• Ik zit dus allemaal video's te kijken van Amnesia.
    En ik keek bij de comments en een persoon vertelde over 'Slender Man'.
    Dus ik zocht het op op google.
    EN GOD wat ziet die dude er ongelovelijk eng uit! 8(
    Hij heeft creepy lange armen en benen enzo... en hij draagt een pak ofzo? En ik kom er net achter dat het tentakels zijn. O__O
    Here are some pictures;
    Goed kijken, dan zie je 'm.




    Slenderman would find interest in a victim for reasons unknown
    It would then contact the victim, if it is a child, presenting itself as friendly
    If an adult, it would stalk the victim for long amounts of time
    Eventually, it would abduct the victim into nearbye forest, where they would be killed.
    In 'messy' cases, it may remove evidence of its existence by causing fire of their home, place of work, or school


    O god x'D

    Slenderman generally appears as a tall man in a black or grey suit, tie, and white shirt, with no eyes, mouth, or clearly defined facial features. It has no hair, and generally has normal-looking bare hands. Slenderman typically is depicted in imagery and literature as between 6 and 15 feet tall, depending on the situation.

    Het lijkt misschien allemaal kinderachtig maar ik heb net ook wat video's gezien. I know he's not real. Maar toch, ik heb zoveel fantasie... dat dat soort dingen gewoon zo creepy zijn... dat ik gewoon niet goed kan slapen. :'D


    Op de video kun je hem 'zien'
    Pauze op 0:45.
    Dan zie je hem nog niet, right? In die steeg. Daar is nog niks te zien.
    Dan, pauze op 1:38. BOEM SLENDER MAN APEARS!


    Yeah, kinda freaked me out. :'D
    En die 'dude' staat daar maar.... en die reactie van de kerel die filmt is creepy x3

    Ik heb de plaatjes aangepast, nu kun je Slenderman vinden.
    Voor de mensen die HEM niet in de video kunnen spotten, klik hier.
    Btw, hij is er eerst niet... en dan opeens wel (in de video). That's the creepy part..

    But of course he is fake;
    The Slender Man was created at the Something Awful Forums in a thread entitled "Create Paranormal Images."
    Hij is dus ontstaan door een forum.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 20:13 ]

    Ik krijg zojuist een hartaanval. Ik ben écht bang voor dat soort 'bijgelovige -troep'. De bloedvrouw heeft me weken lang wakker gehouden, omdat ik toen ik die mail had dacht van 'Ja, whatever'. Twee dagen later ging ik doodsbang in mijn map met verwijderde berichten kijken of ik 'm nog kon vinden :'D

    Nee, maar dit worden echt slapeloze nachten...
    Zou hij een lief meisje van 12 pijn doen? ;-;


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik krijg zojuist een hartaanval. Ik ben écht bang voor dat soort 'bijgelovige -troep'. De bloedvrouw heeft me weken lang wakker gehouden, omdat ik toen ik die mail had dacht van 'Ja, whatever'. Twee dagen later ging ik doodsbang in mijn map met verwijderde berichten kijken of ik 'm nog kon vinden :'D

    Nee, maar dit worden echt slapeloze nachten...
    Zou hij een lief meisje van 12 pijn doen? ;-;


    Nah, hij lokt je gewoon het bos in en voegt je toe aan zijn verzameling.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Amnesia is toch een computerspel? (cat)


    Forever.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Nah, hij lokt je gewoon het bos in en voegt je toe aan zijn verzameling.

    Maar is dit allemaal 'fake' of is het écht echt? ;-;


    Let it come and let it be

    Roswell schreef:
    Amnesia is toch een computerspel? (cat)

    Jep.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Maar is dit allemaal 'fake' of is het écht echt? ;-;

    He is fake. Don't worry.
    Hij is ontstaan door een forum waar mensen Paranormale foto's gingen maken.
    Zo is Slenderman geboren.

    Celestial schreef:
    (...)
    He is fake. Don't worry.
    Hij is ontstaan door een forum waar mensen Paranormale foto's gingen maken.
    Zo is Slenderman geboren.

    En... En, dat filmpje dan? ;-;


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Ik krijg zojuist een hartaanval. Ik ben écht bang voor dat soort 'bijgelovige -troep'. De bloedvrouw heeft me weken lang wakker gehouden, omdat ik toen ik die mail had dacht van 'Ja, whatever'. Twee dagen later ging ik doodsbang in mijn map met verwijderde berichten kijken of ik 'm nog kon vinden :'D

    Nee, maar dit worden echt slapeloze nachten...
    Zou hij een lief meisje van 12 pijn doen? ;-;

    uhm, op je profiel staat dat je vijftien bent...?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    En... En, dat filmpje dan? ;-;

    Via de computer bewerkt..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ruri schreef:
    (...)
    uhm, op je profiel staat dat je vijftien bent...?

    Lang verhaal, The Oldies van deze site kennen me wel als een ander. Schuilt een heel verhaal achter dit alles. Ik heb weinig zin om dit aan alle mensen uit te lullen. Mensen die het na al die tijd, al die uitleg nog niet snappen, hebben even pech. :'D


    Let it come and let it be

    Outcast schreef:
    (...)
    Via de computer bewerkt..

    Ik ben nog steeds bang ;-;
          -Ik ben vrij gevoelig voor dit soort dingen, maar mijn nieuwsgierigheid wint het bijna altijd.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Lang verhaal, The Oldies van deze site kennen me wel als een ander. Schuilt een heel verhaal achter dit alles. Ik heb weinig zin om dit aan alle mensen uit te lullen. Mensen die het na al die tijd, al die uitleg nog niet snappen, hebben even pech. :'D

    oke:'), al heb ik nooit uitleg gehad;'), maar ik van niet echt onder Oldies.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik ben nog steeds bang ;-;
          -Ik ben vrij gevoelig voor dit soort dingen, maar mijn nieuwsgierigheid wint het bijna altijd.

    Ik ben ook heel gevoelig, maar ik vind Slenderman eigenlijk heel erg sexy, dusja ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CountMeIn schreef:
    Ik krijg zojuist een hartaanval. Ik ben écht bang voor dat soort 'bijgelovige -troep'. De bloedvrouw heeft me weken lang wakker gehouden, omdat ik toen ik die mail had dacht van 'Ja, whatever'. Twee dagen later ging ik doodsbang in mijn map met verwijderde berichten kijken of ik 'm nog kon vinden :'D

    Nee, maar dit worden echt slapeloze nachten...
    Zou hij een lief meisje van 12 pijn doen? ;-;


    Nou als je hem wil chanteren kan het met dit

    DemonaColfer schreef:
    (...)

    Nou als je hem wil chanteren kan het met dit

    Die is wel écht sexy :9~


    Let it come and let it be