• De stelling van vandaag luidt:
    De meeste Nederlanders/Belgen zijn racistisch.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Ik in iedergeval niet ;D me hele familie niet..
    Wel als het om verkering gaat.. dan mag ik geen buitenlander.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb geen idee.
    Ik kan er wel een hoop opnoemen die dat zijn, maar ik ga me daar maar niet over uitlaten.

    Ik ben het in ieder geval niet. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nee , wat Amerika kan het vaak een stuk erger :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    Meest racistische persoon die ik ken is me moeder. en die is hindoestaans. Dus nee :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    BeRavenclaw schreef:
    Nee , wat Amerika kan het vaak een stuk erger :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geen idee..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Vind van niet


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ik ben niet racistisch , m'n papa heeft iets tegen buitenlanders die hier komen om gewoon te profiteren , als ze hier echt willen werkn voor hun geld dan heeft ie er geen problmn mee, wel als ik met een kleurling naar huis zou komn ;s


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Oneens, er is misschien wel een deel racistisch maar niet het grootste gedeelte.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 1:04 ]


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Nope.

    Hihi, me stelling die op niks slaat.

    Zelf ben ik het niet, maar ik mag niet van me moeder met een buitenlander thuiskomen.

    Ik vind het raar dat sommigen zeggen 'Wij zijn niet racistisch, maar ik mag niet met een getinte/buitenlander thuis komen'. Dan zijn ze wel degelijk racistisch. xd
    Maar nee, wij zijn niet racistisch want mijn moeder en vader zijn zelf allochtoon.
    Ik vind dat de meeste mensen wel racistisch zijn, ja.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik vind het raar dat sommigen zeggen 'Wij zijn niet racistisch, maar ik mag niet met een getinte/buitenlander thuis komen'. Dan zijn ze wel degelijk racistisch. xd

    Inderdaad! dat is zo tegenstrijdig als het maar kan ''Ik heb geen problemen met buitenlanders, maar als ze met mijn dochter een relatie willen opeens wel.'' = een vorm van racisme. Want waarom mag een Nederlander wel? Juist ja.

    Ik ben zelf ook een allochtoon omdat mijn opa en oma van mijn vaderskant uit Italië komen en de voorouders van mijn moeder Russisch zijn. En zelf ben ik absoluut niet racistisch. Ik snap racisme niet, we stammen allemaal van dezelfde voorouders af. En in het donker zijn we allemaal hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 2:46 ]


    Here & Now

    Ik denk dat iedereen wel een klein beetje racistisch is.

    Masai schreef:
    (...)
    Inderdaad! dat is zo tegenstrijdig als het maar kan ''Ik heb geen problemen met buitenlanders, maar als ze met mijn dochter een relatie willen opeens wel.'' = een vorm van racisme. Want waarom mag een Nederlander wel? Juist ja.

    Ik ben zelf ook een allochtoon omdat mijn opa en oma van mijn vaderskant uit Italië komen en de voorouders van mijn moeder Russisch zijn. En zelf ben ik absoluut niet racistisch. Ik snap racisme niet, we stammen allemaal van dezelfde voorouders af. En in het donker zijn we allemaal hetzelfde.


    Yay! vandaag doen we allemaal het licht uit

    Ik ben geen racist, mijn ouders willen idd niet dat ik met een allochtoon zou verkeren, maar eerlijk: dat kan me niets schelen
    Liefde=liefde :Y)

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 8:41 ]


    Cool, neat, swell -Cry