• (Door de links in het topic van EMIN3M ben ik hier over beginnen nadenken).

    Wat vinden jullie het mooist? De modellen zoals wij ze in het algemeen kennen of de plussize modellen? Ikzelf vind de plussize modellen een stuk mooier, ze zijn veel natuurlijker en hebben vrouwelijke vormen.

    En wat vinden jullie?


    PLUSSIZE





    "GEWONE" MODELLEN



    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 14:58 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Plussize!


    I was an angel living in the garden of evil

    Sorry, maar ik vind 'normale' modellen mooier. Modellen zijn meestal voorbeelden, ze worden niets voor niets model, omdat ze mooi zijn. Daarom worden ze gekozen. Dus ik vind normale modellen mooier.

    De iets dunnere modellen, om zo maar te zeggen, vind ik toch mooier. Ik val wel op really skinny. x D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Al die anorexiatypes zijn veel mooier dan die dikke dingen.


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Subwayx schreef:
    Al die anorexiatypes zijn veel mooier dan die dikke dingen.

    Ongesteld?

    OT; Plussize :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Ongesteld?

    OT; Plussize :Y)


    Aardig, maar nee.


    Don't listen to the voice in your head, just L I V E

    Renervatio schreef:
    Gewone modellen vind ik mooier. Hoewel de plussize modellen me een minder naar gevoel geven als ik ze zie, omdat ik niet een van de dunsten ben.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Ik vind deze helemaal niet zo plussize eigenlijk. Maar dikker moet het ook zeker niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Beide.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Plussize!


    Life is all about having a good time.

    Carcass schreef:
    Allebei, eigenlijk.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Lovefaker schreef:
    Plussize, definately. Al vind ik haar (de eerste) niet echt 'plus'-size.

    Plussize, Ik hou niet van Kijk-ik-ga-half-dood modellen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naja, ik vind de eerste het mooiste, daarna de laatste en dan de tweede. Die tweede vind ik eerlijk gezegd een beetje té. Maar de eerste vind ik dan wel mooier dan de laatste. Dus, ik vind gemiddeld het mooist. :Y) p.s; is die eerste toevallig Whitney van ANTM? Misschien vergis ik me hoor. ;)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 18:27 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Naja, ik vind de eerste het mooiste, daarna de laatste en dan de tweede. Die tweede vind ik eerlijk gezegd een beetje té. Maar de eerste vind ik dan wel mooier dan de laatste. Dus, ik vind gemiddeld het mooist. :Y) p.s; is die eerste toevallig Whitney van ANTM? Misschien vergis ik me hoor. ;)


    Zij is inderdaad Whitney van America's Next Top Model. (:


    If we had not a soul, music would have created it.