• (Door de links in het topic van EMIN3M ben ik hier over beginnen nadenken).

    Wat vinden jullie het mooist? De modellen zoals wij ze in het algemeen kennen of de plussize modellen? Ikzelf vind de plussize modellen een stuk mooier, ze zijn veel natuurlijker en hebben vrouwelijke vormen.

    En wat vinden jullie?


    PLUSSIZE





    "GEWONE" MODELLEN



    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 14:58 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Zij is inderdaad Whitney van America's Next Top Model. (:


    Aahh, taught so. (: Mooie foto van haar, vind ik. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Persoonlijk vind ik de "gewonde" modellen mooier, maar plussize modellen zouden over het algemeen beter zijn. Het wekt veel onzekerheid op bij jonge meisjes, niet alleen modellen, ook artiesten en dergelijke. Het begint langzamerhand een soort van perfecte beeld te worden. Maar dun is niet random, zoals iedereen eigenlijk is of hoort te zijn. Dik of mollig ook niet. Iedereen is anders. Maar mensen snappen dat tegenwoordig niet meer.


    Numbers.

    dat hangt er vanaf


    Save me from myself.

    Dan ben ik met mijn maat 38 ook plussize. Doe mij dan maar plussize.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    plussize hell yeah.


    It's not the same without you.

    Somethnholic schreef:
    Persoonlijk vind ik de "gewonde" modellen mooier, maar plussize modellen zouden over het algemeen beter zijn. Het wekt veel onzekerheid op bij jonge meisjes, niet alleen modellen, ook artiesten en dergelijke. Het begint langzamerhand een soort van perfecte beeld te worden. Maar dun is niet random, zoals iedereen eigenlijk is of hoort te zijn. Dik of mollig ook niet. Iedereen is anders. Maar mensen snappen dat tegenwoordig niet meer.
    Het zijn niet de artiesten, modellen etc. die de meeste jongens/meisjes onzeker maken. Dat zijn nog altijd de mensen die het irl tegen jou in je gezicht zeggen wat er fout aan jou is.

    We kunnen het ook niet maken om alleen maar plussize modellen te promoten. Waarom? Omdat niet iedereen gezegend is met curves etc. We moeten nu juist blij zijn dat allebei de soort modellen er zijn. Oké, het is lastiger om een plussize model in een blad te zien, maar we moeten niet klagen. Vooral niet in Nederland, want in Nederland zijn er juist vooral gezonde modellen.


    Today will be Girl's Day party with you~