• Ik heb volgens mij het vreselijkste beautyproduct ooit gevonden namelijk de waxstrips van de Hema. Ik gebruikte altijd Veet, maar ik dacht: waarom niet eens een goedkoper merk.
    Ik zit nu onder de blauwe plekken en bultjes, omdat die dingen gewoon vreselijk zijn.

    Om het nuttig te maken
    Wat is volgens jou het vreselijkste beautyproduct ooit en waarom?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik had eyeliner van uhm ik weet niet meer, een goedkooop merk in elk geval, terwijl ik anders altijd Maybellene (schrijf je dat zo?) gebruik. Ik moest gewoon 10x langs m'n oog tot hij helemaal rood was en traande voordat er ook maar iets onder kwam /fml.

    Uhm.. ik denk toch de kohlpotlood van de Hema, hij is verschrikkelijk. Niet eens goed zwart, en mijn ogen raken er geirriteerd van.


    Simple, but effective.

    Gemello schreef:
    Uhm.. ik denk toch de kohlpotlood van de Hema, hij is verschrikkelijk. Niet eens goed zwart, en mijn ogen raken er geirriteerd van.

    das dan slechte kohlpotlood D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alle mascara's (plakken tegen mijn bril.)


    Love is louder.

    ontharings creames!
    ja.. naar 5 minuten zijn ALLE haartjes verdwenen.
    ja daag dus, in plaats daarvan is het een grote kliederbloel en er is geen enkel haartje verdwenen xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    BeRavenclaw schreef:
    Lotion van een of andere merk.
    Ik kreeg allemaal rode Bulten en ze jeukte behoorlijk --'


    All I wanna do is lose control