• Ik heb dat nooit tegen iemand gezegd. Zelfs niet tegen een jongen die ik heel erg leuk vond.

    Hebben jullie al eens "Ik hou van jou" gezegd?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik meen het als ik het tegen mijn beste vriendin zeg, maar voor de rest zeg ik het eigenlijk veel te vaak, terwijl ik het niet meen. Dat vind ik ergens wel erg, zo verliest het zijn betekenis.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 20:42 ]


    Save me from myself.

    Ehm me vriend zo vaak als ik vind dat ik het moet zeggen nja en me ouders ook wel af en toe maar me vriend toch wel veel :Y)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Tegen mijn ouders, en mijn beste vriendinnen.
    Ik heb nog nooit echt een vriendje gehad.


    Food.

    Tegen mijn hond wel ja, maar voor de rest tegen niemand.

    Alleen tege mijn vriendje


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik moet altijd zeggen dat ik van mijn moeder houd voordat ik op het rode knopje druk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, tegen mijn vriendje :-)


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Tegen me beste vriend/vriendin die ik al 8 jaar ken en me vriend.


    I love you Tim

    Yep, tegen mijn vriendinnen en mijn vriend.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Tegen mijn vriendje, mijn beste vriend, en mijn beste vriendin. Hoeveel ik om die mensen geef is ongelooflijk. Het heeft zijn waarde nooit verloren voor me.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ohio schreef:
    Ik meen het als ik het tegen mijn beste vriendin zeg, maar voor de rest zeg ik het eigenlijk veel te vaak, terwijl ik het niet meen. Dat vind ik ergens wel erg, zo verliest het zijn betekenis.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik zeg het alleen tegen mijn ouders. En tegen mijn kleding, telefoon, laptop en iPod. Maar dat telt eigenlijk niet! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Toen ik 11 was ofzo en ik net msn had, toen zeiden mijn vriendinnen en ik altijd 'hvj' op msn, maar dat telt eigenlijk niet, haha. Dat was zulke onzin :'D
    Op dit moment zeg ik het eigenlijk niet.


    To live would be an awfully big adventure

    Soms tegen vrienden, die het nogal vaak nodig hebben (ja, ik kies altijd depressieve vrienden uit, geen idee waarom) en tegen mijn vriendje natuurlijk.


    Have you ever been alone in a crowded room?