• Beetje vage titel, I know, maar ik erger me er al een hele tijd aan dat ik bij verhalen hier op Q het knopje onderaan het hoofdstuk bijna niet kan zien. Dit is zowel op mijn mobiel als laptop zo. (En nee, het ligt niet aan mijn ogen, ik kan gewoon normaal zien)
    Kan hier wat aan gedaan worden? (Zoals een donkerder randje om de knopjes heen)


    - En ik weet dat er een spelfout in de titel staat. Ik moet ze beter nalezen, voordat ik op aanmaken klik. -.-

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 21:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De titel is inderdaad wat verwarrend. :'D Had het niet "het bijna-niet zien" moeten zijn? Edit: Dat had je dus zelf ook al gezien, sorry. :p

    OT: Ik heb er geen last van, eigenlijk. Maar als je wilt dat er een wat donkerder randje om de knopjes komt, heb ik daar geen problemen mee.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 21:18 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    De titel is inderdaad wat verwarrend. :'D Had het niet "het bijna-niet zien" moeten zijn? Edit: Dat had je dus zelf ook al gezien, sorry. :p

    Maar ik heb er geen last van, eigenlijk. Maar als je wilt dat er een wat donkerder randje om de knopjes komt, heb ik daar geen problemen mee.


    Ja dat had het eigenlijk moeten zijn. Haha. Ik bedoel inderdaad een donkerder randje om de knopjes. Ik zal het er even neerzetten. c:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 21:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Titelfout heb ik er uit gehaald. Ik heb eigenlijk nooit last gehad van het verder klik knopje. Naar mijn idee duidelijk genoeg. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kijk er ook nog wel eens overheen, of hij zit heel vaag door de tekst heen als er ergens een fout is gemaakt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik kijk er ook nog wel eens overheen, of hij zit heel vaag door de tekst heen als er ergens een fout is gemaakt.


    wat was dit ookalweer