• Me vader zegt net tegen me dat Selena gomez Justin bieber gedumpt heeft wegens zijn 'ganstervrienden'? Ik weet niet of het waar is maar, ahum, wat erg. En het stond in de krant. En het er staat in de krant.

    Het rommelt tussen Justin bieber (17) en Selena gomez (19) Volgens hardnekkige geruchten zouden de tortelduifjes even op de pauzeknop drukken. Oorzaak? Biebers nieuwe hiphopvriendjes, Chris Brown, Lil ' Wayne Sean Kingston, die volgens Selena een slechte invloed hebben op haar beau. Chris Borwn sloeg 2 jaar geleden zijn toenmalige vriendin Rihanne in het ziekehuis en Lil'Wayne bromde 8 maanden voor verboden wapenbezit. Tot overmaat van ramp ging Bieber vorige week met Kingston naar een concert van Selena, ondanks het feit dat ze hem verboden had nog rond te hangen met die 'gangsters' Bieber brak naar verluidt in tranen uit toen Selena hem dumpte.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:40 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat zou kunnen.. Ik heb géén idee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jammer voor hem.


    And in that moment, we were infinite.

    Stond het in de krant? Hm, ach ja, het is jammer, vond ze wel schattig samen. :3


    wth.

    Zie hier.

    omg, wat heeft hij aan op die foto.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Is dit waar? xd Oké, heel raar, ik heb de neiging om het niet te geloven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wel jammer , vond ze schattig samen.

    En best dom dat hij hem dump om zijn vrienden


    I love BTR and One Direction!

    Tranquillity schreef:
    Dat zou kunnen.. Ik heb géén idee

    Zijn er foto's van z'n tranen? Heeft iemand ze opgevangen? Daar krijg je geld voor op Ebay... Kan je vast mooie Voodoo rituelen mee doen!


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Wat zullen de Selena-haters blij zijn als het waar was
    Ik vond ze wel schattig samen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Is dat wel waar ? Want anders is het wel gemeen van Selena. D:


    None but ourselves can free our minds.

    I don't Care ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    haha, ik vind heet echt hilarisch


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    zelf hier staat het x]


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    zelf hier staat het x]


    Maar op die site staan toch juist alle roddels die niet waar zijn? x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik hoor net van iemand die naar de Teen Choice Awards heeft gekeken, dat ze gisteren nog gewoon samen bij elkaar zaten. Niks van waar dus (krul)


    “Love is a contradiction.”