• ... En dan heb ik degene die ik herlezen heb er niet bijgeteld. én ik ben er waarschijnlijk nog een paar vergeten. Ik ben echt gestoord :x

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=17056

    Hoeveel hebben jullie er al gelezen?


    Let the Night embrace you

    Aangezien mijn boekenrek 121 boeken telt, 328 strips en ik nog 7 boeken krijg deze vakantie heb ik er waarschijnlijk al meer gelezen. En dan ga ik ook nog eens naar de bib enzo :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat heb ik niet bijgehouden D: maar ik denk ook zo rond te 60?

    in ieder geval heb ik net 1 boek uitgelezen ;D dus minstens 1 boek ;D en nog wel meer maar alsnog

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 22:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    7 ongeveer waarvan er 2 voorgelezen zijn:$


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik heb zelf al een paar honderd boeken thuis liggen. Alsa ik ze echt allemaal moest bij elkaar optellen, kwam ik volgens mij toch rond de 400 uit, ik lees welke week wel een aantal boeken dus.

    Pff,Nou als ik ze allemaal op moet gaan sommen dan ben ik morgen nog bezig,
    Haha.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Outcast schreef:
    Meer, veel meer (:


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb ze ooit eens geteld en ik kwam aan iets van 200+, maar ik ben er zeker en vast nog iets van een 20-30 vergeten.


    All was well.

    Zoiezo komt mijn boekenkast al tot de 30 boeken, nou heb ik zoiezo meer boeken dan dat gelezen. Heb ik bijna elk boek gelezen van de kinderafdeling in onze bibliotheek en de helft van de 'middelmatige' boeken. En daarbij lees ik heel veel leuke boeken dubbel.
    Ik ben leesfreak, ik heb Harry Potter 7 in een dag uitgelezen _O_
    Maar ik denk dat ik ergens in de 200 zit (:
    ik begon vroeg met lezen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Alleen op m'n e-reader staan er al 120 ;3.


    To infinity and beyond •

    Fellatio schreef:
    Dat heb ik niet bijgehouden D: maar ik denk ook zo rond te 60?

    in ieder geval heb ik net 1 boek uitgelezen ;D dus minstens 1 boek ;D en nog wel meer maar alsnog


    Vergeet wat ik daar gezegd heb D; ik heb in totaal 264 boeken geleend D: [ok wel wat dat verlengd is.. telt dat als opnieuw lenen?] kan alleen niet zien welke boeken dat zijn -.-

    maar dan zijn dat boeken van de bieb,, en heb zo beetje alle Nederlandse boeken gelezen van de middelbare school in de mediatheek


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb in mijn hele leven echt veel meer boeken gelezen :'D
    In de afgelopen 2 jaar heb ik al 137 boeken gelezen _O_
    ik vind dat leuk om bij te houden...

    maar blijkbaar had jij dus niet verwacht dat je er zoveel al had gelezen, dus gefeliciflapstaart ermee! en blijf lezen :3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 23:03 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijne hele leven? Oh, al een stuk of honderd, ik weet het eigenlijk niet. ='D
    Dit jaar denk ik dat ik er ook al een twintigtal heb verslonden met kaft en al.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Te veel. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pfff... dat zou ik echt niet weten! Als ik die allemaal moet gaan tellen... Sowieso elke maand 5 van de bieb en dan nog al die disney boekjes en gewoon... Oké ik geef het op xD

    Volgens mij ben ik de enige die er echt één of twee gelezen heeft, ik hou niet van lezen, geef mij maar de films. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking