• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:53 ]

    Toen ik tien was, omdat ik warme-truien dag had georganiseerd op mijn school.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Mijn zus :Y)


    comfort in c h a o s

    ik heb al meerdere keren in de krant gestaan!

    3 keer met een kinderkoor toen ik klein was...
    en een keer waar ik heel groot op stond vanwege een open dag van mijn middelbare school!
    echt waar.. daar stond ik met een knal oranje jas aan en een helemaal wit gesminkte man op>__<
    haha!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ehm, weet zo niet (';

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 20:56 ]


    Only those who listen can hear

    Ik heb een keer in de krant gestaan met zo iets vets :3
    Ik zit op een school die anders werkt dan andere scholen, en we hadden een vrij speciaal project met kunst, dat werd ook geëxposeerd enzo. En onze lerares was zó enthousiast over ons kunstproject, ze zei dat ze mensen kende van de kunstacademie die dit creatieve proces nog aan het leren waren en wij deden het gewoon even enzo. En ze had dus blijkbaar tegen iedereen op lopen te scheppen over ons en zo kregen wij een eigen alinea in de krant over ons project :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    2 jaar geleden met een toneelstuk.
    Vorig jaar met een toneelstuk.
    Dit jaar met een toneelstuk.
    (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    1x toen ik voor een of ander project met 4 andere kinderen naar de andere kant van het land ging om de koningin te ontmoeten (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, in groep acht met mijn hele klas, toen daarna nog met een soort optreden en ook nog op tv verschenen doordat onze klas mee mocht doen met zo'n stom kinderprogramma. (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wow.
    Ik alleen m'n naam geloof ik, hihi.
    Wel op tv, in een reclame van de rabobank, paardensport <3.
    En ik ben eer trots op, haha.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Redelijk veel al. Vooral dan voor school. En 1 keer geinterviewed voor het nieuws omdat onze klas vragen mocht stellen aan Amerikaanse astronauten die op dat moment zich in de ruimte bevonden x'D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Toen ik derde op het EK karate werd (nerd).


    Are you lost?

    Ja met het baby zwemmen. *O*
    Ook een paar keer door school. (verjaardagen van doenten, palmpassen, carnaval, kerstuitvoering).

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 23:22 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Met een voorstelling die ik in groep 2 had. Ik was een heks en moest rond een ketel rennen, vervolgens een kind met mijn bezem 'nep' meppen. Wat vond ik dat geweldig zeg. (krul)


    Smile and live.