• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:46 ]

    auwtch, ja dat is niet zo fijn. Nu krijg ik zin om ook te gaan schelden (op je oude klas dan toch)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    out das niet fijn
    sterkte (flower)


    Shoganai i ne~

    Jezus. Wat een ontzettende... ARGH. Nu ben ik ook echt boos op al die ontzettende kútkinderen. Echt, diepe respect voor je.


    It's time to be happy again.

    Whattheshit.. echt, godver, ik zou zo pissig worden op die mensen.. Sorry meid, ik weet echt niet wat ik moet zeggen.. sterkte. <3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    het slaat echt nergens op hoe sommige mensen doen maar als je erover wilt praten kan dat :) stuur me maar een pb ik ken het zelf ook / gehad / ook zo genoemd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Volgens mij ben jij de enigste die hier nog wat aan kan doen.
    En als je geen hulp wilt, dan kan ik er niets aan doen dat ze je uitschelden.
    Sorry voor het negatieve bericht, maar dat is hoe ik het zie.

    Edit: Als ik je titel zie, denk ik: "Ik ook niet tegen dit soort topics."
    -No offence. Alleen maar frustratie. En dat is persoonlijk. Het ligt niet aan jou.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 22:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ellen, ik heb echt diep respect voor je. Probeer je niets aan te trekken van die kut kinderen, hun zijn het niet waard. Ze proberen je alleen maar slechter te laten voelen. En die zorgcoördinator probeert je alleen maar te helpen. Maar weet je meid, richt je op de goede dingen (;
    Als er wat is kun je altijd je hart bij me luchten of met me praten.
    sterkte <333


    Only those who listen can hear

    Aww... -knuffel-

    Ik snap het verplaatsen van emotionele pijn naar fysieke pijn wel, maar het is niet goed, natuurlijk, maar ik denk dat je dat zelf ook wel snapt.
    En zoiets gebeurt nou eenmaal, je kan niet alles goed doen.

    Ik vind het rot voor je dat men zo op je reageert, want ik weet wel zeker dat jouw hart gewoon schoon is en je niemand kwaad zal doen.
    Het is niet eerlijk dat mensen je zo veroordelen om iets waar alleen jij last van zou kunnen hebben gehad.
    Dat hebben ze nooit mogen doen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    liefie, ze zijn het niet waard. ik heb veel respect voor je, en ik vind het serieus zielig van die mensen. ze weten niet hoe hard ze kunnen kwetsen. & about het snijden.. als je je zo rot voeld, ga dan even fietsen. -lach me niet uit, het helpt-
    fiets zo ver dat je wilt en zo snel als je wilt. als je uitgeput bent ga je ergens zitten. alleen. liefst in de natuur met zicht op water. bekom, zet alles op een rijtje.
    die fietstherapie heeft mij echt vaak geholpen.. ik heb ook vaak in de put gezeten. op een andere manier, maar toch.
    sterkte <3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    wow. hm; als je school zo kut tegen je doet (en je een nieuwe start ofzow wilt), kan je anders niet van school veranderen?

    en van de automutilatie, wel, sinds gisteren heb ik me voorgenomen echt te stoppen, dus, respect dat je al gestopt bent :)
    en als je het moeilijk krijgt, pb me.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    omfg, wat zijn dat voor onnozele fock kinderen. sterkte!


    Smile and live.

    Ik ivnd het echt HEEL zielig.

    Butt, misschien andere school buiten het dorp? Je kan altijd de bus pakken (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    wth ;s Mensen kunnen toch harteloos zijn


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Was heel Quizlet maar je school, dan had je zulke mensen niet meer.
    Maar alsjeblieft, waarom wil je je zelfs steeds straffen? Jij hebt niets verkeerds gedaan, alleen de pesters zelf omdat ze hun woede niet kunnen beheersen. Jijzelf bent gewoonweg geweldig, je hoeft jezelf niet te snijden om nog een laatste beetje affectie te voelen. Het doet me pijn om dit te lezen, en dat zeg ik niet als één van de velen, maar als een mens die dit zovaak heeft gelezen als fictie en nu als realiteit. Ik weet eigenlijk niets van dit af, maar ik hoop dat het beter met je gaat als je deze reactie leest van mijn mede-users, die veel respect hebben voor je verleden. Ik weet niet als mijn woorden je raken, of dat je het überhaubt leest, maar I'm praying for you tonight.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    PrincesSnape schreef:
    Volgens mij ben jij de enigste die hier nog wat aan kan doen.
    En als je geen hulp wilt, dan kan ik er niets aan doen dat ze je uitschelden.
    Sorry voor het negatieve bericht, maar dat is hoe ik het zie.

    Edit: Als ik je titel zie, denk ik: "Ik ook niet tegen dit soort topics."
    -No offence. Alleen maar frustratie. En dat is persoonlijk. Het ligt niet aan jou.
    Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Je had heel veel meer bereikt als je het gewoon je ouders had verteld. Had je een hoop ellende bespaart ook... Objectief gezien natuurlijk.


    Life is hard and then we die