• Heb ik de pest gekregen aan Jade Olivia ;x
    Door dat harry potter van nu ben ik gaan dromen
    't was echt zo raar, opeens stond ik samen met een vriendin met Tom Felton, zijn manager en Jade Olivia aan het praten bij denk ik een primiére. En omdat ik binnekort naar Turkije en bang ben dat ik met niemand om kan gaan omdat ik slecht engels praat, kwam dat er ook in voor. Ik praate dus erg slecht engels en bood ook een paar keer mijn excuus aan en Jade keek me steed heel boos aan en snauwde me steeds af, en complimenteerde mijn vriendin steeds die ineens 3 talen kon. En toen zei ze ; 'jij moet je schamen, zij kan wel 3 talen en jij kan niks'. En toen kwam ik perongeluk met mijn vinger tegen Tom's hand aan en toen ging die Jade helemaal te keer tegen mij, en daarna kwam ik er weer tegen aan. En toen zei ze dat ik dat expres deed enzo en Tom durfde gewoon niks te zeggen en keek steeds weg enzo, en toen werd ik er uit gestuurd door die manager.

    Oke dat was weird O.o

    jullie nog freaky dreams gehad?
    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik had haar van een rots geduwd en Tom gekidnapt (krul)

    Nee, de laatste tijd kan ik mijn dromen niet meer herinneren, dus geen idee wat ik droom (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Jup.
    Ik werd een soort van aangevallen door stomme huppel***ten.


    Food.

    Ik had ook over Hp gedroomt dat ik op Hogwarts rond liep O.o En ook een keer dat ik in alle afdelingen zat --' het wordt erg. Mijn domste droom ooit was dat ik mijn pen in de riool liet vallen, serieus wie droomt er daar over ? ik dus x')


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik droomde eens dat een totaal vreemde vrouw een man van achteren nam. Ik was zwaar geshockeerd, geloof me.


    Smile and live.