• Hallo Feedback,

    Je hebt toestemming om met je songtekstwedstrijd (zangwedstrijd) te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Castalia.


    Zoals jullie hierboven kunnen zien heb ik toestemming om mijn allereerste wedstrijd te beginnen! Welkom dus op mijn zangwedstrijd!

    Regels:
    - Minimum 10 deelnemers, max. 15
    - Elke week nieuwe opdracht
    - Niet indienen = uit de wedstrijd
    - Je krijgt uitstel met een geldige reden, gelieve die mij te laten weten in privébericht vóór de gegeven datum dat je de opdracht moet indienen!
    - Inleveren via dit topic (zodat alle juryleden hier kunnen kijken)
    - Alle opdrachten die worden ingedient worden mooi samengevat in een story, dus hou die in de gaten (link onderaan!)
    - Bij het geluid mag er zeker en vast beeld zijn, maar is niet een 'must'.
    - Als je van usernaam veranders, laten weten aub!
    - Elke week valt er 1 iemand af
    - Het is het makkelijkste voor iedereen als het filmpje op Youtube staat

    Denk zeer goed na voor je aan deze wedstrijd meedoet! Niet indienen tegen gegeven datum = uit de wedstrijd!

    De eerste plaats wint:
    * een story naar keuze in de spotlight
    * reclame voor profiel op mijn profiel
    * een filmpje waar ík persoonlijk mijn mening over jou en je prestatie over de hele wedstrijd geef -dit wordt een première-
    * en natuurlijk de eer!

    De tweede plaats wint:
    * reclame voor profiel op mijn profiel
    * een filmpje waar ík persoonlijk mijn mening over jou en je prestatie over de hele wedstrijd geef -dit wordt een première-
    * en natuurlijk de eer!

    De derde plaats wint:
    * een filmpje waar ík persoonlijk mijn mening over jou en je prestatie over de hele wedstrijd geef -dit wordt een première-
    * en natuurlijk de eer!


    Dan wens ik iedereen een eerlijke wedstrijd en véél succes!




    Juryleden:

    - Hathaway
    - Saepe 1-22aug. weg

    Deelnemers:

    - Cassiopeiae ~ Opdracht 1 | 2 The only exeption - Paramore
    - Tuesday ~ Opdracht 1 | 2 Lovestory - Taylor Swift
    - Darren Opdracht 1 | 2 Always - Panic! at the disco
    - Dazzles ~ Opdracht 1 | 2 We're in heaven - Do
    - LittleRebel ~ Opdracht 1 | 2 You - The Pretty Reckless
    - Birdyx ~ Opdracht 1 | 2 Skinny love - Bon Iver/Birdy
    - xFelton ~ Opdracht 1 | 2 Just so you know - Jesse McCartney

    Uitgeschreven:

    - MagicDesire
    - Endlich
    - Deceptive
    - Nimbuzz
    - SingingAngel ~ Opdracht 1

    Afvallers:

    - PrettyLiars ~ Opdracht 1

    Niet ingediend:

    - Outcast
    - Grizzly ~ Opdracht 1
    - Fakkie ~ Opdracht 1

    STORY MET ALLE OPDRACHTEN + INLEVERINGEN! Het is misschien handig voor de juryleden en deelnemers om hierop een abo te nemen.

    Opdracht 2:
    Het thema van de tweede opdracht is 'In Love'. Zoals je het waarschijnlijk al kan raden mogen jullie voor deze opdracht een liefdesliedje kiezen. Deze mag in elke taal zijn dat je maar wil, maar zorg dat je het spontaan overbrengt, je moet ons laat ons zeggen laten meestappen in het verhaal. Denk goed over het keuze van je liedje en veel succes!

    Ten laatste indienen op: 4 augustus

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 18:16 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Aah zo slecht internet =.=
    Youtube wil het filmjpe niet laden.
    Hopelijk zal dieh et zo doen.

    ImmortalSoul goes Dazzles. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik (Halestorm) verklaar hierbij dat ik nu Cassiopeiae ben :-)

    Gaat ie nog wel door? ;$

    Tuesday schreef:
    Gaat ie nog wel door? ;$

    Jaja. Het spijt me, maar de laatste dagen had ik echt weinig tijd. Morgen geef ik waarschijnlijk mijn commentaren.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    (...)
    Jaja. Het spijt me, maar de laatste dagen had ik echt weinig tijd. Morgen geef ik waarschijnlijk mijn commentaren.


    Okee :'D

    Ik ben nu bezig met alle opdrachten + mijn commentaren in de story te zetten (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Sorry voor het lange wachten!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Weeh ik had ook mee willen doen aan deze topic (huil)


    love is a rollercoaster you just have to ride it

    Ik wil niet vervelend doen, maar hoe lang gaat het nog duren?


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Darren schreef:
    Ik wil niet vervelend doen, maar hoe lang gaat het nog duren?

    Darren schreef:
    Ik wil niet vervelend doen, maar hoe lang gaat het nog duren?
    Haar oma had toch iets. Laat haar effe zou ik zeggen. Het komt wel in orde met de punten. :)
    Denk ik, hoop ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hallo lieve mensen!
    Ik ben terug uit het heerlijke Frankrijk (elke dag minstens 30 graden, geen enkele dag regen, geweldige omgeving) en heb dus na 3 weken weer internet!
    Ik dacht echt van: "Ojee, straks zijn ze al bij opdracht 5 en dan heb ik 1 t/m 4 niet beoordeeld!" maar ik zie dat we nog maar bij opdracht 2 zijn! Ik heb dus niks gemist!
    Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik ook nog niet mijn beoordeling klaar heb liggen en eerst mijn stapel mails doorwerk: ik heb 298 nieuwe mails. -.-
    Ook moet ik mijn slaap inhalen: we zijn vanochtend pas om half vier 's ochtends aangekomen.
    Oké en dat gezegd moet ik niet vergeten een abo op dit nieuwe topic te nemen. *klik* *klik* Jep, geregeld. Zo, dan ga ik nu mijn mailbox doorwerken en dan zo snel mogelijk mijn beoordeling maken van deze 7 (halelujah! we waren toch met 13 mensen begonnen?O.o) inzendingen!


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Hallo lieve mensen!
    Ik ben terug uit het heerlijke Frankrijk (elke dag minstens 30 graden, geen enkele dag regen, geweldige omgeving) en heb dus na 3 weken weer internet!
    Ik dacht echt van: "Ojee, straks zijn ze al bij opdracht 5 en dan heb ik 1 t/m 4 niet beoordeeld!" maar ik zie dat we nog maar bij opdracht 2 zijn! Ik heb dus niks gemist!
    Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik ook nog niet mijn beoordeling klaar heb liggen en eerst mijn stapel mails doorwerk: ik heb 298 nieuwe mails. -.-
    Ook moet ik mijn slaap inhalen: we zijn vanochtend pas om half vier 's ochtends aangekomen.
    Oké en dat gezegd moet ik niet vergeten een abo op dit nieuwe topic te nemen. *klik* *klik* Jep, geregeld. Zo, dan ga ik nu mijn mailbox doorwerken en dan zo snel mogelijk mijn beoordeling maken van deze 7 (halelujah! we waren toch met 13 mensen begonnen?O.o) inzendingen!


    Jaloers :Y)

    Wanneer komt alles in de story? Want er staat nog maar van één iemand het hoofdstuk in de story (cat)