• Me vader zegt net tegen me dat Selena gomez Justin bieber gedumpt heeft wegens zijn 'ganstervrienden'? Ik weet niet of het waar is maar, ahum, wat erg. En het stond in de krant. En het er staat in de krant.

    Het rommelt tussen Justin bieber (17) en Selena gomez (19) Volgens hardnekkige geruchten zouden de tortelduifjes even op de pauzeknop drukken. Oorzaak? Biebers nieuwe hiphopvriendjes, Chris Brown, Lil ' Wayne Sean Kingston, die volgens Selena een slechte invloed hebben op haar beau. Chris Borwn sloeg 2 jaar geleden zijn toenmalige vriendin Rihanne in het ziekehuis en Lil'Wayne bromde 8 maanden voor verboden wapenbezit. Tot overmaat van ramp ging Bieber vorige week met Kingston naar een concert van Selena, ondanks het feit dat ze hem verboden had nog rond te hangen met die 'gangsters' Bieber brak naar verluidt in tranen uit toen Selena hem dumpte.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:40 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ballad schreef:
    Ik hoor net van iemand die naar de Teen Choice Awards heeft gekeken, dat ze gisteren nog gewoon samen bij elkaar zaten. Niks van waar dus (krul)

    Je hoorde.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ha. Ha. Ha.

    Dat is half omdat het grappig zou zijn als het waar was (wat een domme reden) en half grappig omdat het niet zo is.


    All was well.

    Was #Dontworryjustin daarom trending op twitter gister?


    Food.

    Heeft ze eindelijk het licht gezien <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Adrian schreef:
    (...)
    Je hoorde.

    En zag inmiddels. Er werd nou niet bepaald duidelijk dat ze uit elkaar zouden zijn, al helemaal niet na deze foto, van vlak na de awards:


    “Love is a contradiction.”

    Wizardry schreef:
    Wat zullen de Selena-haters blij zijn als het waar was
    Ik vond ze wel schattig samen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ballad schreef:
    (...)
    En zag inmiddels. Er werd nou niet bepaald duidelijk dat ze uit elkaar zouden zijn, al helemaal niet na deze foto, van vlak na de awards:



    damn die is zo cute


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    kan zijn, idk ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    eh, heb je al die nieuwe foto's gezien, hij kan amper van haar afblijven, ze zijn niet uit elkaar. je moet niet alles geloven wat ze zeggen.


    Save me from myself.

    Mayfly schreef:
    Stond het in de krant? Hm, ach ja, het is jammer, vond ze wel schattig samen. :3


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Het kwam op de radio, dus I think so. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Boeit me niet. Zijn tranen, zijn leven, zijn beslissingen.


    You're beautiful.

    Ja ik las het ja. Tijdens die award show - waar die foto's vandaan komen - ging het ook niet heel goed volgens mensen.


    To infinity and beyond •

    Daar ging hij al mee om vóór dat hij met Selena kreeg.. Maar het zou best kunnen, Selena heeft inderdaad meer met "Schattige disney-sterren". - Anyway, wel jammer opzich. Ze waren leuk samen. -Still Selena fan, Still Bieber fan (:


    Forever.

    Ik denk niet dat het klopt. Dat las ik ook al voor ze nog steeds samen naar de teen choice awards gingen.