• One band, one dream, ONE DIRECTION




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 18:17 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Ik hou eigenlijk wel van alle soorten muziek dus ik denk dat ik het wel leuk gaat vinden.. ze zeiden dat ze miss een beetje ook de rock kant op gaan): hihi^^
    Maar of dat waar is weet ik niet want dat las ik ooit ergens.


    Daarom, ik ben benieuwd met wat ze gaan komen. Ik betwijfel of ik het niks ga vinden eigenlijk. Dan moeten ze heel erg vals gaan klinken hoor, anders komen ze echt niet van me af. :'D
    Ik hoop dat ze wel een beetje die kant op gaan eigenlijk, ook al is het maar een beetje want ik denk echt dat het mooi gaat klinken bij ze.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Daarom, ik ben benieuwd met wat ze gaan komen. Ik betwijfel of ik het niks ga vinden eigenlijk. Dan moeten ze heel erg vals gaan klinken hoor, anders komen ze echt niet van me af. :'D
    Ik hoop dat ze wel een beetje die kant op gaan eigenlijk, ook al is het maar een beetje want ik denk echt dat het mooi gaat klinken bij ze.


    Inderdaaad!
    Ik weet nu ook gewoon al dat ze live geweldig zullen klinken..


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Inderdaaad!
    Ik weet nu ook gewoon al dat ze live geweldig zullen klinken..


    Vooral hun cover van ''Chasing Cars'' van Snow Patrol was zo mooi, mooier dan het origineel. En dat is een Alternative Rock band. Ik hoop dat ze ook een combinatie maken van vrolijke en rustige nummers. :3
    Ja, als ze komen naar Nederland hea, ik MOET gewoon kaartjes. Ik ga echt dood als ik dan geen kaartjes heb. xD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Vooral hun cover van ''Chasing Cars'' van Snow Patrol was zo mooi, mooier dan het origineel. En dat is een Alternative Rock band. Ik hoop dat ze ook een combinatie maken van vrolijke en rustige nummers. :3
    Ja, als ze komen naar Nederland hea, ik MOET gewoon kaartjes. Ik ga echt dood als ik dan geen kaartjes heb. xD


    Chasing Cars vond ik echt geweldig.. Torn vond ik ook super mooi. Ik vond hem vooral geweldig bij de Judges houses..
    Omygosh jaaa als ze een concert geven. ik MOET gewoon kaarten hebben serieus.. Ik zou echt gaan janken als ik geen kaarten heb!


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik weet ook niet wat ik van ze kan verwachten. Ze waren geweldig bij X Factor & ze zijnqua karakter en stem gewoon hemels. Maar we weten niet hoe hun eigen muziek gaat klinken.
    Ikzelf luister vooral veel Rock & Metal en af en toe pop muziek. Maar ik ben echt kieskeurig met muziek. Maar als ik 't niet leuk vind klinken dan tja, awkward. :/


    Om heel eerlijk te zijn verwacht ik veel van het nummer, omdat het zolang duurde voordat ze eindelijk dan een single uitbrengen...:$


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Om heel eerlijk te zijn verwacht ik veel van het nummer, omdat het zolang duurde voordat ze eindelijk dan een single uitbrengen...:$


    Inderdaaad!
    Ik verwacht er eigenlijk ook wel wat van.. maar het komt wel goed denk ik(:


    What's so bad about being different?

    Hello schatjes !


    i'm broken, do you hear me.



    Ik luister hier nu naar (super addicted liedje) en bij 2:53 zeggen ze One Direction!xD


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    Hello schatjes !


    Haaaaai(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Inderdaaad!
    Ik verwacht er eigenlijk ook wel wat van.. maar het komt wel goed denk ik(:


    Denk ik ook en ik denk dat die clip geniaal is.xD


    There is nothing more badass than being yourself

    haaaai, ik ben terug van trainen / douchen!
    het heeft de hele tijd geregent dus ik was zeikes nat, maar het was echt super warm, je zag helemaal damp in de lucht hangen haha

    nog iets gemist? :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    op mijn werk was het originele liedje van your song bezig maar oh god, ik hoorde in mijn hoofd echt one direction zingen, zo vaak heb ik het al gehoord & dat heb ik echt met al de liedjes van de liveshows, maar niet dat ik het erg vind hoor ^^


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    haaaai, ik ben terug van trainen / douchen!
    het heeft de hele tijd geregent dus ik was zeikes nat, maar het was echt super warm, je zag helemaal damp in de lucht hangen haha

    nog iets gemist? :Y)


    Ik wilde iets gaan zeggen, maar ik doet het maar niet.xD


    There is nothing more badass than being yourself

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Chasing Cars vond ik echt geweldig.. Torn vond ik ook super mooi. Ik vond hem vooral geweldig bij de Judges houses..
    Omygosh jaaa als ze een concert geven. ik MOET gewoon kaarten hebben serieus.. Ik zou echt gaan janken als ik geen kaarten heb!


    Ja, Torn en Chasing Cars zijn echt mijn favorieten van hun optredens. ^_^
    Als we allemaal kaartjes hebben moeten we elkaar echt zien voor/na het concert. ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    op mijn werk was het originele liedje van your song bezig maar oh god, ik hoorde in mijn hoofd echt one direction zingen, zo vaak heb ik het al gehoord & dat heb ik echt met al de liedjes van de liveshows, maar niet dat ik het erg vind hoor ^^

    hahah, dat was bij mij op vakantie ook. toen kwam het orginele liedje van torn. maar die van one direction is echt veel beter vind ik.


    Flashing lights in my mind, going back to the time.