• ... En dan heb ik degene die ik herlezen heb er niet bijgeteld. én ik ben er waarschijnlijk nog een paar vergeten. Ik ben echt gestoord :x

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=17056

    Hoeveel hebben jullie er al gelezen?


    Let the Night embrace you

    Veeeeel meer,
    maar God, als ik dat allemaal bij moet houden, inclusief de boeken die ik van de bieb heb geleend..:'D


    everything, in time

    Ik vind lezen niks aan, dus ik heb misschien in totaal 15 boeken gelezen in mijn hele leven :'D


    -

    Weet ik niet. Ik ga het ook niet tellen.


    Food.

    Héél veel boeken. Eerst alleen maar kinderboeken, toen alle boeken over school op de basisschool, toen alle meisjesboeken en nu alle drama die overblijft en nieuwe boeken. c: Mijn bieb is te klein, moet naar een andere bieb, lol. :')


    wth.

    Ik niet veel, ik heb een hekel aan lezen. Maximum 15 ofzo.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou echt niet weten hoeveel ik er heb gelezen... Toch wel veel. Maar de meerderheid was voor school denk ik.
    Strips las ik nog meer vroeger.


    Ik wil een tuin vol egels

    Meer.
    In mijn eigen boekenkasten staan er al meer dan 100 boeken, en die heb ik allemaal gelezen.
    En ik ging vroeger best vaak naar de bib. ;3


    effort never betrays you

    Heel erg veel, misschien wel meer dan 63 :x ik heb sowieso deze vakantie (vier weken) al vijf boeken gelezen, allemaal van + 300 bladzijdes.


    Destroy what destroys you.

    Serophina schreef:
    Nog geen één xD

    kom op lees toch een boek


    1D en liam payne

    In mijn hele leven? You sure you want to know? Ik heb in mijn boekenkast 200+ boeken staan, ik ga heel vaak naar de bieb en ik jat ook boeken uit de kast van mijn zus.

    Dus.. als ik zou moeten schatten... Zo'n 400 á 500 boeken ^^ Ik heb het afgelopen jaar 31 boeken gelezen en dan tel ik de dubbele niet mee(A)


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Volgens mij heb ik er veel meer gelezen, want alleen al mijn boekenkast staat propvol en dan heb ik ook nog eens vele schoolboeken en vroeger biebboeken gelezen.
    Er staan wel wat boeken in de lijst die ik ook heb gelezen, leuk ^^


    “Love is a contradiction.”

    Op mn boekenplank staan er alleen al meer dan 80 en die heb ik allemaal gelezen, dan heb ik nog een stuk of 20 ebooken gelezen, 10 boeken van vriendinnen, en nog iets van 20 van beneden van de boeken plank, en dan nog heel veel van op de basisschool


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Eeehh, ik begon al te lezen op mijn vierde. Daarna was ik zo verslaafd dat ik elke week vier boeken heb gelezen. Ik heb meerdere boekenkasten, met ongeveer 200 à 300 boeken in iedere boekenkast. Mijn opa heeft ook heel veel boeken - die ik allemaal heb gelezen. Dan heb ik nog het abonnement van de bieb... Ik begin maar niet met te tellen! :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    veel te veel


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een paar honderd, minimaal. Ik overdrijf niet.


    I was an angel living in the garden of evil