• Hallo Feedback,

    Je hebt toestemming om met je songtekstwedstrijd (zangwedstrijd) te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Castalia.


    Zoals jullie hierboven kunnen zien heb ik toestemming om mijn allereerste wedstrijd te beginnen! Welkom dus op mijn zangwedstrijd!

    Regels:
    - Minimum 10 deelnemers, max. 15
    - Elke week nieuwe opdracht
    - Niet indienen = uit de wedstrijd
    - Je krijgt uitstel met een geldige reden, gelieve die mij te laten weten in privébericht vóór de gegeven datum dat je de opdracht moet indienen!
    - Inleveren via dit topic (zodat alle juryleden hier kunnen kijken)
    - Alle opdrachten die worden ingedient worden mooi samengevat in een story, dus hou die in de gaten (link onderaan!)
    - Bij het geluid mag er zeker en vast beeld zijn, maar is niet een 'must'.
    - Als je van usernaam veranders, laten weten aub!
    - Elke week valt er 1 iemand af
    - Het is het makkelijkste voor iedereen als het filmpje op Youtube staat

    Denk zeer goed na voor je aan deze wedstrijd meedoet! Niet indienen tegen gegeven datum = uit de wedstrijd!

    De eerste plaats wint:
    * een story naar keuze in de spotlight
    * reclame voor profiel op mijn profiel
    * een filmpje waar ík persoonlijk mijn mening over jou en je prestatie over de hele wedstrijd geef -dit wordt een première-
    * en natuurlijk de eer!

    De tweede plaats wint:
    * reclame voor profiel op mijn profiel
    * een filmpje waar ík persoonlijk mijn mening over jou en je prestatie over de hele wedstrijd geef -dit wordt een première-
    * en natuurlijk de eer!

    De derde plaats wint:
    * een filmpje waar ík persoonlijk mijn mening over jou en je prestatie over de hele wedstrijd geef -dit wordt een première-
    * en natuurlijk de eer!


    Dan wens ik iedereen een eerlijke wedstrijd en véél succes!




    Juryleden:

    - Hathaway
    - Saepe 1-22aug. weg

    Deelnemers:

    - Cassiopeiae ~ Opdracht 1 | 2 The only exeption - Paramore
    - Tuesday ~ Opdracht 1 | 2 Lovestory - Taylor Swift
    - Darren Opdracht 1 | 2 Always - Panic! at the disco
    - Dazzles ~ Opdracht 1 | 2 We're in heaven - Do
    - LittleRebel ~ Opdracht 1 | 2 You - The Pretty Reckless
    - Birdyx ~ Opdracht 1 | 2 Skinny love - Bon Iver/Birdy
    - xFelton ~ Opdracht 1 | 2 Just so you know - Jesse McCartney

    Uitgeschreven:

    - MagicDesire
    - Endlich
    - Deceptive
    - Nimbuzz
    - SingingAngel ~ Opdracht 1

    Afvallers:

    - PrettyLiars ~ Opdracht 1

    Niet ingediend:

    - Outcast
    - Grizzly ~ Opdracht 1
    - Fakkie ~ Opdracht 1

    STORY MET ALLE OPDRACHTEN + INLEVERINGEN! Het is misschien handig voor de juryleden en deelnemers om hierop een abo te nemen.

    Opdracht 2:
    Het thema van de tweede opdracht is 'In Love'. Zoals je het waarschijnlijk al kan raden mogen jullie voor deze opdracht een liefdesliedje kiezen. Deze mag in elke taal zijn dat je maar wil, maar zorg dat je het spontaan overbrengt, je moet ons laat ons zeggen laten meestappen in het verhaal. Denk goed over het keuze van je liedje en veel succes!

    Ten laatste indienen op: 4 augustus

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 18:16 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tuesday schreef:
    Wanneer komt alles in de story? Want er staat nog maar van één iemand het hoofdstuk in de story (cat)


    Dat vraag ik me ook af!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Birdyx schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me ook af!!

    Ik ook.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik niet :Y)

    Cassiopeiae schreef:
    Ik niet :Y)


    *kijkt haar zuur aan*

    Damn het spijt me echt enorm dat dit allemaal zo lang duurt. Morgen kan ik niet dus zaterdag zet ik zeker alles in de story, I promise. SORRY SORRY SORYY. Ik dacht er zelf eerst aan om alles gewoon stop te zetten, maar dat zou ik niet eerlijk vinden voor jullie.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Feedback schreef:
    Damn het spijt me echt enorm dat dit allemaal zo lang duurt. Morgen kan ik niet dus zaterdag zet ik zeker alles in de story, I promise. SORRY SORRY SORYY. Ik dacht er zelf eerst aan om alles gewoon stop te zetten, maar dat zou ik niet eerlijk vinden voor jullie.

    Op het gemakje :Y)
    Cassiopeiae is nu ook McTrusty :9~

    Sorry mensen, ik denk dat ik er gewoon mee stop. Zoals ik mooi heb bewezen heb ik gewoon geen tijd voor deze wedstrijd, en donderdag begint school terug, en aangezien ik naar een nieuwe school ga en een nieuwe richting ga volgen moet ik me 10000% inzetten. Daarnaast heb ik nog 3x in de week dans, en 1x gitaar. Dus ik ga het echt druk hebben. Het spijt me enorm, ook voor de mensen die mee deden. Ik kon het ook niet voorspellen dat heel mijn vakantie in het water zou lopen :/ Of het moet zijn dat iemand deze wedstrijd wilt overnemen? (als dat mag, want dat weet ik eigelijk niet.)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Oh, dat is jammer, maar niet erg natuurlijk :-)

    Feedback schreef:
    Sorry mensen, ik denk dat ik er gewoon mee stop. Zoals ik mooi heb bewezen heb ik gewoon geen tijd voor deze wedstrijd, en donderdag begint school terug, en aangezien ik naar een nieuwe school ga en een nieuwe richting ga volgen moet ik me 10000% inzetten. Daarnaast heb ik nog 3x in de week dans, en 1x gitaar. Dus ik ga het echt druk hebben. Het spijt me enorm, ook voor de mensen die mee deden. Ik kon het ook niet voorspellen dat heel mijn vakantie in het water zou lopen :/ Of het moet zijn dat iemand deze wedstrijd wilt overnemen? (als dat mag, want dat weet ik eigelijk niet.)
    Mss moet je een topic maken om dat te vragen aan de users, want iemand heeft al eens een wedstrijd overgenomen dacht ik. :-)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gaat deze wedstrijd nog door? Gewoon afvragen :')

    ik las weer niet goed

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:19 ]


    Not all those who wander are lost.

    Volgens mij niet, zoiets staat daarboven :Y)

    Tenzij iemand hem wilt overnemen. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat hoop ik,

    Kun je niet beter stoppen? Dan hebben andere mensen ook weer een kans om eentje te starten.

    Sorry, maar zo denk ik erover. Of wil iemand hem nog overnemen?


    Not all those who wander are lost.

    Beter neemt iemand hem over :Y)