• Jullie kennen mij denk ik allemaal wel op quizlet maar onder 1 andere naam en deze ga ik hier dus niet noemen

    nou in iedergeval :

    ik heb dus een beste vriendin,laten we haar maar even Anne noemen.Anne's ouders zijn uit elkaar en ze woont by haar vader in huis met haar broer Mark.Mark is nooit thuis en haar vader is zeg maar.. als hij er is dan is hij constant dronken. Anne's vader is dus alcoholist. ik weet niet echt wat ik er mee aanmoet en ik vind het zo zielig en erg voor Anne. maar dus nog iets. Anne is nog maar 13 en ze rookt en drinkt en etc. etc. ik weet dat het niet goed is en ik doe het zelf ook niet maar ik durf er niks van te zeggen. ook snijd Anne zichzelf. ik heb al een x gevraagd waarom en het antwoord was : ''ik snij al mijn verdriet weg.'' dat was het. ook zit te vaak na te denken over zelfmoord en om drugs te gaan gebruiken. ik vind haar een prachtig meisje maar ze vind zichzelf te dik terwijl er geen grammetje vet aan zit.laatst vertelde ze me dat ze wou gaan lijnen. nu ben ik dus ook nog is bang dat ze misschien boulimia of anorexia krijgt fzo..

    help me plz.. :'(


    Assasin.

    HMM, MSS KAN JE IETS VOOR HAAR SCHRIJVAN OF MAKEN FSEEU, WAARDOOR ZE INZIET DAT ZE VERKEERD BEZIG IS...

    SORRY I TRIED


    PoisonTrash on camera

    Ohhhh , wat erg , echt.
    Ik denk dat je echt eens goed moet praten met haar.
    De papa van je vriendin moet eens een vader zijn.
    Ik zeg niet dat hij een slechte vaders is/was maar op dit moment wel, Anne heeft hem nodig . Hij zou gezien moeten hebben wat er aan de hand is met Anne.
    En waarom is je vrineidn beginnen te roken en drinken ? Jij kan niet stoppen voor anne , zij moet beseffen wat ze doet.

    Ogh wat zieligg

    Waarom zoek je geen hulp voor haar of laat je haar iets bellen waar mensen haar kunnen helpen


    ...

    Er moet iets veranderen, anders gaat het echt fout, dat is duidelijk.
    Ik denk dat je het beste hulp kunt zoeken bij iemand die er wel wat aan kan doen, want jij staat machteloos, daar ga je je ook niet vrolijker van voelen, denk ik.
    Je vriendin steunen als ze het moeilijk heeft is denk ik het enige wat je kan doen.
    Ik zou erover praten met je ouders, of je mentor als ik jou was. [vertrouwenspersoon in ieder geval]
    Sterkte!


    Mew <3

    Zoals Gummybear al zegt.. Misschien kun je inderdaad een verhaal voor haar schrijven.. waarom je heel duidelijk laat merken dat je je zorgen om haar maakt. En anders probeer is een gesprek met haar aan te gaan. Leuk worden zal het zeker niet want het is een moeilijk onderwerp, maar ga er niet meteen mensen van buitenaf bij halen dat zal haar enorm afschrikken!

    Veel succes (flower)

    x. Kitty Purry