• Ik HEM, en mijn vriendinnen ;(.

Ik mis een toekomst met zekerheid..
    en Nikki

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Petra <3333

All I wanna do is lose control

Ik mis mijn vriendinnen en het har mis ik mijn beste vriendin in Italië, maar ze komt deze vakantie naar belgië!! jeeeeeeeeeeej(hoera)

Mijn vriend, al heb ik die vanochtend (en de afgelopen weken elke dag) nog gezien, en komt hij vanavond weer. :Y)

Bad decisions make good stories.

[ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 18:50 ]

Mijn vriend

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Mijn mama, mijn normaal leven.

all I want is the taste that your lips allow

Ehm... Ik weet niet echt iets.

Moonshine, take us to the stars tonight ~

.. hem.

en een goede vriendin.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Ehmm..tokio hotel, mn moeder m'n beste vriendin ik heb haar zolang niet gesprokken en normaal 1000x op school enzo:(

Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

Een vriendin waar ik al heel lang ruzie mee heb..

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

mijn beste vriendin, mijn vrienden, Gent, de Gentse Feesten D: ...

[ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 20:33 ]

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Netsky schreef:
    Mijn mama, mijn normaal leven.

Dat ik dus ook

Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

Ik mis een vriend van me.

Ik mis mijn oude leven + de mensen erin. Maar dat krijg ik never nooit terug dus mis ik opzich niemand.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42