• ... En dan heb ik degene die ik herlezen heb er niet bijgeteld. én ik ben er waarschijnlijk nog een paar vergeten. Ik ben echt gestoord :x

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=17056

    Hoeveel hebben jullie er al gelezen?


    Let the Night embrace you

    Ik schat zo'n 20.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Uhu, 62, dat valt nog mee! Wat denk je er van dat ik iedere middag in de bieb zit en over 1 boek 3 dagen doe, met een beetje geluk 2 dagen. Per maand lees in sowieso 10 boeken en ik heb 16 schoolboeken ofzo. Reken maar uit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Soms gaat het heel snel en lees ik 2boeken per dag uit soms lees ik in 4dagen gewoon helemaal niks. Dus eigenlyk weet ik het niet zo...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    oohw dat WIL ik niet eens weten XD.
    Ik weet wel mijn record in één week. Toen heb ik in de vakantie 8 boeken in één week gelezen (cat)


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Laten we zeggen dat ik die niet heb geteld ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik 4 en een half.
    Lees mee met Tip en Tap. > Ik was heel jong... en we still have it!
    Pinkeltje. > Voor een spreekbeurt in de basisschool.
    Een of ander puberaal boek voor en spreekbeurt in het middelbaar.
    David, deel 1.
    David, deel 2. Heeft amper 200 bladzijden, ben al langer dan een jaar bezig en geraak niet verder dan pagina 10. Moet opnieuw beginnen want weet niet meer hoe het begon. Ookal heb ik de serie gezien. :')

    Excuseer, dat zijn er gewoonweg 5 en een half. :'D

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 0:25 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik lees meer dan jou. o.O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Stuk of 10 denk ik vrijwillig.
    De rest verplicht toen ik nog op de middelbare school zat.


    I love you Tim

    Bijna alles van William Shakespeare in Nederlands en Engels, de hele Harry Potter reeks, en nog vele meer (-:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Echt wel meer dan 70 :') in één vakantie lees ik er ongeveer 13 normaalgesproken, dus (: ik weet niet hoeveel precies maar 300 of zo
    ?

    Serophina schreef:
    Nog geen één xD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    God.. Als ik dat moet beginnen tellen x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    62 is dan toch nog niet zo veel, in je hele leven? :') ik weet niet hoeveel ik er heb gelezen, maar het zullen er wel heel veel zijn! :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Weet ik allemaal niet meer aangezien dat ik de halve bibliotheek al heb gelezen ;3


    comfort in c h a o s

    in heel mijn leven??

    zal wel heeel veel zijn


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema