• Ik ben dus met mijn eerste story begonnen. Yay me, alleen is het niet echt een story. Ik heb besloten dat -sinds ik van mezelf wel weet dat ik niet goed schrijf en dat ik nooit echt een story zou afmaken- ik een story maak met een soort van tekstjes in die niet door mij geschreven zijn, maar die ik ten eerste mooi & inspiratievol vind en ten tweede ze zijn gewoon leuk om te lezen, ik ga er soms ook liedjes e.d. op zetten. Gewoon omdat ik dat persoonlijk wel leuk vond. xd oké en sorry als je hierdoor het gevoel krijgt dat ik je idee heb gestolen als jij ook zoiets hebt, dat was niet mijn bedoeling. Anyways, als je wil hier is de link:

    klik

    Neem gewoon een kijke, als je wilt en misschien bevalt het je, misschien ook niet.
    er staat nog maar 1 hoofdstuk op btw. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Oh, btw, de hoofdstukjes zullen nooit écht lang zijn, ik dacht dat dat wel makkelijker zou zijn om te lezen, dan neemt het niet veel tijd in beslag. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Hihi, herinnert mijn eerste story. Maar die was faal. Ik heb een kijkje genomen, maar het is niet echt iets wat ik lees sorry. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ha- ha, dus je eerste story is niet echt jouw story. Never mind, ik vind het wel een leuk idee. ;D En als het jou inspireert is dat mooi meegenomen.
    Het is niet iets wat ik zou lezen, maar:
    Succes ermee!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 22:11 ]


    Am I gay? I am ecstatic!

    Privacy schreef:
    Ha- ha, dus je eerste story is niet echt jouw story. Never mind, ik vind het wel een leuk idee. ;D En als het jou inspireert is dat mooi meegenomen.
    Het is niet iets wat ik zou lezen, maar:
    Succes ermee!

    HAHAHA ja niet echt een story maar kom (a) ik heb al wel geprobeert verhaaltjes te schrijven enz maar dat lukt me gewoon niet p;

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 22:19 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    (...)
    HAHAHA ja niet echt een story maar kom (a) ik heb al wel geprobeert verhaaltjes te schrijven enz maar dat lukt me gewoon niet p;

    That's all right. (: Je moet doen wat jij leuk vind en wat jou blij maakt. En ik vind dit eerlijk gezegd wel een leuke manier. ;D


    Am I gay? I am ecstatic!