• Hey,

    ik hoor hier heel veel over de Darren Shan boeken, maar ik heb deel 1 gelezen en ik vond hem op de helft echt verschrikkelijk saai. Ligt dit aan mij, of is deel 1 ook echt saai?

    x


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Deel 1 van welke serie?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Deel 1 van welke serie?

    Darren Shan, je weet wel, deel 1 heet "freakshow" ofzo.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Darren Shan, je weet wel, deel 1 heet "freakshow" ofzo.

    Oh die :3
    Ik heb ze een hele tijd geleden gelezen, maar ik vond ze juist vet leuk ;o
    Misschien snap je er niet veel van en moet je gewoon deel 2 lezen, en als je dat ook saai vind er gewoon mee kappen?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Darren Shan heeft 2 series Rosa
    Degene waar jij het over hebt is zijn Vampire serie en die vond ik zelf ook minder. (als is hij beter in het originele Engels)

    Zijn tweede serie heeft 10 boeken in tottaal en heet de Demonata serie.
    Die zijn WEL heel erg goed, maar je meot wel tegen demonen en veel bloed kunnen. Het zijn geen vrolijke boeken, maar ze zijn wel hel goed. als het je niets lijkt heb ik vrolijkere boeken op mn lijstje staan? :'D Maar Darren's boeken zijn over het algemeen niet erg happy

    [ bericht aangepast op 6 aug 2011 - 12:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ahw ik vond die boeken zo geweldig. Ik heb ze alle 12 uitgelezen in 2 weken (cat)


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Nog niet gelezen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Darren Shan, je weet wel, deel 1 heet "freakshow" ofzo.

    ja deel 1 is saaier dan de rest. Het word nog leuker. Maar vergeet niet dat het wel kinderboeken zijn en geen volwassen boeken. Als je volwassen gewend bent dan zijn ze inderdaad wat saaier. Maar toch zijn ze de moeite waard.
    Probeer anders de demonatra serie of zijn volwassen boeken. Misschien vind je die beter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kwam niet verder dan de eerste paar pagina's(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Nou, ik zou h'm toch even proberen uit te lezen, ik vond hem machtig goed (de serie, niet persé boek 1) toen ik jonger was *voelt zich nu bejaard*


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ze zijn suuuuper leuk <3
    Ik heb er echt liefde voor !
    Demonata serie is ook vooral hee lerg leuk ! Maar die van de vampier serie moet je gewoon doorlezen , hij word nog wel leuker!


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Ik heb ook enkel De grote Freakshow gelezen, maar ik vond hem vet. (:

    De eerste twee/drie delen zijn niet zo heel super, maar de rest is verslavend :9~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind die serie echt geweldig!!
    Ik ben nu bezig in het 10e deel. Maar het eerste deel gebeurt eigenlijk niet zo veel in *weet neit waar je bent dus gaat ook niks zeggen* in vergelijking met de andere delen. Maar ik vond het toch zeker wel spannendxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    xFelton schreef:
    Nog niet gelezen (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xFelton schreef:
    Nog niet gelezen (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.