• Voor mijn nu nog geheime project *spannend muziekje*. Maar ik heb dus 12 weeshuiskinderen nodig, waarvan er 2 à 3 de "pesters" zijn. Hiervoor heb ik niet héél veel achtergrond informatie nodig. Ik heb 4 begeleiders van het weeshuis nodig, ook hier niet zo veel informatie nodig. En... ehm, voor nu is dit nog genoeg. Als ik meer rollen nodig heb zie je het hier wel verschijnen :].

    #Het is een meisje.
    #De hoofdpersonage is 11/12 jaar (later ouder, maar dat is nu niet van toepassing).
    #Ze is niet de populairste.
    #Ik heb nu al 2 begeleidesr die onder de 30 zijn, graag nu oudere mensen. Denk aan een strenge oude directrice.
    #Ook heb ik al best veel kinderen uit het weeshuis die stil en zo zijn. Ook graag wat doorsnee "gemiddelde" kinderen (Dat klinkt verkeerd ;p)

    Basis informatie die ik nodig heb:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Bijnamen:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Extra:


    8/12 kinderen uit het weeshuis
    3/3 pesters
    4/4 begeleiders

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 16:07 ]


    Are you lost?

    meisje weeshuis
    Volledige naam: Amélie Louvain
    Roepnaam: Amélie
    Bijnamen: Fairy - donut (gekregen door de pesters)
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk: Amélie heeft donkerblonde tot lichtbruine, lange haren. Ze heeft een rond gezicht met helblauwe ogen, een kleine wipneus en fijne lippen. Amélie is voor haar leeftijd niet echt groot, amper 1.58m en ze is ook redelijk mollig. Waar ze veel voor gepest wordt.


    Innerlijk: Amélie is een zeer lief en vrolijk meisje. Maar diep binnenin is ze helemaal anders. Ze voelt zich niet goed in haar vel en is zeer verdrietig. Amélie is een gevoelig en emotioneel meisje. Ze kan niet meer van haar leven genieten, niets heeft volgens haar nog zin. Ze zondert zich veel af van anderen en laat altijd over zich lopen.
    Extra: Amélie mist een familie en hoopt ooit weer een gezin te vinden.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:45 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    meisje weeshuis
    Volledige naam: Amélie Louvain
    Roepnaam: Amélie
    Bijnamen: Fairy
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk: Amélie heeft donkerblonde tot lichtbruine, lange haren. Ze heeft een rond gezicht met helblauwe ogen, een kleine wipneus en fijne lippen. Amélie is voor haar leeftijd niet echt groot, amper 1.58m en ze is ook redelijk mollig. Waar ze veel voor gepest wordt.


    Innerlijk: Amélie is een zeer lief en vrolijk meisje. Maar diep binnenin is ze helemaal anders. Ze voelt zich niet goed in haar vel en is zeer verdrietig. Amélie is een gevoelig en emotioneel meisje. Ze kan niet meer van haar leven genieten, niets heeft volgens haar nog zin. Ze zondert zich veel af van anderen en laat altijd over zich lopen.
    Extra: Amélie mist een familie en hoopt ooit weer een gezin te vinden.


    Dankjewel!(K)


    Are you lost?

    Meisje in het weeshuis
    Volledige naam: Romina Anastasia Valkov
    Roepnaam: Romi
    Bijnamen: Door de pesters vaak slomi of dromi door haar vrienden altijd Anastasia
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Romina heeft echt een hart van goud, als je haar iets vraagt doet ze het meteen en als je atvies nodig hebt wilt ze je helpen. Ook komt ze voor haar vrienden op, aangezien die ook nog wel eens comentaar krijgen omdat ze anders zijn dan de rest.
    Extra: Ze is vernoemd naar de beroemde rusische film Anastasia, omdat haar moeder daar fan van was, en omdat ze afstamd van de romanof familie. Ze heeft tot haar zesde in Rusland gewoond, toen is ze naar weet ik veel waar dit afspeelt gekomen en toen ze acht was kwamen haar ouders om in een vliegtuigcrash. door de pesters word ze altijd Slomi of Dromi genoemd omdat ze nog wel eens in haar eigen fantasie kan verdwalen, en omdat ze nooit haar best doet met gym. Haar vrienden noemen haar Anastasia omdat dat natuurlijk haar tweede naam is maar ook omdat ze volgens hun net zo mooi als Anastasia in de film kan zingen.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:50 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dankjewel!(flower)


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    Dankjewel!(flower)


    Omdat ik geen rolletjes meer kan invullen: wil je wel waarschuwen als je verhaal begint zodat ik een abotje kan nemen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Omdat ik geen rolletjes meer kan invullen: wil je wel waarschuwen als je verhaal begint zodat ik een abotje kan nemen?


    Je mag nog wel rolletjes invullen, hoor :).


    Are you lost?

    Meisje in het weeshuis:
    Volledige naam: Lyra Angeline Stone
    Roepnaam: Lyra
    Bijnamen: -
    Leeftijd: 11, lijkt veel jonger.
    Uiterlijk: clicky
    Innerlijk: Lyra is erg stil. Ze zal niets zeggen tot je een gesprek met haar begint, geeft dan snelle, korte antwoorden met een zachte stem, en als je niet doorvraagt staart ze je alleen maar aan met levenloze ogen. Hierdoor is ze een geliefd doelwit van pesters, omdat ze niet zal roepen en tegenstribbelen. Ze kan best hard rennen, maar vaak niet hard genoeg om de pesters te ontwijken. De mensen van het weeshuis vermoeden dat ze ernstig getraumatiseerd is, maar Lyra wil geen antwoorden geven op hun vragen daarover.
    Extra: Niemand weet precies wat er met Lyra is gebeurd. Een onbekende vrouw, die zei dat ze 'een vriendin van Lyra's moeder' was, heeft haar naar het weeshuis gebracht. Lyra houdt van lezen, tekenen en dansen, hoewel ze dit nooit doet als er andere mensen bij zijn. Dan zit ze stil in een hoekje naar haar handen te kijken. Als ze danst, lacht ze, verder heeft ze altijd een neerslachtige trek op haar gezicht.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Begeleidster Weeshuis

    Volledige naam: Annabeth Joanne Durand
    Roepnaam: Mevrouw Durand
    Bijnamen: Anne
    Leeftijd: 81
    Uiterlijk: Draagd meestal hoofddoeken tegen de kou, maar heeft zilverachtig, lang haar. Ze kleed zich heel ouderwets. Haar ogen zijn donker groen, en haar gebruinde huid is gerimpeld.
    Innerlijk: Mevrouw Durand is neit erg streng, ze ziet vaak dignen door de vingers. ze houdt van knuffels geven aan de wezen en ze kan heel goed luisteren.
    Extra: Mevrouw Durand is 5 jaar geleden haar man verloren in een ongeluk, en heeft zelf 1 dochter van 39

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 15:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volledige naam: Danique van der Plassen
    Roepnaam: Daantje, Dana
    Bijnamen:Daantje, Danootje
    Leeftijd: 15 jaar
    Uiterlijk: Lang 1,80m. Slank en best volwassenen. Buinblond haar in laagjes met ponny
    Innerlijk: ZE doet alsof ze altijd lol heeft maar van binnen gaat ze kapot van verdriet omdat ze gepest wordt.
    Extra: Ze is biseksueel en wordt daardoor gepest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pester Weeshuis
    Volledige naam: Elliot Aaron Vienna
    Roepnaam: Elliot
    Leeftijd: 11
    Uiterlijk: Donker haar met gemene, donkere ogen. hij is best groot en iets te zwaar voor zijn leeftijd.
    Innerlijk: Elliot is voor bijna niets bang, (Behalve katten), en heeft geen respect voor de leiders. hij voelt zich beter dan alle andere mensen
    Extra: Elliot's moeder was 14 toen ze hem kreeg en heeft hem daarom bij het weeshuis achetr gelaten. Niemand weet wie ze is. zijn naam is gekozen door 1 van de begeleiders


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volledige naam: jillane carsia
    Roepnaam:jill
    Bijnamen:jillz
    Leeftijd:15
    Uiterlijk:het is zo'n meisje dat iedereen wil zijn.
    ze is slank en heeft lang blond haar. ze is ook mooi lang , en heeft het perfecte lichaam voor cocktailjurkjes.


    Innerlijk:ze is echt een pester , ze doet vaak heel bitchy.
    eigenlijk is ze heel onzeker , ookal zegt iedereen dat ze mooi is.
    Extra:ze heeft wel eens gestolen , en soms rookt ze stiekem.


    El Diablo.

    Begeleidster

    Volledige naam: Amyra Victoria Miller
    Roepnaam: Amyra
    Bijnamen: Amy
    Leeftijd: 35
    Uiterlijk: Donkerblond haar, en licht blauwe ogen. een delicaat gezicht en een lieve glimlach.
    Innerlijk: Ze is erg lief en probeert het altijd iedereen anar hun zin te maken waardoor ze vaak een beetje gestressed is, maar ze laat dat nooit merken bij de kinderen
    Extra: Amyra kan zelf geen kinderen krijgen maar vidnt voor ze zorgen geweldig


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Volledige naam: Sarah Charlotte Alcher.
    Roepnaam: Sarah
    Bijnamen: Saartje, of Saar.
    Leeftijd: 5
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Sarah is het zonnetje in huis. Ze is spontaan en altijd vrolijk en positief. Ze kan het met de meeste mensen goed vinden en wilt altijd met mensen knuffelen of spelen. Sarah is goed van geloof en soms wat naief. Ze is gek op de disney prinsessen en verkleed zich dan ook graag. Sarah is slim voor haar leeftijd maar wel een beetje klein. Sarah is gek op fruit, maar dan voornamelijk appels. Deze vind ze zo lekker omdat ze zich dan net sneeuwwitje voelt. Verder houd ze niet van brocolli maar wel van winegums en koekjes. Later wilt ze graag prinses worden.
    Extra: -