• Me vader zegt net tegen me dat Selena gomez Justin bieber gedumpt heeft wegens zijn 'ganstervrienden'? Ik weet niet of het waar is maar, ahum, wat erg. En het stond in de krant. En het er staat in de krant.

    Het rommelt tussen Justin bieber (17) en Selena gomez (19) Volgens hardnekkige geruchten zouden de tortelduifjes even op de pauzeknop drukken. Oorzaak? Biebers nieuwe hiphopvriendjes, Chris Brown, Lil ' Wayne Sean Kingston, die volgens Selena een slechte invloed hebben op haar beau. Chris Borwn sloeg 2 jaar geleden zijn toenmalige vriendin Rihanne in het ziekehuis en Lil'Wayne bromde 8 maanden voor verboden wapenbezit. Tot overmaat van ramp ging Bieber vorige week met Kingston naar een concert van Selena, ondanks het feit dat ze hem verboden had nog rond te hangen met die 'gangsters' Bieber brak naar verluidt in tranen uit toen Selena hem dumpte.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 16:40 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BeRavenclaw schreef:
    I don't Care ;D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Als het waar is, dan vind ik het jammer. Vond ze om de een of andere reden cute samen. xD

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 1:33 ]


    Take me to wonderland

    Ja ik las het echt al een hele tijd geleden eigenlijk. Maar ach, het zij zo. Selena verdient ook wel wat beter dan Justin Bieber.

    No idea. Er gaan altijd zoveel geruchten rond.


    I love you Tim

    dontcare.

    BeHuffelpuf schreef:
    zelf hier staat het x]


    ja sexafspraakjes xd dat zou justin denk ik never nooit doen xd

    Ballad schreef:
    Ik hoor net van iemand die naar de Teen Choice Awards heeft gekeken, dat ze gisteren nog gewoon samen bij elkaar zaten. Niks van waar dus (krul)

    dat & het zou ook gewoon stom zijn van selena, als het waar was.


    Save me from myself.

    Wat een roddel ;$ !


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Het stond in de krant?
    Nja volgens mij is het niet waar,anders had ik het wel ergens gezien,in blaadjes ofzo..


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Als dit serieus waar is dan had ik mijn mening over Selena nooit moeten veranderen.

    Maargoed ik geloof pas iets als het uit Justins mond komt.

    Komop hij was al vrienden met Sean voordat hij Selena ontmoete.

    ik zag op een roddelsite dat het wss niet waar was omdat ze een foto hadden waar selena samen met chris, demi en justin naar de cinema ging zonder bezwaar.... ik ben eigenlijk geen fan van allebij dus kan het mij niet echt schele xd


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Lol en op de teen choice was het een en al liefde. Ik geloof het niet (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Als het waar is, dan vind ik het belachelijk dat Selena hem daarom dumpt (krul)


    Olive

    Wat 'n pussy is die Selena toch. Het zijn toch zijn vrienden? :')
    Sowieso, als Justin Selena gaat slaan, is Selena toch sterker.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Jup, het is waar.


    I WAS BORN TO BE BAD ☮