best veel kinderen uit het weeshuis die stil en zo zijn. Ook graag wat doorsnee "gemiddelde" kinderen (Dat klinkt verkeerd ;p)

    Basis informatie die ik nodig heb:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Bijnamen:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Extra:


    8/12 kinderen uit het weeshuis
    3/3 pesters
    4/4 begeleiders

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 16:07 ]


    Are you lost?

    Jongen in het weeshuis:
    Volledige naam: Danica Nitiru
    Roepnaam: Danica
    Bijnamen: Danny/Dan
    Leeftijd: 13 (1 jaar ouder dan je hoofdpersoon)
    Uiterlijk: Donker bruin haar en heel licht blauwe ogen. Zijn huid is bleek met een paar sproten op zijn wangen.
    Innerlijk: Danica is een stille jongen maar laat niet makelijk met zich sollen. als hij voor zichzelf opkomt gaat meestal niemand tegen hem in. Hij houdt van lezen en sporten, waarom hij heel erg goed is.
    Extra: Danica's ouder zijn omgekomen bij een grote brand in hun herenhuis. Vroeger had hun familie veel geld, maar dat ging allemaal naar de familie. Deze zelfde familie wilde Danica niet in huis nemen en dropte hem bij het weeshuis toen hij 9 was.




    Ik hoop dat het wat is :D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 21:59 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    There you go!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Begeleider in het weeshuis.
    Volledige naam: Epiphany Marie Waterman
    Roepnaam: Epiphany
    Bijnamen: E {oke die was niet expres, youknow}, Annie {:ennie}
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk: klik niet lang; ±1.60m lang en dun.
    Innerlijk: laat iemand niet snel toe, omdat ze verlatingsangst heeft {door haar ouders dus} kan vaak bitchy overkomen. creatief.
    Extra: heeft vroeger ook in een weeshuis gewoont.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:10 ]


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Strengthless schreef:
    Begeleider in het weeshuis.
    Volledige naam: Epiphany Marie Waterman
    Roepnaam: Epiphany
    Bijnamen: E {oke die was niet expres, youknow}, Annie {:ennie}
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: klik niet lang; ±1.60m lang en dun.
    Innerlijk: laat iemand niet snel toe, omdat ze verlatingsangst heeft {door haar ouders dus} kan vaak bitchy overkomen. creatief.
    Extra: heeft vroeger ook in een weeshuis gewoont.


    Met begeleiders bedoel ik eigenlijk volwassen personen ;$.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:07 ]


    Are you lost?

    Maakt het uit als je meerdere rollen invult, of was de eerste rol zo slecht dat ik moet stoppen? :')

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:08 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Maakt eht uit als je meerdere rollen invult, of was de eerste rol zo slecht dat ik meot stoppen? :')


    Ik vond hem juist heel leuk! Vul er gerust meer in!


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    (...)

    Met begeleiders bedoel ik eigenlijk volwassen personen ;$.

    sorry sweetie. is 23 goed?


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Strengthless schreef:
    (...)
    sorry sweetie. is 23 goed?


    Het is nog steeds jong, maar het is wel goed om een jonge begeleider te hebben :).


    Are you lost?

    Begeleider Weeshuis: Man
    Volledige naam: Rizardo James Galen
    Roepnaam: Rizardo
    Bijnamen: Riz
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Licht blond haar dat niet bepaald netjes is. Donker bruine/zwarte ogen, en een heel lichte huid, met hoge jukbeenderen.
    Innerlijk: Rizardo is aardig maar houdt zich altijd aan de regels. Hij is heel beschermend tegen over zijn groep in het Weeshuis.
    Extra: Zelf was hij een wees en heeft in datzelfde weeshuis gewoont. hij is nooit geaddopteerd, En werkt nu in het weeshuis.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oh, negeer even wat onder de naam staat :'D Je kan eht plaatje nemen en het in paint er af knippen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Begeleider Weeshuis: Man
    Volledige naam: Rizardo James Galen
    Roepnaam: Rizardo
    Bijnamen: Riz
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Licht blond haar dat niet bepaald netjes is. Donker bruine/zwarte ogen, en een heel lichte huid, met hoge jukbeenderen.
    Innerlijk: Rizardo is aardig maar houdt zich altijd aan de regels. Hij is heel beschermend tegen over zijn groep in het Weeshuis.
    Extra: Zelf was hij een wees en heeft in datzelfde weeshuis gewoont. hij is nooit geaddopteerd, En werkt nu in het weeshuis.



    Dat vind ik echt geniaal haar, haha. Het was echt het eerste wat me opviel :p. Maar het is echt weer zo'n leuke rol!


    Are you lost?

    *Is er nog een aan het maken (A)* Oh dit is toch leuk XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    *Is er nog een aan het maken (A)* Oh dit is toch leuk XD


    Oeehhh, ik heb zo m'n rolletjes vol :p.


    Are you lost?

    Meisje in het weeshuis
    Volledige naam: Lilliana Rain
    Roepnaam: Lilliana
    Bijnamen: Lills, Lilly
    Leeftijd: 10
    Uiterlijk: Krullerig haar, heel donkere ogen, , klein voor haar leeftijd
    Innerlijk: Lilliana is een "Pester". Ze is erg onzeker omdat ze kleiner is dan de meeste mensen van haar leeftijd, en eigenlijk heel zacht van binnen. dit verbergt ze door te zorgen dat andere mensen zich slecht voelen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Crusher schreef:
    (...)

    Oeehhh, ik heb zo m'n rolletjes vol :p.


    Ik weet neit hoeveel je er nog nodig hebt, maar ik zal maar shushen zodat andere mensen nog wat kunnen doen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.