• Het nichtje van mijn vriend sprak mij net aan dat ik niet bij mijn vriend pas, omdat hij zwart haar heeft en omdat ik een beugel heb ><
    En nu beweert ze dat ik ruzie met haar heb, serieus waar dit op moet slaan..?

    Wie heeft nog meer.. rare dingen meegemaakt met kinderen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jup. M'n buurmeisje noemde mij een vuurtoren en zelfs wanneer d'r moeder vertelde dat het niet zo was, bleef ze stug volhouden dat ik het wel was. Omdat ik rood - geverfd - haar heb xd.


    To infinity and beyond •

    Huh, dat is raar.

    En ik maak zo vaak rare dingen mee met kinderen, omdat ik op de basisschool stage loop. ; )


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wtf nu loopt dat kind me uit te schelden en zo. D:
    Waar blijft de opvoeding van zulke kinderen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben aangereden door een kind op een driewieler tijdens een krantenwijk. Kind vond het leuk. Heeft daarna nog meerdere pogingen gedaan, maar ik ben goed in ontwijken :Y)

    Tellen verhalen van toen je zelf klein was ook?


    quidquid excusatio prandium pro

    Duw haar in de container, dan ben je van haar af ghehe.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb trouwens een keer een schoen tegen mijn hoofd gehad van een klein rot kind. Het was blijkbaar grappig om met schoenen te gooien :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Alwinasaurus schreef:
    Ik ben aangereden door een kind op een driewieler tijdens een krantenwijk. Kind vond het leuk. Heeft daarna nog meerdere pogingen gedaan, maar ik ben goed in ontwijken :Y)

    Tellen verhalen van toen je zelf klein was ook?


    Sowieso, vertel _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zo'n stom kind reed me aan met zijn fiets :CCCC


    Has no one told you she's not breathing?

    Toen ik in een kinderdagverblijf voor een dag meehielp was het gespreksonderwerp van de dag of mijn haar al dan niet fake was(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Toen ik een jaar of negen/tien was, had ik een GameBoy Advance SP. Nou, die gebruikte ik de laatste jaren niet echt meer, omdat ik toen internet uitvond n___n
    Mijn zusje en ik hebben hem dus gratis weggegeven aan de kinderen van de vriendin van mijn moeder (zij waren toen ook een jaar of acht), want het zijn vrienden en zo.
    Maar toen kwam mijn zusje daar eens op verjaardag (ik was er niet) en toen zag ze dat ding liggen. Zij blij, want ze verveelde zich, en ze pakt hem om erop te spelen...
    Is hij doormidden gebroken!

    Toen ik dat hoorde was ik echt wel woest, want dan had ik er zelf nog wel eens op willen spelen - die drie keer per jaar dat ik hem gebruik...

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 18:44 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik moest vandaag oppassen bij me neefje en z'n vriendje was bij hem en zegt zo tegen mij van wie ben jij de moeder? dus ik zo van okee. Ik zeg zo ben de nicht van R. Owk okee dus ik vraag zo zie ik er zo oud uit dan?? Hij zo nee dat niet..-.-


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Ik loop alleen maar stage bij kinderen dus ik maak van alles mee met ze (cat)


    -

    Haha, ik. Werd eens aangehouden door een jochie van 5, toen ik op de fiets naar huis ging van school. Echt zo van; "STOP. Politie!" met zo'n vet schattig stemmetje. Dus ik remmen, lol. Kreeg een hele overhoring, waar ik vandaan kwam en wat ik in mijn tas had. Dus ik zeggen "van school en boeken" hij "Oh dus je doet goed je best op school? Mooi zo, dan mag je door, want slimme meisjes zijn lief,"
    Ik had echt zoiets van 'wtf :'D'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Haha, ik. Werd eens aangehouden door een jochie van 5, toen ik op de fiets naar huis ging van school. Echt zo van; "STOP. Politie!" met zo'n vet schattig stemmetje. Dus ik remmen, lol. Kreeg een hele overhoring, waar ik vandaan kwam en wat ik in mijn tas had. Dus ik zeggen "van school en boeken" hij "Oh dus je doet goed je best op school? Mooi zo, dan mag je door, want slimme meisjes zijn lief,"
    Ik had echt zoiets van 'wtf :'D'


    Aaaw cute ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Soundeffect schreef:
    Haha, ik. Werd eens aangehouden door een jochie van 5, toen ik op de fiets naar huis ging van school. Echt zo van; "STOP. Politie!" met zo'n vet schattig stemmetje. Dus ik remmen, lol. Kreeg een hele overhoring, waar ik vandaan kwam en wat ik in mijn tas had. Dus ik zeggen "van school en boeken" hij "Oh dus je doet goed je best op school? Mooi zo, dan mag je door, want slimme meisjes zijn lief,"
    Ik had echt zoiets van 'wtf :'D'


    haha, dat deed ik vroeger ook altijd. En dan kregen ze papiertjes van me mee waar heel groot 'BOETE' op stond geschreven xd


    We can't spend our lives waiting to live.