• One band, one dream, ONE DIRECTION




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 18:17 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    haha mijn zus wilt woendag om 10 over 7 naar harry potter, maar ik 10 voor half 5 anders kan ik nederland - engeland niet zien, dus ik ben mijn pa aan het over halen en waarschijnlijk gaan we 10 voor half 5 :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Ik wilde iets gaan zeggen, maar ik doet het maar niet.xD
    oke nu wil ik het weten ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    JoyceStyles schreef:
    (...)
    hahah, dat was bij mij op vakantie ook. toen kwam het orginele liedje van torn. maar die van one direction is echt veel beter vind ik.


    Jaa weet je, eigenlijk als ik dan zo de originele hoor denk ik eh is dat niet van One Dirction. hahaha omdat je het al zo gewoon bent om het met hun stemmen te horen :D


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ja, Torn en Chasing Cars zijn echt mijn favorieten van hun optredens. ^_^
    Als we allemaal kaartjes hebben moeten we elkaar echt zien voor/na het concert. ;o


    JAAA INDERDAAD!
    Ik vind Torn bij judges houses persoonlijk mooier dan die in de liveshows.. ik hou gewoon van acoustic denk ik(:


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Jaa weet je, eigenlijk als ik dan zo de originele hoor denk ik eh is dat niet van One Dirction. hahaha omdat je het al zo gewoon bent om het met hun stemmen te horen :D

    hahah jaa klopt! dat heb ik oook!


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    JAAA INDERDAAD!
    Ik vind Torn bij judges houses persoonlijk mooier dan die in de liveshows.. ik hou gewoon van acoustic denk ik(:



    HEEEEEE, ik vind dat ook ;D


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    haha mijn zus wilt woendag om 10 over 7 naar harry potter, maar ik 10 voor half 5 anders kan ik nederland - engeland niet zien, dus ik ben mijn pa aan het over halen en waarschijnlijk gaan we 10 voor half 5 :Y)


    go sanne go sanne:P
    Oeee nederland - engeland(aa)


    What's so bad about being different?

    ChelseaPayne schreef:
    (...)


    HEEEEEE, ik vind dat ook ;D


    Hahaha(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    JAAA INDERDAAD!
    Ik vind Torn bij judges houses persoonlijk mooier dan die in de liveshows.. ik hou gewoon van acoustic denk ik(:


    Er zit ook heel veel gevoel in, en die mis je bijvoorbeeld bij Only girl in the world of My life sucks without you. Bij Only Girl zit het er sowieso niet in, maar bij My life sucks without you zit er alleen gevoel in als Kelly Clarkson het zelf zingt. Dat is gewoon een feit. Ze deden het geweldig, maar het gevoel zullen ze altijd missen in die twee liedjes.
    En bij Torn hoor je heel goed in de klanken een soort van pijnlijk iets in de stemmen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    maar eigenlijk, zijn we echt actief eh, was het niet topic 14 toen ik terug naar mijn werk vertrok? hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    maar eigenlijk, zijn we echt actief eh, was het niet topic 14 toen ik terug naar mijn werk vertrok? hahaha


    whaha zou best kunnen(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    go sanne go sanne:P
    Oeee nederland - engeland(aa)
    haha ik ben goed :Y) - grapje -


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    maar eigenlijk, zijn we echt actief eh, was het niet topic 14 toen ik terug naar mijn werk vertrok? hahaha


    Eh... ja? x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    zou ik volgende topic mogen maken (aaa)
    want eigenlijk zou ik de volgende mogen maken, alleen toen moest ik weg -,-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Er zit ook heel veel gevoel in, en die mis je bijvoorbeeld bij Only girl in the world of My life sucks without you. Bij Only Girl zit het er sowieso niet in, maar bij My life sucks without you zit er alleen gevoel in als Kelly Clarkson het zelf zingt. Dat is gewoon een feit. Ze deden het geweldig, maar het gevoel zullen ze altijd missen in die twee liedjes.
    En bij Torn hoor je heel goed in de klanken een soort van pijnlijk iets in de stemmen.


    Jaaa inderdaaad!!
    Welke ik ook zo mooi vind is: You are so beautiful.. ik weet niet waarom maar ik vind het echt prachtig gewoon.


    What's so bad about being different?