• Ik zit dus allemaal video's te kijken van Amnesia.
    En ik keek bij de comments en een persoon vertelde over 'Slender Man'.
    Dus ik zocht het op op google.
    EN GOD wat ziet die dude er ongelovelijk eng uit! 8(
    Hij heeft creepy lange armen en benen enzo... en hij draagt een pak ofzo? En ik kom er net achter dat het tentakels zijn. O__O
    Here are some pictures;
    Goed kijken, dan zie je 'm.




    Slenderman would find interest in a victim for reasons unknown
    It would then contact the victim, if it is a child, presenting itself as friendly
    If an adult, it would stalk the victim for long amounts of time
    Eventually, it would abduct the victim into nearbye forest, where they would be killed.
    In 'messy' cases, it may remove evidence of its existence by causing fire of their home, place of work, or school


    O god x'D

    Slenderman generally appears as a tall man in a black or grey suit, tie, and white shirt, with no eyes, mouth, or clearly defined facial features. It has no hair, and generally has normal-looking bare hands. Slenderman typically is depicted in imagery and literature as between 6 and 15 feet tall, depending on the situation.

    Het lijkt misschien allemaal kinderachtig maar ik heb net ook wat video's gezien. I know he's not real. Maar toch, ik heb zoveel fantasie... dat dat soort dingen gewoon zo creepy zijn... dat ik gewoon niet goed kan slapen. :'D


    Op de video kun je hem 'zien'
    Pauze op 0:45.
    Dan zie je hem nog niet, right? In die steeg. Daar is nog niks te zien.
    Dan, pauze op 1:38. BOEM SLENDER MAN APEARS!


    Yeah, kinda freaked me out. :'D
    En die 'dude' staat daar maar.... en die reactie van de kerel die filmt is creepy x3

    Ik heb de plaatjes aangepast, nu kun je Slenderman vinden.
    Voor de mensen die HEM niet in de video kunnen spotten, klik hier.
    Btw, hij is er eerst niet... en dan opeens wel (in de video). That's the creepy part..

    But of course he is fake;
    The Slender Man was created at the Something Awful Forums in a thread entitled "Create Paranormal Images."
    Hij is dus ontstaan door een forum.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 20:13 ]

    Escritura schreef:
    Niet geslapen, dankje Laura XD


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sorry mensjes die niet konden slapen... door mij. :'D

    Mission accomplished. (wbw)

    Celestial schreef:
    Sorry mensjes die niet konden slapen... door mij. :'D

    Mission accomplished. (wbw)


    (finger)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Fakkie schreef:
    (...)

    (finger)

    (bloos)

    Ik heb nog geen deur op mijn zolderkamer, eigelijk hoeft dat niet omdat ik een trap heb en dan nog een klein gangetje maar toch is dat eng want ik zag toen alles wat ik me verbeelde xp


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Net zoals andere hier heb ik niet geslapen, omdat ik van elk minigeluidje schrok o.o
    Zeker toen oppeens mijn deur openging D:
    Ik durfde niet eens naar de wc..
    Dankje D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    tijd voor een wraakactie tegen jou!(duivel)(duivel)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 15:28 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Fakkie schreef:
    tijd voor een wraakactie tegen jou!(duivel)(duivel)

    Haha, een wraakactie?!
    Kom maar op! *O*

    Vida schreef:
    Net zoals andere hier heb ik niet geslapen, omdat ik van elk minigeluidje schrok o.o
    Zeker toen oppeens mijn deur openging D:
    Ik durfde niet eens naar de wc..
    Dankje D:

    Aaww, sorry! (bloos)

    Hee ik heb een idee!
    Laten we zelf ook zo'n wedstrijd doen! Je moet dan een mythisch wezen bedenken + een verhaal + eventuele gephotoshopte foto's :) (ik denk niet dat veel mensen daarop zitten te wachten eigenlijk, maar als het komt, I'm in!)


    Here & Now

    Masai schreef:
    Hee ik heb een idee!
    Laten we zelf ook zo'n wedstrijd doen! Je moet dan een mythisch wezen bedenken + een verhaal + eventuele gephotoshopte foto's :) (ik denk niet dat veel mensen daarop zitten te wachten eigenlijk, maar als het komt, I'm in!)

    Best een goed idee. :3

    Masai schreef:
    Hee ik heb een idee!
    Laten we zelf ook zo'n wedstrijd doen! Je moet dan een mythisch wezen bedenken + een verhaal + eventuele gephotoshopte foto's :) (ik denk niet dat veel mensen daarop zitten te wachten eigenlijk, maar als het komt, I'm in!)


    Goed idee.. I'm in :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Masai schreef:
    Hee ik heb een idee!
    Laten we zelf ook zo'n wedstrijd doen! Je moet dan een mythisch wezen bedenken + een verhaal + eventuele gephotoshopte foto's :) (ik denk niet dat veel mensen daarop zitten te wachten eigenlijk, maar als het komt, I'm in!)

    Maar dan wordt het dus een wedstrijd. En dat moet bij de wachtlijsten komen te staan.
    Ik weet niet of het mag/kan.

    Als jullie dat doen, dan wordt het een themawedstrijd en zal hij bij de themawedstrijden komen te staan :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Als jullie dat doen, dan wordt het een themawedstrijd en zal hij bij de themawedstrijden komen te staan :Y)

    Ik denk dat ik het wel wil doen. :3
    Maar... ja ik kijk wel even.