• Me vader zegt net tegen me dat Selena gomez Justin bieber gedumpt heeft wegens zijn 'ganstervrienden'? Ik weet niet of het waar is maar, ahum, wat erg. En het stond in de krant. En het er staat in de krant.

    Het rommelt tussen Justin bieber (17) en Selena gomez (19) Volgens hardnekkige geruchten zouden de tortelduifjes even op de pauzeknop drukken. Oorzaak? Biebers nieuwe hiphopvriendjes, Chris Brown, Lil ' Wayne Sean Kingston, die volgens Selena een slechte invloed hebben op haar beau. Chris Borwn sloeg 2 jaar geleden zijn toenmalige vriendin Rihanne in het ziekehuis en Lil'Wayne bromde 8 maanden voor verboden wapenbezit. Tot overmaat van ramp ging Bieber vorige week met Kingston naar een concert van Selena, ondanks het feit dat ze hem verboden had nog rond te hangen met die 'gangsters' Bieber brak naar verluidt in tranen uit toen Selena hem dumpte.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:40 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    áls het echt waar is, dan is dat wel heel erg low van haar.
    je moet nooit je vriend/ vriendin verbieden met iemand om te gaan, dat is soms jaloezie. Maar ik denk niet dat dit waar is, want als Selena dat gezegd zou hebben, dan zou ze het uit bezorgdheid zeggen maar ik denk -hoop niet- dat ze hem verboden heeft met zijn vrienden om te gaan. i mean, als Justin maar gelukkig is toch? (:


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Wat is het nu.

    Waar of niet waar?